Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: un grafic  (Citit de 1492 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
cromdioxid
Strain


Karma: 3
Deconectat Deconectat

Mesaje: 2



Vezi Profilul
« : Ianuarie 29, 2007, 11:23:06 »

bai...am si eu o pb aparent existentiala: cum naiba poti crea in C graficul unei functii de gradul 3. adica exista vreo functie care sa "coloreze" dupa coordonate?mersi
 Brick wall 
Memorat
svalentin
Nu mai tace
*****

Karma: 88
Deconectat Deconectat

Mesaje: 704



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Ianuarie 29, 2007, 15:11:44 »

O metoda generala care imi vine mie in minte este ceva de genul:
iti alegi o precizie Eps (sa zicem 0.1), apoi mergi din Eps in Eps si calculezi cat iti da functia pentru valoarea respectiva, apoi introduci datele intr-o poza..

Poti sa o gandesti putin invers: sa zicem ca ai o poza de 100pixeli pe 100 pixeli (sau sa nu o numim neaparat poza; mai degraba 'suprafata de desen' Smile ). Iti alegi intervalele pe care calculezi (sa zicem de la 0 la 1000 pe axa x), asta rezulta o precizie de 10 (fiecare pixel reprezinta valoarea functiei din 10 in 10 unitati). Faci la fel si pe verticala (sa zicem ca vrei date intre 0 si 1000) si incepi sa 'colorezi' Smile Initial poza e goala (alb), calculezi f(0) (sa zicem ca da 100), colorezi cu rosu pixelul 0,100. Calculezi f(10), colorezi pixelul 10,f(10) si tot asa.. (daca iese din surafata de desen, nu colorezi nimic Smile ).. Asta e o metoda simpla de a desena..
Pentru lucrul efectiv cu poza, se gasesc librarii deja implementate cred.. Parca si MFC (Microsoft Foundation Class) avea ceva in genul asta - sa desenezi pe fereastra unei aplicatii ce vrei tu
Asa poti desena orice functie aproape (adica si cu logaritm, de ce grad vrei tu, etc)

Dar cred ca exista si metode mai destepte (poti incerca si cu openGL; GLUT mai exact)

Sper ca te ajuta cu ceva Very Happy

btw, ai castigat pariul Wink
« Ultima modificare: Ianuarie 30, 2007, 20:41:32 de către Valentin Stanciu » Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines