Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 626 Bilute  (Citit de 3330 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« : Decembrie 19, 2007, 17:08:17 »

Aici puteţi discuta despre problema Bilute.
Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
Robytzza
De-al casei
***

Karma: -49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 129



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Decembrie 21, 2007, 09:24:06 »

imi da si mie cineva un point  peacefingers cam ce complexitate trebuie sa am ?Very Happy
Memorat
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Decembrie 21, 2007, 09:36:10 »

Pentru 100 de puncte trebuie O(N).
Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
jupanu92
Client obisnuit
**

Karma: -86
Deconectat Deconectat

Mesaje: 76



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Martie 28, 2008, 21:13:30 »

nus de ce tot iau doar 90 Sad
Memorat
Binary_Fire
Client obisnuit
**

Karma: 82
Deconectat Deconectat

Mesaje: 87



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Martie 28, 2008, 21:36:49 »

Si te astepti sa stim noi ?
Memorat
jupanu92
Client obisnuit
**

Karma: -86
Deconectat Deconectat

Mesaje: 76



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Martie 29, 2008, 10:36:13 »

Deci am bagat o sursa de a mea am luat 90 de p si dupaia am copiat vreo 5 surse care luau 100 de p si la mine iau doar 90
 ? eu cred ca e gresit ultimu test
Memorat
andrei.12
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 107
Deconectat Deconectat

Mesaje: 381



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Martie 29, 2008, 10:52:45 »

Ultimul test nu intra pe int, trebuie long long  wink
Memorat
fireatmyself
Nu mai tace
*****

Karma: 36
Deconectat Deconectat

Mesaje: 492



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Martie 29, 2008, 10:53:26 »

am copiat si eu sursa ta si am luat 100.
timpul minim poate sa fie mai mare decat 4 294 967 295 (limita superioara a tipului unsigned long). foloseste 'long long' sau '__int64'.
scopul facilitatii de a vedea sursele altor concurenti nu este acela de a te invata sa copiezi, ci de a-ti confrunta ideea ta de rezolvare cu a celorlalti.
Memorat

Viata e scurta. Daca nu o putem lungi, macar s-o facem lata.
jupanu92
Client obisnuit
**

Karma: -86
Deconectat Deconectat

Mesaje: 76



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Martie 29, 2008, 15:28:56 »

Eu nu am invatat de tipul asta de date la scoala ptr ca nea predat borland c++ si eu credeam ca cel mai mare tip este unsigned long int si de aceea ma gandeam ca am gresit ceva la sursa.... ms ca miai zis
Memorat
fireatmyself
Nu mai tace
*****

Karma: 36
Deconectat Deconectat

Mesaje: 492



Vezi Profilul
« Răspunde #9 : Martie 29, 2008, 15:58:22 »

n-ai pentru ce Smile
long long si __int64 te ajuta sa stochezi numere pe 64 de biti.
« Ultima modificare: Martie 29, 2008, 16:05:57 de către Bogdan A. Stoica » Memorat

Viata e scurta. Daca nu o putem lungi, macar s-o facem lata.
DITzoneC
Nu mai tace
*****

Karma: 301
Deconectat Deconectat

Mesaje: 962



Vezi Profilul
« Răspunde #10 : Martie 30, 2008, 13:28:36 »

n-ai pentru ce Smile
long long si __int64 te ajuta sa stochezi numere pe 64 de biti.

__int64 nu cred ca e standard.
Memorat
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« Răspunde #11 : Martie 30, 2008, 13:46:23 »

Nici long long nu e standard Tongue
Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
bogdan2412
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 410
Deconectat Deconectat

Mesaje: 951



Vezi Profilul
« Răspunde #12 : Martie 30, 2008, 14:01:46 »

Nici long long nu e standard Tongue

E in standardul C99.
http://en.wikipedia.org/wiki/C_(programming_language)#C99

Si o sa fie bagat in noul standard C++ care e planificat.
http://en.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B0x#Type_long_long_int
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines