am folosit din headerul <ctime>
//#include <ctime>
//using namespace std;
int main(){
//clock_t start = clock();
...
//clock_t ends = clock();
//f2 << "Running Time : " << (double) (ends - start) / CLOCKS_PER_SEC << endl;
return 0;
}
Astfel masori doar timpul de executie si este singurul care te intereseaza. In general timpul de compilare trebuie sa fie sub 30 sec (foarte greu de atins aceasta limita
).
Mi se pare dubios ca ai obtinut timpi diferiti in primul caz. Eu as tinde sa cred ca timpul corect este cel obtinul dupa comanda "Compile & Run" pt ca mai intai compileaza si cu siguranta ruleaza ceea ce tocmai a compilat, lucru care nu se poate spune si in cazul comenzii "Run" in care este rulata o varianta compilata mai demult.
Tinand cont ca ai compilat si rulat sub Windows si timpul maxim obtinut este de 0.26 sec, sub Linux pe o configuratie asemanatoare este foarte probabil ca programul tau nu va depasi 0.1 sec.