Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 994 Retea  (Citit de 2532 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
Prostu
Nu mai tace
*****

Karma: 134
Deconectat Deconectat

Mesaje: 323



Vezi Profilul
« : Martie 21, 2010, 15:30:45 »

Aici puteţi discuta despre problema Retea.
Memorat
Andreid91
Client obisnuit
**

Karma: 7
Deconectat Deconectat

Mesaje: 54



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Martie 27, 2010, 12:56:24 »

Care e jmecheria de reduce timpul de executie la 0.5-0.6 ?   Rolling Eyes

Am incercat sa evit operatiile cu nr reale si am inmultit cu 2^10...pare sa fie mai ineficient..
Memorat
stocarul
Nu mai tace
*****

Karma: 49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 203



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Martie 27, 2010, 13:06:58 »

Păi din ce am citit în soluția oficială, trebuie Dijkstra în loc de Bellman-Ford. Desigur, am simțit asta și pe pielea mea ......
Iar dacă vrei să eviți folosirea numerelor reale, trebuie să folosești long long.
Memorat
Andreid91
Client obisnuit
**

Karma: 7
Deconectat Deconectat

Mesaje: 54



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Martie 27, 2010, 13:26:46 »

Pai dijkstra am folosit si eu...am retinut  o matrice dist[n][k] si inca una poz[n][k] in care retin pozitia nodului (n,k) in heap.  ( heapul e un record in care retin n si k. am incercat sal retin pe biti ,adik h[p]=(i<<4) + j, dar timpul de executie a crescut )

Si ziceam ca e mult mai ineficient sa retin matricea dist pe tip long long si sa evit operatiile cu nr reale...

Probabil trebuie sa fie mici detalii de implementare  Tongue
Memorat
stocarul
Nu mai tace
*****

Karma: 49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 203



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Martie 27, 2010, 14:07:22 »

Încearcă ca tot în heap să reții și costul, pentru ca atunci când faci comparări, să nu accesezi matricea (ci tot în heap). Eu așa am făcut trecerea de la 80 la 100 de puncte  Very Happy
Memorat
vendetta
De-al casei
***

Karma: 72
Deconectat Deconectat

Mesaje: 122



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Septembrie 09, 2012, 11:44:06 »

Salut!
Am complexitatea(M*K^2*logN) şi iau 40 de puncte cu tle. Iniţial mi s-a părut mult pentru 0.3 aşa că am încercat să optimizez soluţia dar nu am reuşit. Am citit soluţia şi spre surprinderea mea şi complexitatea oficială e la fel. Din ce cauză iau tle ? (Dijkstra l-am implementat cu priority_queue.) O fi de la evaluator sau de la mine ?!
Memorat
poptibi
Strain
*

Karma: 35
Deconectat Deconectat

Mesaje: 25



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Iunie 04, 2013, 12:52:20 »

Se pot lua 100 de puncte cu Bellman-Ford / Dijkstra cu priority_queue? Cu Bellman-Ford am luat 50 cu TLE, iar cu Dijkstra 40 cu TLE, dar nu stiu daca e limita de timp prea mica sau mai trebuie sa optimizez.  Smile
Memorat
Magnvs
Strain


Karma: 56
Deconectat Deconectat

Mesaje: 15



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Iunie 04, 2013, 17:47:45 »

da, eu am luat 100 cu dijkstra cu priority_queue.

zisesem mai devreme sa pui long long in loc de double, aparent merge mai prost, deci lasa double.

alta faza ar fi ca atunci cand ajungi la destinatie sa opresti dijkstra-ul si sa expandezi un nod doar o singura data.
« Ultima modificare: Iunie 05, 2013, 18:47:38 de către Daniel Anghel » Memorat
poptibi
Strain
*

Karma: 35
Deconectat Deconectat

Mesaje: 25



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Iunie 04, 2013, 21:14:51 »

da, eu am luat 100 cu dijkstra cu priority_queue.

zisesem mai devreme sa pui long long in loc de double, aparent merge mai prost, deci lasa double.

alta faza ar fi ca atunci cand ajungi la destinatie sa opresti dijkstra-ul.
Am reusit sa iau 100, mersi mult Magnvs!   Thumb up
Memorat
AndreiGrigoras
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 9



Vezi Profilul
« Răspunde #9 : Februarie 16, 2017, 12:42:33 »

Costurile pe muchii sunt numere naturale ?
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines