Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 045 Submultimi  (Citit de 2867 ori)
0 Utilizatori şi 2 Vizitatori pe acest subiect.
Marius
Nu mai tace
*****

Karma: 154
Deconectat Deconectat

Mesaje: 572



Vezi Profilul
« : Decembrie 21, 2009, 01:48:57 »

Aici puteţi discuta despre problema Submultimi.
« Ultima modificare: Decembrie 21, 2009, 12:07:25 de către Marius Stroe » Memorat

Faceti lucrurile simplu: pe cat de simplu posibil, dar nu mai simplu.
chibicitiberiu
Strain
*

Karma: 3
Deconectat Deconectat

Mesaje: 49



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Martie 15, 2011, 21:52:56 »

Hmmm... se pare ca pe aceeasi sursa, cu streamuri iau 70, cu stdio iau 100 pct.
Oricum ma bucur ca am reusit sa iau suta Very Happy
Memorat
pauldb
Nu mai tace
*****

Karma: 821
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.901



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Martie 15, 2011, 23:17:49 »

Problema ta nu e ca folosesti stream-uri, ci ca folosesti endl. Un program nu afiseaza caracter cu caracter pe masura ce se executa o instructiune de afisare, ci respectivele caractere sunt introduse intr-un buffer care, cand este umplut, se afiseaza in intregime. Astfel operatia de afisare se desfasoara mai rapid. Cand afisezi cu endl, fortezi golirea buffer-ului. Daca afisezi '\n', acesta este tratat ca un caracter oarecare si nu intervine asupra comportamentului buffer-ului, acesta functionand eficient in continuare. Daca vei folosi
Cod:
out << '\n';
e foarte probabil sa iei 100.

Ai grija, la olimpiada nu este indicata folosirea lui endl (cred ca este mentionat pe undeva prin instructiuni).
Memorat

Am zis Mr. Green
chibicitiberiu
Strain
*

Karma: 3
Deconectat Deconectat

Mesaje: 49



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Martie 17, 2011, 11:37:34 »

Problema ta nu e ca folosesti stream-uri, ci ca folosesti endl. Un program nu afiseaza caracter cu caracter pe masura ce se executa o instructiune de afisare, ci respectivele caractere sunt introduse intr-un buffer care, cand este umplut, se afiseaza in intregime. Astfel operatia de afisare se desfasoara mai rapid. Cand afisezi cu endl, fortezi golirea buffer-ului. Daca afisezi '\n', acesta este tratat ca un caracter oarecare si nu intervine asupra comportamentului buffer-ului, acesta functionand eficient in continuare. Daca vei folosi
Cod:
out << '\n';
e foarte probabil sa iei 100.

Ai grija, la olimpiada nu este indicata folosirea lui endl (cred ca este mentionat pe undeva prin instructiuni).

Aha, Merci de sfat
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines