Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Bmap  (Citit de 4464 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
domino
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 281
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.340



Vezi Profilul WWW
« : Mai 31, 2008, 08:02:41 »

Aici se pot pune intrebari legate de problema Bmap de la concursul Happy Coding 2008.

Timpul alocat intrebarilor este de 1 ora. Intrebarile vor fi formulate astfel incat sa se poate raspunda cu DA sau NU. In caz contrar sau in cazul in care intrebarea isi gaseste raspuns in enuntul problemei, raspunsul va fi FARA COMENTARII.
Memorat
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Mai 31, 2008, 10:49:18 »

E evil recursivitatea asta!
Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
DITzoneC
Nu mai tace
*****

Karma: 301
Deconectat Deconectat

Mesaje: 962



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Mai 31, 2008, 15:29:59 »

queue, face treba Smile
Memorat
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Mai 31, 2008, 15:43:57 »

Queue dezaloca atunci cand ii dai pop() ?
Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
DITzoneC
Nu mai tace
*****

Karma: 301
Deconectat Deconectat

Mesaje: 962



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Mai 31, 2008, 18:59:43 »

Din moment ce mi-a intrat in memorie, probabil ca da. De altfel STL pare destul de bine gandit, si nu prea ar avea sens sa lase memoria ocupata acolo aiurea Smile
Memorat
bogdan2412
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 410
Deconectat Deconectat

Mesaje: 951



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Mai 31, 2008, 20:14:28 »

Pai la vectori cam lasa aiurea Smile
oricum queue e implementata cu un deque, care e o lista inlantuita de zone continue de memorie, deci dupa ce ai golit cateva elemente din memorie ar trebui sa dezaloce.
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines