Pagini: [1] 2 3 4   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 114 Muzeu  (Citit de 37282 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
domino
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 281
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.340



Vezi Profilul WWW
« : Septembrie 19, 2005, 23:05:12 »

Aici puteţi discuta despre problema Muzeu.
Memorat
spixie
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 7



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Octombrie 30, 2005, 21:08:34 »

cam ce complexitate are Lee pentru o matrice n*n?
n*n cred poate
Memorat

Blackened is the end!
calinux
Strain
*

Karma: 5
Deconectat Deconectat

Mesaje: 42



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Octombrie 30, 2005, 21:16:37 »

O(N*N)  Whistle
Memorat

"And all that is now,
And all that is gone,
And all that's to come,
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon"
The Dark Side of The Moon - Pink Floyd
spixie
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 7



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Octombrie 30, 2005, 21:17:14 »

si banuiesc ca problema asta nu se face cu Lee nu ?
Memorat

Blackened is the end!
cristi8
Vizitator
« Răspunde #4 : Octombrie 30, 2005, 22:29:06 »

si de ce banuiesti tu ca nu se face cu Lee ?
Memorat
spixie
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 7



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Octombrie 30, 2005, 22:45:56 »

mi se parea ciudat sa fie 0.1 secunde si sa fac backtracking la 250^250 dar banuiesc ca iterativ ar trebui sa mearga struna Think
Memorat

Blackened is the end!
cristi8
Vizitator
« Răspunde #6 : Octombrie 30, 2005, 22:51:33 »

pai hotaraste-te. lee sau backtracking ?
Memorat
rmikeweb
Strain


Karma: -4
Deconectat Deconectat

Mesaje: 20



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Noiembrie 09, 2005, 13:08:18 »

Cu un Lee iti merge sigur mai ales ca graful este rar fiecare nod poate avea cel mult 4 muchii.Ai grija numai cum implementezi .
Memorat

Mike
mocke
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 19



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #8 : Februarie 05, 2006, 19:20:20 »

d c e afisata matricea asa de ciudat?....chestia aia m-a indus in eroare! am crezut ca trebuie sa fac o afisare identica Embarassed ! uitati-va la coloana cu numere pozitive si observati ca e mai in stanga!  Tongue
Memorat

oricine greseste...nu oricine invatza
Tabara Mihai
Vizitator
« Răspunde #9 : Aprilie 19, 2006, 17:58:07 »

O abordare cu backtracking duce la TLE pe cel putin 90% din teste(cel mai probabil).Problema se face clar cu Lee(cel putin ...pentru nivel de clasa X)..

Acuma incerc sa o fac si eu,deci inca nu prea e normal sa vorbesc.

P.S.Am o intrebare....cati paznici pot fi maxim?
Memorat
Tabara Mihai
Vizitator
« Răspunde #10 : Aprilie 20, 2006, 17:32:14 »

Nu mai conteaza numarul de paznici.Am facut-o dar iau numai 60 de puncte>pe restul iau TLE.
Am incercat doua abordari ->

Lee pe o coada si Lee pe doua cozi. Ambele solutii iau 60 de puncte si le-am optimizat la maxim.
Folosesc doar o matrice
Cod:
ok[i][j] pt conditiile de existenta ( '.' -> 1, '#' -> -2 ) si 
b[i][j] - cea dinamica pe care o tot reactualizez cu un lee pentru fiecare paznic.
Binenteles ca aici intra si coada(*respectiv cozile).Ma poate ajuta cineva cu niste idei in plus???(pls..... Think)

« Ultima modificare: Aprilie 20, 2006, 17:35:37 de către Tabara Mihai » Memorat
tm_radu
De-al casei
***

Karma: 16
Deconectat Deconectat

Mesaje: 140



Vezi Profilul
« Răspunde #11 : Aprilie 22, 2006, 20:31:22 »

incearca sa faci lee-ul cu mai multe porniri, nu cate una pentru fiecare paznic.....ii mai rapid  Very Happy
Memorat

Daca nu merge o preblema, depaneaz-o, si abia apoi arunci calculatoru pe geam
Tabara Mihai
Vizitator
« Răspunde #12 : Aprilie 22, 2006, 21:34:05 »

incearca sa faci lee-ul cu mai multe porniri, nu cate una pentru fiecare paznic.....ii mai rapid  Very Happy

 Dancing \Very Happy/A mers asa cum ai zis tu ...cu mai multe plecari ....am luat 100 Applause Applause Applause

gata...keep going Weightlift Weightlift
Memorat
Dastas
Vorbaret
****

Karma: 11
Deconectat Deconectat

Mesaje: 170



Vezi Profilul
« Răspunde #13 : Martie 29, 2007, 19:24:36 »

Mi-ati putea da un sfat in legatura cu pornirile multiple? Nu-mi iese nici cum, si fara nu iau peste 80 orice-as face, se pare...

Eu retin pozitiile paznicilor intr-o structura, pe care o parcurg si fac pe fiecare paznic lee. Cu porniri multiple am incercat sa parcurg structura din 2 in 2 si sa pun in coada paznicul i si i+1 dar abordarea astea mi-a adus o groaza de raspunsuri gresite si sigsegv-uri (si tot 2 TLE-uri...). Sunt pe drumul cel bun, sau trebuie altcumva? Huh
« Ultima modificare: Martie 29, 2007, 19:26:58 de către Ionescu Vlad » Memorat
sima_cotizo
Nu mai tace
*****

Karma: 219
Deconectat Deconectat

Mesaje: 596



Vezi Profilul
« Răspunde #14 : Martie 29, 2007, 19:34:06 »

Incearca sa bagi in coada asa: intai toti paznicii pe care ii gasesti, o sa ai Q[ p ] primul paznic, Q[ u ] ultimul paznic...
Pe urma ia "while (p<=u)" si expandeaza nodul curent, indiferent de tipul lui (paznic sau nu), in aceeasi coada ... Si daca nu merge in aceeasi coada alocata static, atunci aloca dinamic si sterge toate elemetnele cozii de care nu ai nevoie (adica atunci cand te duci cu p in p->next, il si stergi pe p initial... Wink )...

Eu zic ca asta e cea mai usoara implementare de Lee Very Happy ..
Memorat
Tabara
Nu mai tace
*****

Karma: 20
Deconectat Deconectat

Mesaje: 216



Vezi Profilul
« Răspunde #15 : Martie 29, 2007, 19:42:16 »

coada alocata static, atunci aloca dinamic si sterge toate elemetnele cozii de care nu ai nevoie (adica atunci cand te duci cu p in p->next, il si stergi pe p initial...
Eu zic ca asta e cea mai usoara implementare de Lee Very Happy ..

Nu stiu daca e nevoie de alocare dinamica.(  Think ) Merge si fara, are la dispozitie memorie destula. (  Rolling Eyes ).Desi, cred ca ar merita sa incerce cum spui tu  wink

Secretul problemei cred ca era sa bagi in coada Q[p] paznici si sa lasi Lee-ul sa mearga singur. ( tin minte cat m-a enervat TLE-ul si pe mine la problema asta  Cry )

By the way, daca iese asta, merita sa incerci Barbar ( misto problema de tot  Ok )
Memorat
Dastas
Vorbaret
****

Karma: 11
Deconectat Deconectat

Mesaje: 170



Vezi Profilul
« Răspunde #16 : Martie 29, 2007, 19:59:04 »

Va multumesc, a iesit! Smile

O sa incerc si cu alocare dinamica. O intrebare in legatura cu asta: am vazut articole si pe site cum ca pointerii ar fi mai inceti. In cazul acesta, nu conteaza? La un concurs de exemplu, cum ar trebui implementata o coada sau stiva, pe vectori sau pe liste?
« Ultima modificare: Martie 29, 2007, 20:01:13 de către Ionescu Vlad » Memorat
devilkind
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 284
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.240



Vezi Profilul
« Răspunde #17 : Martie 29, 2007, 20:03:02 »

ideea de stergere de care zice sima cotizo poate fi implementata si folosind memorie statica, folosind ori o coada circulara (daca ai ajuns la sfarsit incepi si bagi de la inceput) dar trebuie sa ai grija sa o declari destul de mare in asa fel incat sa nu se suprapuna, sau folosind 2 cozi, una in care ai elementele curente si una in care le bagi pe cele noi, iar cand treci la pasul urmator copii din coada a 2-a in prima coada Wink astfel reduci foarte mult memoria, insa nu prea ai nevoie de astfel de optimizari. (decat pe la un oji unde lucrezi in borland)
Memorat
Dastas
Vorbaret
****

Karma: 11
Deconectat Deconectat

Mesaje: 170



Vezi Profilul
« Răspunde #18 : Martie 29, 2007, 20:09:51 »

Ce bine era sa stiu asta la oji...  Brick wall

Multumesc pentru ajutor Smile
Memorat
IoNu-
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #19 : Martie 13, 2008, 08:18:05 »

ce matrice ati folosit ca mie imi dau prea multe variabile la 200x200 si primesc doar 40p   Embarassed
Memorat
Robytzza
De-al casei
***

Karma: -49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 129



Vezi Profilul
« Răspunde #20 : Martie 13, 2008, 08:52:19 »

poti folosi destula memorie ,mareste si tu matricea la 255 255 si daca nu ai alte greseli ar trebui sa-ti meagra
Memorat
Florian
Nu mai tace
*****

Karma: 125
Deconectat Deconectat

Mesaje: 832



Vezi Profilul
« Răspunde #21 : Martie 13, 2008, 10:00:24 »

ce matrice ati folosit ca mie imi dau prea multe variabile la 200x200 si primesc doar 40p   Embarassed

Hint: Fa asa incat un element sa il bagi in coada o singura data.  Smile
Memorat
alexys
Strain


Karma: -1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #22 : Martie 10, 2009, 12:29:48 »

dc nu mai putem vedea sursele problemelor?  Cry Brick wall Read This! Mad Whistle
Memorat
Mishu91
Nu mai tace
*****

Karma: 169
Deconectat Deconectat

Mesaje: 751



Vezi Profilul
« Răspunde #23 : Martie 10, 2009, 13:02:39 »

La problema asta nici nu cred ca s-au putut vedea vreodata sursele Smile
Memorat
beyond_k7a
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 2



Vezi Profilul
« Răspunde #24 : Aprilie 17, 2009, 17:48:36 »

am si eu o problema, daca ma poate ajuta cineva:
iau doar 30 de pct: 5 incorecte si 2 TLE-uri si chiar nu pricep dc iau incorect.
am memorat pozitile paznicilor si am facut pe fiecare un Lee.

stie cineva care sa fie problema?
Memorat
Pagini: [1] 2 3 4   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines