•jdv
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 34
|
 |
« : Martie 14, 2007, 19:12:35 » |
|
Dupa cum spune si titlu... *Cam care e relatia voastra cu scoala, cu profesorii si cu multitudinea de materii care ne sunt predate? *Care e parerea voastra de invatamantul de la noi din tara? *Ce s-ar putea face pentru ca acest sistem de invatamant sa fie imbunatatit?  Astept sa vad parerile voastre .
|
|
« Ultima modificare: Aprilie 18, 2007, 22:08:50 de către Jecan Daniel Valerian »
|
Memorat
|
|
|
|
•TYTUS
Strain
Karma: 5
Deconectat
Mesaje: 24
|
 |
« Răspunde #1 : Martie 14, 2007, 19:32:38 » |
|
Ma inteleg bine scoala. Fiind a 12-a, e foarte lejer. Ce as schimba la sistemul de invatamant ? As renunta la unele materii si as incerca sa promovez creativitatea si sportul.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•jdv
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 34
|
 |
« Răspunde #2 : Martie 14, 2007, 19:33:27 » |
|
Bine inseamna ca nu prea te intereseaza...sau ca te preocupa si ca ai note bune?  For the rest... * Ce alte materii( in afara de informatica ) va mai intereseaza sau pasioneaza?
|
|
« Ultima modificare: Martie 14, 2007, 21:21:57 de către Jecan Daniel Valerian »
|
Memorat
|
|
|
|
•crawler
|
 |
« Răspunde #3 : Martie 14, 2007, 22:37:49 » |
|
ar fi super cool daca s-ar pune accentul pe performanta si nu pe memorare mecanica 
|
|
« Ultima modificare: Martie 14, 2007, 22:44:43 de către Puni Andrei Paul »
|
Memorat
|
|
|
|
•jdv
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 34
|
 |
« Răspunde #4 : Martie 14, 2007, 23:28:39 » |
|
Intr-adevar...performanta ar trebui sa fie pe primul loc...  Daca vreti puteti sa aduceti niste propuneri ( eventual solutii )...care ar ghida elevul sa "invete sa invete" si sa fie deprins cu performanta si nu neaparat doar cu multe informatii legate mai mult sau mai putin logic... Stiu ca aveti multe idei ... share them 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Banana
Strain
Karma: 40
Deconectat
Mesaje: 9
|
 |
« Răspunde #5 : Martie 15, 2007, 10:13:47 » |
|
bananele nu merg la scoala si uite ce bine o duc 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•wefgef
|
 |
« Răspunde #6 : Martie 15, 2007, 10:21:59 » |
|
Mutati-va in liceul bananei  . Merita 
|
|
|
Memorat
|
omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
|
|
|
•jdv
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 34
|
 |
« Răspunde #7 : Martie 15, 2007, 15:46:18 » |
|
Hmmm...Liceul bananei...?!
Mai sunt ceva locuri disponibile?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Omega91
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 36
|
 |
« Răspunde #8 : Aprilie 04, 2007, 10:18:31 » |
|
sunt a 8-a si vreau sa scap de medii. In rest stres, teme, lucrari, multa materie, unde se deschide catalogul.... testare nationala....
Pareri am multe si DELOC bune: -materia ar trebui sa fie mult mai putina nu cred ca este necesar sa stiu ca zinc+acid azotic da azotat de zinc+hidrogen care se degaja. Adica, la ce imi trebuie daca eu nu vreau sa ma fac doctor, sau chimist sau orice altceva care ar avea legatura cu chimia? -notele ar trebui sa fie date corect adica foarte putini sa aiba 10 si sa nu mai fie atat de important sa ai numai 10. Ele ar trebui sa existe doar pentru a crea o competitie intre elevi, de a arata cine este mai bun. NU de a arata cat stii, pentru ca asta este greu de definit si greu de determinat -se vor reduce astfel si "interventiile" -chestia cu notele de mai sus ar reduce si numarul chiulurilor, pentru ca elevii nu se vor mai teme ca-i cearta parintii daca iau nota proasta si vor sta in scoala. Eu am vazut principalul motiv pentru care lipsesc de la ore este sa nu fie ascultati -daca nu mai chiulesc, nu se mai duc prin baruri... -ar mai trebui sa fie pus si un pic de accent pe lucrurile care le intalnim in viata de zi cu zi, si nu chestii de genu sin2x+cos2x=1 lucru de care nu stiu cine ar avea nevoie in viata. Asta ar trebui sa se predea celor care vor sa studieze matematica.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•crawler
|
 |
« Răspunde #9 : Aprilie 04, 2007, 11:46:13 » |
|
sunt a 8-a si vreau sa scap de medii. In rest stres, teme, lucrari, multa materie, unde se deschide catalogul.... testare nationala....
Pareri am multe si DELOC bune: -materia ar trebui sa fie mult mai putina nu cred ca este necesar sa stiu ca zinc+acid azotic da azotat de zinc+hidrogen care se degaja. Adica, la ce imi trebuie daca eu nu vreau sa ma fac doctor, sau chimist sau orice altceva care ar avea legatura cu chimia? -notele ar trebui sa fie date corect adica foarte putini sa aiba 10 si sa nu mai fie atat de important sa ai numai 10. Ele ar trebui sa existe doar pentru a crea o competitie intre elevi, de a arata cine este mai bun. NU de a arata cat stii, pentru ca asta este greu de definit si greu de determinat -se vor reduce astfel si "interventiile" -chestia cu notele de mai sus ar reduce si numarul chiulurilor, pentru ca elevii nu se vor mai teme ca-i cearta parintii daca iau nota proasta si vor sta in scoala. Eu am vazut principalul motiv pentru care lipsesc de la ore este sa nu fie ascultati -daca nu mai chiulesc, nu se mai duc prin baruri... -ar mai trebui sa fie pus si un pic de accent pe lucrurile care le intalnim in viata de zi cu zi, si nu chestii de genu sin2x+cos2x=1 lucru de care nu stiu cine ar avea nevoie in viata. Asta ar trebui sa se predea celor care vor sa studieze matematica. asa nimeni nu va vrea nimic ... trebuie predate toate tampenile in scoala generala ca sa poti sa vezi cam ce iti place ( ex. daca vrei sau nu sa fi doctor ... ) in liceu e problema ... clasele de filologie scapa prea usor 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Omega91
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 36
|
 |
« Răspunde #10 : Aprilie 04, 2007, 12:07:20 » |
|
bun, sa zicem k se predau toate dar ar trebui sa inteleaga si aia de sus k un elev nu poate sa invete la 6 materii pe zi si sa mai ia note mari pe merit. Iar de aici apar restul, elevul se duce la meditatii sau da "cadouri" pentru a lua note mari, altii observa acest lucru si incep sa comenteze, apar diferente in modul de notare al profesorilor, parintii se supara pe cei care iau note mici, zicand "dar ...... cum de ia 10 si tu nu ei?", k sa scape de note mici elevii incep sa chiuleasca, apar multe absente nemotivate, parintii nu stiu nimic de ele si tot asa.... Asa ca cel putin la gimnaziu, mediile ar trebui sa dispara, iar cei care sunt a 7-a cred ca sunt intr-o situatie si mai grea decat a 8-a. In general scoala ar trebui sa fie un lucru placut; undeva unde sa te duci de placere, sa te intalnesti cu colegii si sa aflii lucruri noi si interesante
|
|
« Ultima modificare: Aprilie 04, 2007, 12:11:22 de către Nicodei Eduard »
|
Memorat
|
|
|
|
•crawler
|
 |
« Răspunde #11 : Aprilie 04, 2007, 13:21:09 » |
|
daca vrei sa ai note mari poti  si ai zis de ore paticulare ... like... sunt carti( si alea nu cer $  )
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•skyel
|
 |
« Răspunde #12 : Aprilie 04, 2007, 13:23:06 » |
|
bun, sa zicem k se predau toate dar ar trebui sa inteleaga si aia de sus k un elev nu poate sa invete la 6 materii pe zi si sa mai ia note mari pe merit. Iar de aici apar restul, elevul se duce la meditatii sau da "cadouri" pentru a lua note mari, altii observa acest lucru si incep sa comenteze, apar diferente in modul de notare al profesorilor, parintii se supara pe cei care iau note mici, zicand "dar ...... cum de ia 10 si tu nu ei?", k sa scape de note mici elevii incep sa chiuleasca, apar multe absente nemotivate, parintii nu stiu nimic de ele si tot asa.... Asa ca cel putin la gimnaziu, mediile ar trebui sa dispara, iar cei care sunt a 7-a cred ca sunt intr-o situatie si mai grea decat a 8-a. In general scoala ar trebui sa fie un lucru placut; undeva unde sa te duci de placere, sa te intalnesti cu colegii si sa aflii lucruri noi si interesante
Daca la gimnaziu e greu unde inveti la 5-6 materii sa vezi cum e la liceu unde te asculta si la  (am cazut de pe scaun cand am auzit). Si asta pe langa cativa oameni care uneori te intrebi daca au terminat liceul si totusi ai deosebita placere de ai vedea saptamanal. Eu la economie am un specimen care sta 10 minute ca sa simplifice o fractie prin 5(nu glumesc, era sa iau 4 ca nu a inteles "ce am facut la fractie")....deci greul abia acum incepe. Cat despre note, e totul in puterea elevilor. Eu in clasa a 9-a am zis ca gata nu mai invat ca m-am saturat s.a.m.d., dar cu toate astea m-am plictisit repede de stat(1 an  ) si acuma mai am prob doar cu ala de chimie  , care pe lucrare perfecta(am copiat tot din caiet ca sa fiu sigur  ) mi-a dat 9  . GL HF
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Omega91
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 36
|
 |
« Răspunde #13 : Aprilie 04, 2007, 14:16:51 » |
|
si ai zis de ore paticulare ... like... sunt carti( si alea nu cer $  ) Poate o fi altfel in tara, dar la mine la sc, sunt unii profesori care ii vezi la inceput ca pun numai 6-7 apoi 10,9,10. Si se vede foarte bine la ascultare: pe unii ii asculta usor iar aia stiu si le pune 10 iar pe altii ii asc mai greu iar alora le pune nota mica. Din carti poti sa inveti insa ajungi intr-un punct unde nu se explica in manual, sau nu intelegi. La info da, merge din carte pentru ca sunt cateva instructiuni si algoritmi restul depinde de gandire iar daca vrei sa te verifici, iti testezi tu singur problema. Dar la romana de exemplu sunt multe capcane, o parte le da profesorul dar restul? Sunt explicate si in manual dar tot la fel, pana la un punct. Cel mai usor este sa te duci la meditatii. Ori eu nu-s de acord cu asta: adica de ce sa-i dau profesorului bani daca el nu preda pe intelesul tuturor sau daca pune note aiurea? Cu notele mari da se poate, dar e mult de munca si oarecum inutil. Asta este intrebarea mea: daca vreau sa devin fizician, de ce trebuie sa stiu ca prepozitia subordonatoare 'incat' introduce o consecutiva? Este si asta important, dar nu-mi ajuta. Oricum, asta e la gimnaziu si din ce a zis skyel imi imaginez cum e la lic. Pun aici un raspuns la anu, probabil ceva de genu: "imi retrag toate cuvintele despre gimnaziu, BINE mai era atunci..."
|
|
« Ultima modificare: Aprilie 04, 2007, 14:27:13 de către Nicodei Eduard »
|
Memorat
|
|
|
|
•crawler
|
 |
« Răspunde #14 : Aprilie 04, 2007, 16:52:05 » |
|
repet ... daca vrei poti! toti avem colegi care au media 10.00 ... bv lor, acuma nu stiu ce vor de la viatza ... deci nu trebuie sa ai 10 ca sa iti multumesti parintii, oricum sunt ipocriti nici ei nu au avut 10.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•sima_cotizo
|
 |
« Răspunde #15 : Aprilie 04, 2007, 18:59:18 » |
|
Cu notele mari da se poate, dar e mult de munca si oarecum inutil. Asta este intrebarea mea: daca vreau sa devin fizician, de ce trebuie sa stiu ca prepozitia subordonatoare 'incat' introduce o consecutiva? Este si asta important, dar nu-mi ajuta.
Orice fizician / informatician / matematician e egal cu zero daca nu se poate face inteles (ai sa zici ca nu, la olimpiada esti "tu cu foaia/calculatorul"... ok, dar nu ai sa traiesti o viata la olimpiada)... Cat despre celelalte materii inutile, nici mie nu-mi convin, d-aia nici nu invat la ele, dar considera ca "si asa nu aveai ceva mai bun de facut in ora aia" si tot o sa ramai cu ceva! 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•jdv
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 34
|
 |
« Răspunde #16 : Aprilie 05, 2007, 12:03:15 » |
|
Multe lucruri nu o sa schimbe intr-un interval scurt de timp... Cat despre note...nu conteaza foarte mult daca ai 10 ci daca stii( ai stiut ) de nota pe care ai primit-o... Referitor la materii multe si inutile...nu sunt de acord cu sistemul asta <tip ghiveci si vezi ce-ti convine> pentru ca informatiile nu se sedimenteaza ci mai mult "plutesc" . Dar ca sa fim baieti(fete) destept-i,e  cred ca cel mai bine este sa luam de la fiecare profesor sau materie ce are mai bun( mai interesant ) si sa pastram>>>Candva(poate) ne va folosi.  Cat despre olimpiada...ai dreptate sima_cotizo  nu o sa fie tot timpul olimpiada si in viata nu asta o sa fie punctul principal ci skill-urile pe care le-ai dobandit in timp...Deci merita si unele informatii din alte domenii 
|
|
« Ultima modificare: Aprilie 05, 2007, 12:07:15 de către Jecan Daniel Valerian »
|
Memorat
|
|
|
|
•pocaitu
|
 |
« Răspunde #17 : Aprilie 05, 2007, 12:21:34 » |
|
Mda , am 10 pe linie si un 9 la istorie .Credca e mai usor la mine la sc . Deocamdata mai invat la mate ,info, fizica, biologie si putin la psihologie . In rest primesc note cat de cat bune pt ca am invat pana acum . In fine ,nu cred ca are rost pesimismul asta exagerat cu sistemul nostru varza . Mi se pare destul de bine sa se predea la liceu mai multe materii ca sa poti face comparatii , sa vezi ce iti place si sa inveti la ce iti place . Aproape la fiecare materie sunt olimpici si copii care le place acea materie . Asa ca orice materie poate fi faina . Depinde de mediu si de abilitatile tale ca sa alegi tu care iti place . Pur si simplu ai ocazia sa vezi diferite materii si nu e neaparat sa inveti la toate (pana la urma nu conteaza prea mult notele de liceu) . Daca devine prea obositor mai poti pleca de la unele ore .
|
|
« Ultima modificare: Aprilie 05, 2007, 12:23:19 de către teste pt C.Ov »
|
Memorat
|
This is not a signature ! I repeat, this is not a signature !
|
|
|
•devilkind
|
 |
« Răspunde #18 : Aprilie 05, 2007, 12:26:25 » |
|
referitor la olimpiade, cred ca cel mai bun skill care il dobandesti in timpul olimpiadelor este acela de a face fata concurentei. Parerea mea este ca atunci cand voi lucra ptr o firma ma voi intalni foarte rar cu vreun algoritm mai greu care sa trebuiasca optimizat and stuff like that. Cu scoala insa nush, eu nu ma inteleg bine deloc, adik da am 10 la info si la mate dar la alte materii sunt cam in prag de corijenta, ptr ca am vrut sa ma axez pe info, ptr ca asta vreau sa fac in viata, iar la restu materiilor a vrut sa am doar niste cunostinge generale.  nimic mai mult
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•peanutz
|
 |
« Răspunde #19 : Aprilie 05, 2007, 14:25:15 » |
|
Dupa parerea mea ajunge gimnaziul ca sa iti dai seama ce vrei sa faci... dar pe de alta, daca nu s-ar fi predat info in liceu poate nu m-as fi intalnit niciodata, deci e bine... 
|
|
|
Memorat
|
....staind....
|
|
|
•pocaitu
|
 |
« Răspunde #20 : Aprilie 05, 2007, 16:39:24 » |
|
Dupa parerea mea ajunge gimnaziul ca sa iti dai seama ce vrei sa faci N-as fi asa sigur . Eu inca ma mai gandesc ce sa aleg . Si nu m-am referit sa inveti doar pt meseria ta . Se invata lucruri destul de interesante din mai multe domenii pe care merita sa le stii .
|
|
|
Memorat
|
This is not a signature ! I repeat, this is not a signature !
|
|
|
•crawler
|
 |
« Răspunde #21 : Aprilie 05, 2007, 17:09:38 » |
|
se vede ca ai 10 pe linie  inca te mai gandesti .... e clar, mai ai restu vieti sa alegi nimic 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Marius
|
 |
« Răspunde #22 : Aprilie 05, 2007, 18:12:52 » |
|
Pe mine scoala nu m-a ajutat cu nimic. Am descoperit singur ce imi place si voi face mai departe ce imi place. Nu ar fi deloc frumos sa ma trezesc dimineata si sa ma gandesc ca "iar merg la scarbiciu, uf..". Cum ma descurc cu scoala ? Bine ... totul tinde la cultura generala. 
|
|
|
Memorat
|
Faceti lucrurile simplu: pe cat de simplu posibil, dar nu mai simplu.
|
|
|
•pocaitu
|
 |
« Răspunde #23 : Aprilie 06, 2007, 00:01:13 » |
|
se vede ca ai 10 pe linie inca te mai gandesti .... e clar, mai ai restu vieti sa alegi nimic Ma gandesc sa aleg intre info si fizica . Daca te hotarasti cat mai repede nu inseamna ca e si cea mai buna . Ce-as fi ajuns eu daca ma tineam de alegerea din gimnaziu ? Am zece pe linie pentru ca nu mi se pare inuman sa invat o ora inainte de un test . Plus ca la multe materii e si fain sa inveti unele lucruri . Daca tie ti se pare prea greu ... soarta
|
|
|
Memorat
|
This is not a signature ! I repeat, this is not a signature !
|
|
|
•jdv
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 34
|
 |
« Răspunde #24 : Aprilie 06, 2007, 21:10:53 » |
|
Se poate sa fi si de 10( I mean chiar de 10) si sa excelezi la olimpiade?
Ce credeti? ( aveti exemple ? )
|
|
« Ultima modificare: Aprilie 07, 2007, 22:37:22 de către Jecan Daniel Valerian »
|
Memorat
|
|
|
|
|