•astronomy
|
 |
« : Aprilie 05, 2009, 11:24:58 » |
|
Aici puteti discuta despre problema Peisaj.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•rupra
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 6
|
 |
« Răspunde #1 : Aprilie 06, 2009, 17:33:29 » |
|
E ciudata limita de memorie de 64 kb... mai ales cand evaluatorul nu masoara exact memoria folosita... un program care foloseste 43 kb imi ia kbs ( nu fac nicio greseala, e de la memorie ) iar daca micsorez limitele la vectori imi merge pe site dar iau si incorect pe unele teste ( normal ).
inteleg ca trebuie sa simuleze intr-un fel borland-ul... dar ar fi bine sa fie limita de 640 si nu de 64 mai ales cand evaluatorul n-are precizie...
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•DraStiK
|
 |
« Răspunde #2 : Aprilie 06, 2009, 19:50:06 » |
|
E ciudata limita de memorie de 64 kb... mai ales cand evaluatorul nu masoara exact memoria folosita... un program care foloseste 43 kb imi ia kbs ( nu fac nicio greseala, e de la memorie ) iar daca micsorez limitele la vectori imi merge pe site dar iau si incorect pe unele teste ( normal ).
inteleg ca trebuie sa simuleze intr-un fel borland-ul... dar ar fi bine sa fie limita de 640 si nu de 64 mai ales cand evaluatorul n-are precizie...
timpii si memoria aratata de evaluator nu sunt exacti, aici ai dreptate, dar el cand iti calculeaza timpul si memoria o face foarte exact, crede-ma pe cuvant
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•rupra
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 6
|
 |
« Răspunde #3 : Aprilie 06, 2009, 20:24:31 » |
|
timpii stiu ca ii masoara exact dar la memorii am MARI dubii... e a 2-a oara cand se intampla am mai facut o problema unde era limita mica si yo foloseam clar putina.. daca nu era stl-ul mergea si in borland.... iar pe site aveam kbs...
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•toni2007
|
 |
« Răspunde #4 : Aprilie 06, 2009, 20:25:32 » |
|
Ai grija ce biblioteci incluzi. Cand iti compileaza tie programul, compilatorul introduce toate functiile si variabilele din fisierele header incluse de tine. Si ele folosesc vectori, matrici si alte variabile. Deci daca tu sa zicem folosesti 2 kilo de memorie, dar incluzi toate bibliotecile STL, vei folosi aproximativ 200 de kb de memorie. Mare grija la ONI, pentru ca acolo, la fel ca aici se compileaza static, deci vei folosi mai multa memorie decat ti-ai calculat tu.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•rupra
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 6
|
 |
« Răspunde #5 : Aprilie 06, 2009, 22:09:11 » |
|
ms
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•floringh06
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 8
|
 |
« Răspunde #6 : Iulie 06, 2011, 20:09:38 » |
|
Salutare, Daca citeste vreun admin postul asta, il rog sa se uite putin peste problema asta. Zice memory limit exceeded cu nici o variabila declarata 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•pauldb
|
 |
« Răspunde #7 : Iulie 06, 2011, 21:39:59 » |
|
Fixed.
Am facut niste update-uri la evaluator si limita de memorie de 64 kb a devenit prea mica. Anuntati-ma printr-un mesaj privat daca mai gasiti alte probleme cu limita asa mica.
|
|
|
Memorat
|
Am zis 
|
|
|
•vladtarniceru
|
 |
« Răspunde #8 : Ianuarie 25, 2012, 13:11:11 » |
|
Am si eu o intrebare in legatura cu enuntul:  2. Câte linii de lungime N vor avea un munte de înălţime cel putin K? Prin "un munte", se refera la un singur varf de inaltime >= k sau cel putin unul? Multumesc anticipat.  L.E: Corect.. multumesc pentru ajutor, alta data voi fi mai atent
|
|
« Ultima modificare: Ianuarie 25, 2012, 18:19:38 de către Vlad Tarniceru »
|
Memorat
|
|
|
|
•gabitzish1
|
 |
« Răspunde #9 : Ianuarie 25, 2012, 13:30:47 » |
|
Se observa din explicatia exemplului ca pot fi mai multe varfuri de inaltime >= k.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•mareadevar
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 1
|
 |
« Răspunde #10 : Noiembrie 10, 2018, 11:45:37 » |
|
#include <bits/stdc++.h> #define ll long long using namespace std; ifstream f("peisaj.in"); ofstream g("peisaj.out"); ll combinari(ll n,ll k) { ll r=1,i; k= min(k,n-k); for(i=0;i<k;i++) { r=r*(n-i); r=r/(i+1); } return r; } ll n,k; int main() { f>>n>>k; n=n/2; g<<combinari(n,n)/(n-1)<<" "; g<<0<<" "; g<<combinari(n,k)*combinari(n,k-1)/n; return 0; } 100p
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|