ditzone
Vizitator
|
 |
« : Noiembrie 19, 2005, 16:08:47 » |
|
Aici puteţi discuta despre problema Reuniune.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•dobre
|
 |
« Răspunde #1 : Noiembrie 20, 2005, 17:44:14 » |
|
Se pare ca iau 20 de puncte pe problema...testele 5 si 9 parca... Am observat ca mai sunt altii care au punctaj doar pe testele astea...Mai trebuie sa iau ceva in calcul?... Am folosit pentru retinerea arie o variabila de tip exended. Testele care le-am facut pe hartie vad ca imi dau raspunsul corect 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•dobre
|
 |
« Răspunde #2 : Noiembrie 20, 2005, 18:09:23 » |
|
Dap... Am pus si coordonatele de tip extended...Si am luat acum 70 p... Nu stiu ce mai trebui facut? :cry:
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
VladS
Vizitator
|
 |
« Răspunde #3 : Noiembrie 20, 2005, 18:14:35 » |
|
Pai nu prea e nici o capcana in problema asta. Gresesti undeva la implementare. Poate nu ai toate variabilele extended sau determini gresit intersectia a doua dreptunghiuri.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•dobre
|
 |
« Răspunde #4 : Noiembrie 20, 2005, 18:35:27 » |
|
Putin probabil sa gresesc la intersectie... am dat cam toate situatiile pe valori mici normal... function DetArie(var a,b,r:Tdreptunghi):extended; begin r.x1:=max(a.x1,b.x1);r.x1:=min(r.x1,a.x2); r.y1:=max(a.y1,b.y1);r.y1:=min(r.y1,a.y2); r.x2:=max(a.x1,b.x2);r.x2:=min(r.x2,a.x2); r.y2:=max(a.y1,b.y2);r.y2:=min(r.y2,a.y2); if(r.y1>r.y2)or(r.x1>r.x2) then detarie:=0 else detarie:=(r.x2-r.x1)*(r.y2-r.y1); end;
Perimetrul la fel cu modificari minore... Hmm acuma vad... eu la functia min si max folosesc abs...Oare face probleme la extended??? function max(a,b:extended):extended; begin max:=(a+b+abs(a-b))/ 2; end;

|
|
|
Memorat
|
|
|
|
VladS
Vizitator
|
 |
« Răspunde #5 : Noiembrie 20, 2005, 18:52:04 » |
|
Daca era de la abs cred ca prindeai mai multe teste. Oricum te-ai complicat la intersectie. Puteai mai intai sa vezi daca se intersecteaza (sunt 4 cazuri in care nu se intersecteaza); si daca da, sa determini intersectia.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Adriana_S
|
 |
« Răspunde #6 : Noiembrie 20, 2005, 22:59:40 » |
|
Da un test cand dreptunghiurile sunt adiacente si verifica rezultatul. Si eu luam 20 de puncte si dupa un test de genul asta si dupa ce am pus coordonatele long long am luat 100 good luck 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•megabyte
Client obisnuit

Karma: 45
Deconectat
Mesaje: 74
|
 |
« Răspunde #7 : Decembrie 30, 2005, 19:33:14 » |
|
hello, Trebuie sa fac cumva validarea datelor??? ca iau numai 90 puncte. Chiar primul test il pica. Am pus long long dar nu stiu cum ii cu adiacenta aia  , poate imi puteti da un exemplu , un test ceva hint-uri pls.
|
|
|
Memorat
|
Toate computerele asteapta cu aceeasi viteza.
|
|
|
•filipb
|
 |
« Răspunde #8 : Decembrie 30, 2005, 19:53:29 » |
|
Trebuie sa fac cumva validarea datelor??? Datele de intrare se considera corecte. Adiacenta adik dreptunghiurile se ating cel mult in laturi.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
stelistu
Vizitator
|
 |
« Răspunde #9 : Mai 28, 2006, 10:00:58 » |
|
Am si eu o problema. Daca las asa cu int iau 20, am testat inclusiv adiacenta. Daca pun long long int iau 0:( care e misterul ca nu inteleg?! Am facut afisare si cu %d si cu %ld ...
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
u-92
Vizitator
|
 |
« Răspunde #10 : Mai 28, 2006, 10:51:08 » |
|
"%ld" e pentru long int, care e tot pe 32 biti ca si int "%lld" e pentru long long int
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•gabitzish1
|
 |
« Răspunde #11 : Iunie 29, 2007, 12:06:22 » |
|
Folosesc variabile long long, iau 90 puncte si wa p testul 4... care poate fi problema?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Florian
|
 |
« Răspunde #12 : Iunie 29, 2007, 14:28:21 » |
|
Incearca sa pui peste tot long double..kiar dak e tip real, poti afisa fara nicio zecimala  Poate asa iese!
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•gabitzish1
|
 |
« Răspunde #13 : Iunie 29, 2007, 16:41:13 » |
|
nop.. nu aia e problema.. tot 90 iau... 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Florian
|
 |
« Răspunde #14 : Iunie 29, 2007, 17:09:30 » |
|
O fi vreun caz de adiacenta dintre dreptunghiuri, sau poate cazul in care nu se intersecteaza. Esti sigur k ai luat in seama aceste cazuri? Spun asta, intrucat eu am facut o sursa care rezolva doar pt cazul in care cele 3 se intersecteaza, si iau 80 de puncte, ku un WA pe testul 4, pe care nu`l prinzi nici tu. Probabil aici e problema!  Spor! [LE: Hey!! Care e problema cu testul 1? Nu`l iau sub nicio forma!!!! ]
|
|
« Ultima modificare: Iunie 30, 2007, 14:36:09 de către Marcu Florian »
|
Memorat
|
|
|
|
•alex23
Strain
Karma: -7
Deconectat
Mesaje: 13
|
 |
« Răspunde #15 : Septembrie 09, 2007, 10:24:35 » |
|
am si eu o intrebare:dreptunghiurile (5,5) (1,1); (7,7) (1,1); (-1,1) (-5,1) sunt adiacente. Care se considera a fi aria si perimetrul intersectiei?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•gabitzish1
|
 |
« Răspunde #16 : Septembrie 09, 2007, 11:52:45 » |
|
pai.. dupa cum mi'a iesit mie cu o foaie cu patratele in fatza si creionul, dreptunghiul (-1,1)(-5,1) nu este adiacent cu celelalte doua, deci perimetrul si aria intersectiei celor 3 dreptunghiuri se rezuma la perimetrul si aria intersectiei primelor doua : P=16, A=16.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•PavelRazvan
Strain
Karma: 11
Deconectat
Mesaje: 25
|
 |
« Răspunde #17 : Decembrie 26, 2009, 20:45:23 » |
|
gabitzish1Gabriel Bitis •gabitzish1 Folosesc variabile long long, iau 90 puncte si wa p testul 4... care poate fi problema? Si mie mi se intampla la fel ! Cum ai reusit sa iei suta ?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•SpiderMan
|
 |
« Răspunde #18 : Martie 25, 2010, 10:08:14 » |
|
Pentru cei cu 90 cu WA pe testul 4, verificati cazul in care nu se intersecteaza, si puneti 0. Spre exemplu, daca A x B ( x intersectia ) este multimea vida, atunci AxB=0.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•S7012MY
|
 |
« Răspunde #19 : Octombrie 04, 2010, 09:38:47 » |
|
De ce daca citesc asa : f>>d1.x1>>d1.y1>>d1.x2>>d1.y2; f>>d2.x1>>d2.y1>>d2.x2>>d2.y2; f>>d3.x1>>d3.y1>>d3.x2>>d3.y2; Iau 100 si daca fac asa: scanf("%lld%lld%lld%lld %lld%lld%lld%lld %lld%lld%lld%lld",d1.x1,d1.y1,d1.x2,d1.y2, d2.x1,d2.y1,d2.x2,d2.y2, d3.x1,d3.y1,d3.x2,d3.y2);
iau kbs?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•blasterz
|
 |
« Răspunde #20 : Octombrie 04, 2010, 10:08:26 » |
|
De ce daca citesc asa : f>>d1.x1>>d1.y1>>d1.x2>>d1.y2; f>>d2.x1>>d2.y1>>d2.x2>>d2.y2; f>>d3.x1>>d3.y1>>d3.x2>>d3.y2; Iau 100 si daca fac asa: scanf("%lld%lld%lld%lld %lld%lld%lld%lld %lld%lld%lld%lld",d1.x1,d1.y1,d1.x2,d1.y2, d2.x1,d2.y1,d2.x2,d2.y2, d3.x1,d3.y1,d3.x2,d3.y2);
iau kbs? Pentru ca nu citesti bine. Parametrii lui scanf se dau cu & in fata (ca sa ii poata modifica): scanf ("%lld", &x);
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•PlayLikeNeverB4
|
 |
« Răspunde #21 : Ianuarie 13, 2011, 00:46:00 » |
|
Cat e rezultatul pentru asta? 0 0 1000000 100000 -500000 -500000 0 0 -250000 -250000 250000 250000 Am incercat cu 3 surse de 100 si mi-au afisat: 2 dintre ele cealalta Nu ar trebui sa fie mult mai mare perimetrul? E ceva ce imi scapa?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•chibicitiberiu
Strain
Karma: 3
Deconectat
Mesaje: 49
|
 |
« Răspunde #22 : Martie 24, 2011, 15:48:32 » |
|
^ Pentru testul tau imi da : 512500000000 4500000
Eu tot 90 iau, imi pica testul 1. Si in comparatie cu o solutie de 100 puncte n-am gasit vreo diferenta, eroare etc... Care e secretul?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•darren
Client obisnuit

Karma: 106
Deconectat
Mesaje: 76
|
 |
« Răspunde #23 : Iunie 15, 2011, 15:39:33 » |
|
Pentru cei care pica testul 1: aveti grija la dreptunghiurile care au o latura de lungime 0 (sunt linii, si se iau in considerare pentru perimetru). 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•DeehoroEjkoli
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 4
|
 |
« Răspunde #24 : Februarie 08, 2016, 23:57:02 » |
|
Iau 90 de puncte si wa pe testu 4. Ce cazuri sa tratez? 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|