Pagini: [1] 2 3   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 492 Lacusta  (Citit de 16519 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
DITzoneC
Nu mai tace
*****

Karma: 301
Deconectat Deconectat

Mesaje: 962



Vezi Profilul
« : August 14, 2007, 10:34:44 »

Aici puteţi discuta despre problema Lacusta.
Memorat
devilkind
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 284
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.240



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : August 15, 2007, 12:08:10 »

ati putea pune si o explicatie. cum se obtine suma 28? nu reusesc sa inteleg cum se fac acele deplasari. Din ce am inteles eu la o deplasare ma mut pe o linie invecinata in orice coloana, dar asa as putea obtine suma 14 si ar fi mai mica decat 28.
Memorat
marius135
Echipa infoarena
Client obisnuit
*****

Karma: 19
Deconectat Deconectat

Mesaje: 54



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : August 15, 2007, 12:15:32 »

am impresia ca se misca asa
cost 3 +
1 1 - > 1 3  + 5
1 3 - > 2 3  + 3
2 3 - > 2 2  + 6
2 2 - > 3 2   + 3
3 2 - > 3 3  + 3
3 3  -> 4 3  + 3
4 3  ->  4  5 + 2
= 28
sper sa te ajute
Memorat
skyel
Nu mai tace
*****

Karma: 29
Deconectat Deconectat

Mesaje: 263



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : August 15, 2007, 15:49:04 »

idee e ca esti obligat ca pe fiecare linie sa "calci" de 2 ori, si de aceea sunt 2m sarituri si nu poti pur si simplu sa te duci
1-1
1-5
5-5
ca sa obtii 14
LE: in enuntu initial al problemei era si explicatia, si cred ca nu s-ar supara nimeni daca s-ar adauga si in arhiva
« Ultima modificare: August 15, 2007, 15:59:17 de către Ghitulete Razvan » Memorat
Florian
Nu mai tace
*****

Karma: 125
Deconectat Deconectat

Mesaje: 832



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : August 17, 2007, 11:24:45 »

LE: in enuntu initial al problemei era si explicatia, si cred ca nu s-ar supara nimeni daca s-ar adauga si in arhiva

S-a rezolvat!  Ok
Memorat
supernova
Strain
*

Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 26



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Octombrie 17, 2007, 09:58:22 »

Deplasarea se face intotdeauna in ordinea saritura-pas, sau pot avea intai pasul si apoi saritura?
Memorat
skyel
Nu mai tace
*****

Karma: 29
Deconectat Deconectat

Mesaje: 263



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Octombrie 17, 2007, 11:50:23 »

Citat
La fiecare deplasare se executa un salt pe orizontala si un pas pe verticala.
deci cam da
Memorat
supernova
Strain
*

Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 26



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Octombrie 17, 2007, 12:17:06 »

Nu reiese de aici ordinea. Deci pot avea 2 salturi consecutive sau 2 pasi consecutivi (care fac parte din doua deplasari diferite)?
Memorat
Dastas
Vorbaret
****

Karma: 11
Deconectat Deconectat

Mesaje: 170



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Octombrie 17, 2007, 12:37:54 »

O deplasare = salt + pas. Asta inseamna ca o sa ai o insiruire de miscari salt + pas + salt + pas + salt + pas + ...

Nu poti avea doua salturi sau doi pasi consecutivi (iar daca fac parte din doua deplasari diferite nu mai sunt consecutive... n-am inteles ce ai vrut sa zici cu asta)
Memorat
BigMazilu
Strain


Karma: -32
Deconectat Deconectat

Mesaje: 13



Vezi Profilul
« Răspunde #9 : Ianuarie 19, 2008, 11:41:10 »

In file included from /usr/include/c++/4.2/backward/fstream.h:31,
                 from user.cpp:1:
Asta ce eroare mai este?HuhHuhHuh?? Brick wall
Memorat
stef2n
Nu mai tace
*****

Karma: 218
Deconectat Deconectat

Mesaje: 641



Vezi Profilul
« Răspunde #10 : Ianuarie 19, 2008, 11:57:12 »

Ce ai selectat tu este doar locul unde apare problema. Nu este o eroare, ci un warning:
Citat
#warning This file includes at least one deprecated or antiquated header. Please consider using one of the 32 headers found in section 17.4.1.2 of the C++ standard. Examples include substituting the <X> header for the <X.h> header for C++ includes, or <iostream> instead of the deprecated header <iostream.h>. To disable this warning use -Wno-deprecated.
Ti se sugereaza sa folosesti headerul <fstream> in loc de <fstream.h> pentru a scrie cod in conformitate cu noile standarde C++. Smile
« Ultima modificare: Ianuarie 19, 2008, 11:58:57 de către Stefan Istrate » Memorat

Exista 10 categorii de oameni: cei care inteleg sistemul binar si cei care nu il inteleg.
BigMazilu
Strain


Karma: -32
Deconectat Deconectat

Mesaje: 13



Vezi Profilul
« Răspunde #11 : Ianuarie 19, 2008, 12:04:27 »

Se intampa ceva ciudat .. Cand initializez matricea A[20][20] imi da evaluare completa : 0 puncte iar la A[250][250], asa cum ar trebui sa fie matricea imi da eroare de compilare...dar exact cu acelasi mesaj de eroare in ambele cauri (vb  de mesajul care l-am postat mai sus)...PS Acasa merge problema ...rezultatul este 28 pentru exemplul care este pe infoarena..Am rezolvat cu programare dinamica
Memorat
stef2n
Nu mai tace
*****

Karma: 218
Deconectat Deconectat

Mesaje: 641



Vezi Profilul
« Răspunde #12 : Ianuarie 19, 2008, 12:09:15 »

Eroarea de compilare o primesti din cauza ca nu sunt declarate cout si endl. Incearca sa pui la inceput linia
Cod:
using namespace std;
Memorat

Exista 10 categorii de oameni: cei care inteleg sistemul binar si cei care nu il inteleg.
jupanubv92
Client obisnuit
**

Karma: 19
Deconectat Deconectat

Mesaje: 74



Vezi Profilul
« Răspunde #13 : Mai 19, 2008, 19:14:15 »

Ce ma dispera problema daca imi declar doua matrice de 250 iau memory limit exces pe ultimu test iar daca pun 249 iau incorect pe primu test ... asta inseamna ca primu test este de 250/250 si aveti vreun sfat pentru mine ce as putea sa fac ?

LE: Am reusit sa o rezolv .. de 100 chestia era ca trebuia sa imi declar toate variabile unsigned int ca sa scot memoria la mine erau de tip int scz ptr mesajul de dinainte.  Iarasi ma luat gura pe dinainte si mam apucat sa postez pe forum cu toate ca am promis ca nu mai fac asa ceva ...
« Ultima modificare: Mai 19, 2008, 19:28:20 de către Popescu Marius » Memorat
MciprianM
Nu mai tace
*****

Karma: 87
Deconectat Deconectat

Mesaje: 324



Vezi Profilul
« Răspunde #14 : Mai 20, 2008, 08:39:17 »

int si unsigned int ocupa tot atata memorie
Memorat
jupanubv92
Client obisnuit
**

Karma: 19
Deconectat Deconectat

Mesaje: 74



Vezi Profilul
« Răspunde #15 : Mai 20, 2008, 16:43:56 »

Nu cred pentru ca aveam doua matrice de 250 /250 si memoria era la maxim luam si Memory limit exces pe ultimu test iar dupa ce am pus unsigned int a scazut memoria de la 654 la 420 deci cred ca e diferenta astfel nu imi explic de ce a fost asa mare diferenta dupa ce am pus unsigned int.
Memorat
stocarul
Nu mai tace
*****

Karma: 49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 203



Vezi Profilul
« Răspunde #16 : Decembrie 15, 2008, 20:31:27 »

Am creeat doua tablouri asa:

unsigned char a[252][252];   //252*252*1/1024=62KB
int b[252][252];   //252*252*4/1024=248KB

62+248+cateva variabile int...... sigur e mai putin de 600KB...
De ce Memory limit exces pe primul si ultimul test? Calculez eu cumva memoria folosita gresit?
Memorat
Bogdan_tmm
De-al casei
***

Karma: 4
Deconectat Deconectat

Mesaje: 122



Vezi Profilul
« Răspunde #17 : Decembrie 26, 2008, 11:33:39 »

Incearca sa pui unsigned short Smile
Memorat
stocarul
Nu mai tace
*****

Karma: 49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 203



Vezi Profilul
« Răspunde #18 : Ianuarie 17, 2009, 17:01:08 »

Incearca sa pui unsigned short Smile

Tot imi da "Memory limit exces" pe primul si pe ultimul test....insa nu inteleg de ce.....pt ca dupa calculele mele, eu nu folosesc 600KB de memorie Sad.....

LE: Scz....n-am fost atent...acum cand am modificat cu unsigned short imi da "Time limit exceeded." la primul si ultimul test Wink)
Cum se rezolva problema?....eu am facut-o in o(m*n^2)......

LE: Am reusit pana la urma 100 in (M*2*n)  Yahoo! ... si am vazut k acum imi incape o matrice de tip char si una de tip int.....asta e cam ciudat....
« Ultima modificare: Ianuarie 17, 2009, 22:24:40 de către Cosmin Mihai Tutunaru » Memorat
zalman
Strain
*

Karma: -11
Deconectat Deconectat

Mesaje: 31



Vezi Profilul
« Răspunde #19 : Ianuarie 23, 2009, 15:33:55 »

Stie cineva ce au mai special testele 5 si 9? La alea iau incorect...de ce?
Memorat
c_e_manu
Nu mai tace
*****

Karma: 56
Deconectat Deconectat

Mesaje: 243



Vezi Profilul
« Răspunde #20 : Ianuarie 23, 2009, 19:18:34 »

nu prea e nimic special  Think

cel putin eu nu am intalnit problema asta... mai verifica o data implementarea... poate nu iti gasesti corect valorile alea minime  Smile
Memorat
alexandru92
Nu mai tace
*****

Karma: -191
Deconectat Deconectat

Mesaje: 496



Vezi Profilul
« Răspunde #21 : Februarie 08, 2009, 20:10:49 »

Imi zice si mie cineva ce este gresit la metoda asta de rezolvare, sa luam exepmlul din problema :
4 5
3 4 5 7 9
6 6 3 4 4
6 3 3 9 6
6 5 3 8 2
initial s=a[1][1]+a[n][m],adica s=5;
apoi incep pe linia n calculez suma de pe fiecare pozitie, adun nr de deasupra, execptand  pozitia m si linia devide : 12 8 6 17 x(unde se afla lacusta),
selectez minimul 6 si apoi pun lacusta pe el, apoi restaurez linia  Smile  si urc pe linia n-1.
fac dinou suma  si linia devine 12 9 x 13 10 selectez minimul si tot asa pana ce  linia ==1 unde  ma opresc
La exemplu suma devine  28
Dar pentru exemplu 
5 5
9 1 9 8 8
6 6 9 4 4
1 2 7 9 6
2 6 3 3 8
5 8 2 3 8
Programul meu afiseaza  45 in loc de 42
Memorat
Florian
Nu mai tace
*****

Karma: 125
Deconectat Deconectat

Mesaje: 832



Vezi Profilul
« Răspunde #22 : Februarie 08, 2009, 21:09:02 »

Cod:
5 5
9 1 9 8 8
6 6 9 4 4
1 2 7 9 6
2 6 3 3 8
5 8 2 3 8

Pt exemplul asta, drumul optim este: (1,1) -> (1,2) -> (2,2) -> (2,5) -> (3,5) -> (3,1) -> (4,1) -> (4,3) -> (5,3) -> (5,5). Insumand, 9+1+6+4+6+1+2+3+2+8 = 42. Problema se rezolva cu programare dinamica. Ce ai facut tu se numeste greedy, si nu da solutia optima tot timpul, desi s-ar putea sa prinzi ceva puncte. Spor!
Memorat
alexandru92
Nu mai tace
*****

Karma: -191
Deconectat Deconectat

Mesaje: 496



Vezi Profilul
« Răspunde #23 : Februarie 09, 2009, 06:35:25 »

Multumesc,da  am  prins  10 pct si la programare dinamica trebuie sa mai lucrez ca nu inteleg nimic din ea , din pacate Sad
Memorat
moonbeam
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #24 : Februarie 22, 2009, 14:57:24 »

Stie cineva un site in care este explicata ( pe intelesul oricui )dinamica?
Memorat
Pagini: [1] 2 3   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines