Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Problema STL  (Citit de 1294 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
andunhill
Vorbaret
****

Karma: 12
Deconectat Deconectat

Mesaje: 183



Vezi Profilul
« : Iulie 06, 2010, 23:19:21 »

Am si eu o intrebare. Prea mult STL dauneaza?
Am facut problema http://infoarena.ro/problema/insule si am o eroare: Killed by signal 6(SIGABRT). http://infoarena.ro/job_detail/469225 .
In sursa aveam ceva de genu vector<bool>v[nm]. Si dupa ce am inlocuit expresia asta cu bitset<nm>v[nm] am luat 100. Care e problema? sad
Memorat
MciprianM
Nu mai tace
*****

Karma: 87
Deconectat Deconectat

Mesaje: 324



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Iulie 06, 2010, 23:41:51 »

Poate ai depasit memoria. Din cate stiu un bool ocupa un byte, iar bitset implementeaza, cred eu, mai eficient dpdv al memoriei lucrurile. Cu vector <bool> se iroseste 7/8 din memoria alocata.
Memorat
R.A.R
Strain
*

Karma: -7
Deconectat Deconectat

Mesaje: 37



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Iulie 07, 2010, 08:36:37 »

vector<bool> ocupa un bit/element,lafel ca bitset.
Memorat
andunhill
Vorbaret
****

Karma: 12
Deconectat Deconectat

Mesaje: 183



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Iulie 07, 2010, 09:11:19 »

Pai nu cred ca am depasit memoria. Din cate stiu eu vector<bool> din STL ocupa 1 bit ka fel ca si la bitset. Deci daca eu am luat 70 cu vector<bool> si 100 cu bitset nu cred ca am depasit memoria.
Memorat
Mishu91
Nu mai tace
*****

Karma: 169
Deconectat Deconectat

Mesaje: 751



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Iulie 07, 2010, 09:18:18 »

vector<bool> este destul de dubios, și mi s-a întâmplat de destule ori să crape. De altfel, și bitset mi-a crăpat de câteva ori, dar este recomandabil să îl folosești în caz de nevoie.
Memorat
andunhill
Vorbaret
****

Karma: 12
Deconectat Deconectat

Mesaje: 183



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Iulie 07, 2010, 11:08:29 »

ok multumesc Ok
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines