Pagini: 1 [2]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 055 Cerere  (Citit de 11938 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
vladcyb1
Vorbaret
****

Karma: 33
Deconectat Deconectat

Mesaje: 166



Vezi Profilul
« Răspunde #25 : Iulie 23, 2005, 15:12:56 »

10x Programul meu gresea la aflarea radacinii.
Memorat

Vlad Berteanu
devilkind
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 284
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.240



Vezi Profilul
« Răspunde #26 : Iulie 17, 2006, 16:57:52 »

nu inteleg, am implementat DF-u recursiv si dak nu determin radacina iau 0 (WA peste tot) iar dak o determin iau 20 de pct cu TLE peste tot.

PS: radacina o determin vazand care nod nu are tata  Brick wall

[LATER EDIT] sorry prima data am scris gresit, iau TLE nu WA dak determin radacina
« Ultima modificare: Iulie 18, 2006, 14:10:43 de către devilkind » Memorat
cos_min
Nu mai tace
*****

Karma: 48
Deconectat Deconectat

Mesaje: 493


live


Vezi Profilul
« Răspunde #27 : Iulie 17, 2006, 20:15:07 »

->nu cred ca ii de la aflarea radacinii, cel putin asa am aflat si eu

->vezi la df,sigur acolo gresesti ceva
« Ultima modificare: Iulie 18, 2006, 11:50:16 de către domino » Memorat

vid...
Aymd
Strain


Karma: -29
Deconectat Deconectat

Mesaje: 19



Vezi Profilul
« Răspunde #28 : Martie 28, 2007, 09:32:53 »

La o prima rezolvare am luat 20 puncte ... restul TLE
M-am bazat pe o proprietate pe care credeam ca o are citirea muchiilor si am luat 50 puncte ... restul TLE
Nu cumva ar trebui sa fie specificat in enunt (daca e adevarat) ca fiecare muchie citita nu este decat o adaugare de frunza in arborele format pana la pasul respectiv ?

Pentru o mai buna intelegere a intrebarii:
pentru vectorul de tati: 0 1 2 3 presupun ca citirea muchiilor va fi de genul:
1 2                            3 4    1 2
2 3       si niciodata      2 3  , 3 4 sau alte permutari ale sirului de muchii.
3 4                            1 2    2 3
Memorat
devilkind
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 284
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.240



Vezi Profilul
« Răspunde #29 : Martie 28, 2007, 09:47:03 »

nu stiu testele dar sunt destul de sigur ca acea propietate de care zici tu nu exista Tongue
Memorat
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #30 : Octombrie 30, 2008, 17:42:41 »

Dati-mi va rog un sfat,ca nu stiu care e treaba Smile).Iau doar 20 de puncte,si restul SIGSEGV.Pe testele facute de mine,programul imi da mereu rezultatul corect.Puteti sa postati un mic test,sau poate a mai patit cineva asa ceva,si ma lumineaza si pe mine?
Va multumesc
Memorat
savim
Nu mai tace
*****

Karma: 194
Deconectat Deconectat

Mesaje: 333



Vezi Profilul
« Răspunde #31 : Octombrie 31, 2008, 13:40:42 »

SIGSEGV iei de obicei daca te duci "aiurea" in memorie. Vezi daca nu ai pus dimensiunile vectorilor prea mici, sau daca apelezi ceva ce nu exista... wink
Memorat
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #32 : Octombrie 31, 2008, 15:12:37 »

Am verificat tot,dimensiunile vectorilor nu sunt prea mici,iar de accesat ceva ce nu exista tot nu am gasit... Brick wall
Memorat
gabor_oliviu1991
Nu mai tace
*****

Karma: 28
Deconectat Deconectat

Mesaje: 200



Vezi Profilul
« Răspunde #33 : Februarie 23, 2009, 20:02:27 »

hmmmm... din cate am inteles eu problema, pt testul problemei arborele imi arata cam asa:

                  1
                /    \
              2       6
             / \     /  \
            3   4  7   8
                /   /  \
               5   9   10

nodurile ingrosate fiind maimutele la care poti rezolva cererile. bun... sa zicem ca daca maimuta 4 vrea sa rezolve o cerere, aceasta trimite cererea la numarul 2, care la randul ei o trimite la 1 sau 3 (ambii fiind la aceasi distanta).

Citat
Pe prima linie a fiserului de iesire se vor gasi N numere G1 G2 ... Gn, Gi reprezentand numarul de maimute pe la care trece cererea maimutei numarul i (excluzand-o pe aceasta)

deci avem distanta 2 adica cererea porneste de la 4 -> 2 -> 1 (sau 3). si in fisierul de intrare G[4] = 1. aici n-am inteles. multumesc anticipat  Smile       

LE: am pus si 5-ul :p           
« Ultima modificare: Februarie 23, 2009, 20:45:50 de către gaboru corupt » Memorat
Florian
Nu mai tace
*****

Karma: 125
Deconectat Deconectat

Mesaje: 832



Vezi Profilul
« Răspunde #34 : Februarie 23, 2009, 20:39:40 »

Cod:
ea trebuie sa prezinte o cerere in scris celui de-al Ki-lea stramos al ei si numai acestuia .

Dupa cum vezi in .in, K[4] = 2. Ceea ce inseamna ca maimuta 4 va trimite cererea celui de-al 2-lea stramos al ei. Al doilea stramos al ei este 1 (atentie! nu poate fi 3!), care rezolva cererea. Deci cererea a trecut doar pe la o singura maimuta (maimuta 1), si de asta G[4]=1. Si apropo, ai sarit nodul 5, in arborele tau. [desi nu conteaza].
« Ultima modificare: Februarie 23, 2009, 20:45:01 de către Marcu Florian » Memorat
Robytzza
De-al casei
***

Karma: -49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 129



Vezi Profilul
« Răspunde #35 : Martie 11, 2009, 16:47:07 »

Sunt singurul cu 85  Cry ..si nu vad de ce  Confused ...Va uitati un pic peste sursa poate vedeti voi .. peacefingers
http://infoarena.ro/job_detail/277260?action=view-source
« Ultima modificare: Martie 11, 2009, 19:00:46 de către Ionescu Robert Marius » Memorat
Alexa_ioana_14
Strain
*

Karma: 6
Deconectat Deconectat

Mesaje: 37



Vezi Profilul
« Răspunde #36 : August 19, 2009, 19:25:34 »

Cum pot sa aflu radacina arborelui?
Memorat
pauldb
Nu mai tace
*****

Karma: 821
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.901



Vezi Profilul
« Răspunde #37 : August 19, 2009, 20:43:54 »

Radacina arborelui este maimuta care nu are tata. Deci este acea maimuta care nu apare ca "B".
Memorat

Am zis Mr. Green
Pepelea_Flaviu
Client obisnuit
**

Karma: 30
Deconectat Deconectat

Mesaje: 98



Vezi Profilul
« Răspunde #38 : August 19, 2009, 20:48:42 »

Tu citesti din fisierul de intrare muchiile arborelui (cate doua valori A si B cu semnificatia ca A este tatal nodului B). Pentru a determina care este radacina arborelui trebuie sa vezi ce nod nu are nici un parinte. Pentru a afla acest lucru poti folosi de ex. un vector T[], unde pe pozitia i retii parintele nodului i. Astfel radacina arborelui va fi nodul care are valoarea 0.
Memorat
Alexa_ioana_14
Strain
*

Karma: 6
Deconectat Deconectat

Mesaje: 37



Vezi Profilul
« Răspunde #39 : August 20, 2009, 10:11:37 »

Multumesc  Smile !
Memorat
deneo
Vorbaret
****

Karma: 185
Deconectat Deconectat

Mesaje: 160



Vezi Profilul
« Răspunde #40 : Noiembrie 10, 2011, 12:04:39 »

solutia cu parcurgerea bfs care lua pana acum 100p acum ia 30p ... nu ar trebui sa ia 100 ? Think
Memorat
Schumi
Client obisnuit
**

Karma: 36
Deconectat Deconectat

Mesaje: 74



Vezi Profilul
« Răspunde #41 : Iulie 22, 2012, 18:08:17 »

Cred ca ar trebui marita putin limita de timp. Am luat 80 de puncte cu citirea standard si 100 cu streamuri fara sa modific in nici un fel solutia.
Memorat
mihai.constantin
Strain


Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 7



Vezi Profilul
« Răspunde #42 : Aprilie 05, 2016, 15:44:14 »

Cred ca limita de timp ar trebui marita. Am facut o rezolvare asemanatoare cu cea de la problema Stramosi (la care obtin 100p), dar iau la 3 teste TLE. Am si parsat, dar degeaba.

Borderou: http://www.infoarena.ro/job_detail/1675829
Sursa: http://www.infoarena.ro/job_detail/1675829?action=view-source

Multumesc anticipat.
Memorat
AlexandruValeanu
Vorbaret
****

Karma: 29
Deconectat Deconectat

Mesaje: 167



Vezi Profilul
« Răspunde #43 : Aprilie 05, 2016, 16:00:04 »

Solutia optima este O(n). O solutie de complexitate O(n log n) nu ar trebui sa ia 100p.
Memorat
Pagini: 1 [2]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines