Am o probelma, mi se pare foarte ciudata...
Vreau sa fac un efect de luminare a imaginii, cu o anumita culoara...
Acum problema:
1.Daca pun sa imi lumineze cu rosu imi lumineaza cu albastru
2.Daca pun sa imi lumineze cu verde imi lumineaza cu verde
3.Daca pun sa imi lumineze cu albastru imi lumineaza cu rosu.
Vad ca imi inverseaza R cu B
Iar codul meu este urmatorul:
...
pro:=pro*p div 100;
r:=A.bscan[i,j].Red +(getRvalue(cul)*pro div 100); //adaugam p% din culoare
g:=A.bscan[i,j].Green +(getGvalue(cul)*pro div 100);
b:=A.bscan[i,j].Blue +(getBValue(cul)*pro div 100);
if r>255 then r:=255; // in caz ca am depasit valoarea maxima admisa o trunchem la 255
if g>255 then g:=255;
if b>255 then b:=255;
red:=r;
green:=g;
blue:=b;
...
OBS: cul:Tcolor
Functile GetRValue,GetGValue... returneaza bine valoarea...
M-am uitat cu atentie in cod dar vad ca nu am inversat nimik