Pagini: 1 [2]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 023 Trie  (Citit de 13916 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
Juve45
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3



Vezi Profilul
« Răspunde #25 : Ianuarie 28, 2014, 16:24:43 »

Imi poate spune cineva de unde primesc kbs 6? la mine pe pc ruleaza foarte bine...
Memorat
GinguIonut
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 5



Vezi Profilul
« Răspunde #26 : Septembrie 09, 2015, 22:43:13 »

Salut! Poate sa imi explice cineva va rog ce inseamna secventa asta? pas cu pas

struct Trie
{
    int cnt, nrfii;
    Trie *fiu[26];
    Trie()
    {
        cnt=nrfii=0;
        memset(fiu, 0, sizeof(fiu));
    }
};
Trie *T = new Trie;

Cu tot cu importanta pointerilor de acolo
Memorat
theprdv
Strain


Karma: -1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 11



Vezi Profilul
« Răspunde #27 : Septembrie 10, 2015, 10:27:44 »

struct restrange la un loc mai multe variabile (arrays, pointeri.. etc) numite membrii ( http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/structures/ ). Pointerii *fiu[] (initial declarati nuli din constructor) vor retine adresa altei structuri tot de tip Trie, iar acea functie e constructorul (cu ea se fac initializarile), adica se apeleaza automat la declararea unei noi structuri ( http://www.dev-hq.net/c++/11--constructors-and-destructors )
Memorat
Pagini: 1 [2]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines