Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 789 Marmote  (Citit de 2983 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
bogdan2412
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 410
Deconectat Deconectat

Mesaje: 951



Vezi Profilul
« : Ianuarie 11, 2009, 13:52:47 »

Aici puteti discuta despre problema Marmote.
Memorat
stocarul
Nu mai tace
*****

Karma: 49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 203



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Ianuarie 11, 2009, 16:18:42 »

Sper sa nu fi inteles eu gresit problema.....insa nu vad cum marmotele 1 si 3 isi pot face o vizuina.
Marmota 1 cred ca ar avea nevoie si de pozitia 0,6....care teoretic nu ar trebui sa existe, iar Marmota 3, are punctul pe linia coloana 1.....deci jumatatea stanga din vizuina nu se poate construi.....
Care este logica defapt?
Memorat
DanielG
Strain


Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 10



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Ianuarie 11, 2009, 21:13:45 »

In timpul concursului:

Gavrila Vlad: Daca distanta de la pozitia aleasa de marmota pana la una din laturile livezii este mai mica decat L (adica marmota nu poate construi vizuina de dimensiuni maxime), marmota se va stabili in livada?
Andrei Grigorean: DA
Memorat
stocarul
Nu mai tace
*****

Karma: 49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 203



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Ianuarie 12, 2009, 21:36:58 »

Scz....nu m-am gandit sa ma uit la discutiile din timpul concursului.
Cred totusi ca ar trebui modificat in enuntul problemei acest lucru....
Acum am si eu o mica problema...Folosesc urmatoarea functie de verificare:
Cod:
int verifica(char mat[nmax][mmax], int n, int m, int x, int y, int l)
{
//verificam pt toate cele 4 pozitii maxime (colturile rombului) daca se afla in matrice si daca punctul este ocupat
//inseamna ca atunci marmota nu se poate stabili
if(x+l<=n && mat[x+l][y]) return 0;
if(x-l>=1 && mat[x-l][y]) return 0;
if(y+l<=m && mat[x][y+l]) return 0;
if(y-l>=1 && mat[x][y-l]) return 0;
return 1; //cele 4 puncte sunt libere, deci marmota se poate stabili
}
Insa se pare ca nu functioneaza tocmai bine......si eu nu vad de ce:(
Memorat
codrin
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 11



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Martie 12, 2009, 18:14:16 »

Cod:
#include<fstream>
#include<math.h>

using namespace std;

int main()
{
 ifstream fin("marmote.in");
 ofstream fout("marmote.out");
 int a[1001][2];
 int n,m,k,l,i,j,ii,jj,aux=1,flag,contor=1;
 fin>>n>>m>>k>>l;
 fout<<1<<"\n";
 fin>>ii>>jj;
 a[aux][0]=ii;
 a[aux][1]=jj;
 fin.close();
 for(i=1;i<=k-1;i++)
{
fin>>ii>>jj;
contor++;
flag=1;
for(j=1;j<=aux;j++)
if(!(abs(a[j][0]-ii)+abs(a[j][1]-jj)>2*l))
flag=0;
if(flag)
{
a[++aux][0]=ii;
a[aux][1]=jj;
fout<<contor<<"\n";
}
}
 fout.close();
return 0;
}

nu pot sa inteleg ce crapa...am facut pe 100 de exemple si merge perfect  Brick wall Brick wall Fighting Fighting
Memorat
andrici_cezar
De-al casei
***

Karma: -47
Deconectat Deconectat

Mesaje: 121



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Mai 10, 2009, 08:18:06 »

ce inseamna wall time limit exeted ? Eh?

[Later Edit] Am scapat de aia, am pe tesul 9 incorect.... poate sa imi zica si mie acel caz? Fighting
[Later Later Edit] Am scos 100 Winner 1st place aveam o greseala in loc de m pusesem n  Embarassed
« Ultima modificare: Mai 10, 2009, 08:46:19 de către Andrici Cezar » Memorat
mariulaur
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Ianuarie 05, 2012, 18:22:08 »

nu ma lasa sa trimit sursa Brick wall
A mai intalnit cineva problema asta?
Memorat
gedica
Strain


Karma: -7
Deconectat Deconectat

Mesaje: 7



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Februarie 24, 2014, 19:23:06 »

Se poate uita cineva pe sursa mea si sa imi trimita un mesaj cu ce am gresit sau cum o pot repara?
Multumesc  Banana Banana Banana Banana Banana
Memorat
dr_personality
Strain


Karma: -3
Deconectat Deconectat

Mesaje: 10



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Februarie 25, 2014, 15:59:10 »

Cu placere, Gedit!
Memorat
Dandeac
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 2



Vezi Profilul
« Răspunde #9 : Martie 30, 2017, 15:24:33 »

Codrin LACHE , #include <iostream>  Fighting
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines