ditzone
Vizitator
|
|
« : Noiembrie 10, 2006, 14:34:41 » |
|
Voua ce filme v-au placut ? Iata o mica lista: Crank, Snatch, Fight Club, Crash, Pirates of the Carribean(The Curse of the Black Pearl si Dead Man's Chest), Memento, Sin City, Lucky Number Slevin, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, The Black Dahlia, V for Vendentta, The Others, Saw, 4 Rooms, Requiem for a Dream, Hard Candy, Phone Booth, Elephant, 21 Gramms, Dogville, Trinspotting, A Clockwork Orange, Ocean's Eleven(Twelve), Inside Man, Green Mile, The Sixth Sense, Kill Bill, Lord of the Rings, Madagascar, Shrek, Open Season, Moartea Domnului Lazarescu, Filantropica. Puteti sa dati exemple si de filme proaste... Sa se stie ce sa se evite
|
|
« Ultima modificare: Noiembrie 10, 2006, 14:54:54 de către ditzone »
|
Memorat
|
|
|
|
•azotlichid
|
|
« Răspunde #1 : Noiembrie 10, 2006, 17:19:24 » |
|
De vazut : Un chien andalou, L'age d'or, A clockwork orange, Psycho, The birds, Zorba the greek, A beautiful mind, Amelie, Diarios de motocicleta, The Process (versiunea lui Orson Welles), Dr. Strangelove, Amadeus, Actorul si salbaticii ...more to come
|
|
« Ultima modificare: Noiembrie 11, 2006, 21:48:02 de către azotlichid »
|
Memorat
|
|
|
|
•svalentin
|
|
« Răspunde #2 : Noiembrie 10, 2006, 17:33:50 » |
|
Inca cateva filme de remarcat: The Italian Job (like Ocean's Eleven), Matrix (primul a fost cel mai bun), Vanilla Sky, The Game
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
Tabara Mihai
Vizitator
|
|
« Răspunde #3 : Noiembrie 10, 2006, 18:09:33 » |
|
Legendele Toamnei, Titanic, Bad Boys II, Dracula ( cel din '90 cu K. Reeves si A.Hopkins ), UnderWorld I si II, Hannibal, Tacerea Mieilor etc
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•pauldb
|
|
« Răspunde #4 : Noiembrie 10, 2006, 19:51:54 » |
|
Wicker Park e marfa si Crash Si Clerks I si II sunt per total bune. Film "exercitiu de vointa": My super ex-Girlfriend. (faza cu rechinul merita )
|
|
|
Memorat
|
Am zis
|
|
|
•devilkind
|
|
« Răspunde #5 : Noiembrie 10, 2006, 20:27:18 » |
|
seria hackers I, II (a.k.a Takedown) si III (a.k.a Antitrust), primele 2 sunt cele mai tari, antitrust nu e chiar asa reusit, s-au abatut cam mult de la subiect si au facut mai mult o drama.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Cosmin
|
|
« Răspunde #6 : Noiembrie 10, 2006, 21:09:01 » |
|
Actiune: Pulp Fiction, Fight Club, American History X (faza cu scrasnitu dintilor pe bordura e monumentala), Leon, Se7en, The Usual Suspects, Rocky (doar primul) Mafioti: The Godfather, Goodfellas, The Departed (desi nu e asa misto ca primele doua filme cu mafioti), Layer Cake SF: Star Wars (cele 3 parti vechi), Terminator 2, Brazil Comedii: One flew over the cuckoo's nest, Filantropica, Pisica Alba, Pisica Neagra Anime: Spirited Away, Howl's Moving Castle, Princess Mononoke(in genreal orice de Miyazaki), The Wolf Pack Brigade , Samurai X OAV, Ghost in the Shell, Vampire Hunter D Bloodlust Documentarii: Bowling for Columbine Seriale: Lost, Seinfeld, The Simpsons, Futurama, Stargate Atlantis
|
|
« Ultima modificare: Noiembrie 10, 2006, 22:08:47 de către Cosmin »
|
Memorat
|
|
|
|
u-92
Vizitator
|
|
« Răspunde #7 : Noiembrie 10, 2006, 21:27:26 » |
|
drama psihologica: taxi driver comedie: king of comedy crima/drama: the godfather(seria), untouchables, goodfellas, scarface, pulp fiction scurt-metraje romanesti: poveste la scara c, telefon in strainatate
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
Tabara Mihai
Vizitator
|
|
« Răspunde #8 : Noiembrie 10, 2006, 21:59:06 » |
|
Apropo de faze monumentale... Glontul care se sparge de ochiul lui Superman ( din Superman Returns ) e iarasi totala
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•pauldb
|
|
« Răspunde #9 : Noiembrie 10, 2006, 22:29:09 » |
|
Grozav de totala.
|
|
|
Memorat
|
Am zis
|
|
|
•cos_min
|
|
« Răspunde #10 : Noiembrie 10, 2006, 23:06:01 » |
|
ce imi vine prin minte acum : The butterfly effect,Constantine,Chaos,LOTR[toate],Matrix[toate,in special primul], Armagedon,Phone Booth,Madagascar,Bad Boys etc. Si serial : Bundy-Married with children.
|
|
|
Memorat
|
vid...
|
|
|
•pocaitu
|
|
« Răspunde #11 : Noiembrie 10, 2006, 23:22:39 » |
|
S.F. (In ordine) : Matrix, Star wars , Lord of the rings (toate partile ) Dune(si Children of Dune) , Armaghedon, Independence day,War of the worlds,I robot,Chronicles of riddick, The day after tomorrow.(cam majoritatea filmelor sf ) Comedii : Life , Madagascar, Shrek, din 2006- Failure to lunch Actiune : Die Hard, Mad max, V for Vendetta , Rambo . mai realistice(sau psihologice) : Shawshank Redemption,Crash, A beautiful mind, Family man Fantastice :Spiderman , Daredevil Filme proaste - majoritatea din restu
|
|
« Ultima modificare: Noiembrie 10, 2006, 23:55:06 de către C.Ovidiu »
|
Memorat
|
This is not a signature ! I repeat, this is not a signature !
|
|
|
•Marius
|
|
« Răspunde #12 : Noiembrie 11, 2006, 00:55:06 » |
|
Documentarul "What the bleep do we know" este mai mult decat genial. In rest Running Scared, Layer Cake, Empire si Ice Age, Shrek, Monters Inc.
|
|
|
Memorat
|
Faceti lucrurile simplu: pe cat de simplu posibil, dar nu mai simplu.
|
|
|
•byndrsn
Client obisnuit
Karma: 19
Deconectat
Mesaje: 72
|
|
« Răspunde #13 : Noiembrie 11, 2006, 03:30:08 » |
|
A Clockwork Orange, Pink Floyd The Wall, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, The Terminal, Filantropica, Occident, Everything is Illuminated, American Beauty, Casablanca, Breakfast at Tiffany's, Amelie, The Pianist, Lord of War, Birdy, Good Will Hunting, A Beautiful Mind, Moartea Domnului Lazarescu, The Weather Man, Amadeus, The Truman Show, Match Point, Just Friends, Serendipity, Home Alone 1-3, Mr. & Mrs. Smith, The Lord of the Rings, Star Trek I-VI, The Legend of Zorro, The Mask of Zorro, Ocean's Twelve, Alexander The Great, Ice Age, Garfield, toate filmele semnate Disney-Pixar (Toy Story, A Bug's Life, Monsters Inc, The Incredibles, Finding Nemo, etc.), Superman I-V, How the Grinch Stole Christmas, The Mask, The Chronicles of Narnia, probabil le-am uitat tocmai pe unele dintre cele mai importante
|
|
« Ultima modificare: Noiembrie 11, 2006, 03:39:58 de către byndrsn »
|
Memorat
|
|
|
|
cristi8
Vizitator
|
|
« Răspunde #14 : Noiembrie 11, 2006, 11:56:21 » |
|
The Hours. si multe altele, dar le-ati zis deja voi.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•sir_icemaster
Strain
Karma: -2
Deconectat
Mesaje: 9
|
|
« Răspunde #15 : Noiembrie 11, 2006, 19:53:37 » |
|
Gladiator, A beautiful mind, Saw (1) si Dead Poets Society m-au impresionat foarte mult.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Adriana_S
|
|
« Răspunde #16 : Noiembrie 11, 2006, 20:23:07 » |
|
Am vazut azi The Departed. Din toate chestiile care ruleaza pe la cinema acuma e genial.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•vladcyb1
|
|
« Răspunde #17 : Noiembrie 11, 2006, 20:33:12 » |
|
Purpose ( e din 2002...dau orice pt cine mi-l face rost )
|
|
|
Memorat
|
Vlad Berteanu
|
|
|
Tabara Mihai
Vizitator
|
|
« Răspunde #18 : Noiembrie 12, 2006, 19:58:56 » |
|
Am vazut si eu astazi Crank.....deci chiar merita!!!
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•adib
Strain
Karma: -3
Deconectat
Mesaje: 38
|
|
« Răspunde #19 : Decembrie 12, 2006, 22:14:58 » |
|
saw 1,2
|
|
|
Memorat
|
Wissen ist Macht, Weisheit ist Friede
|
|
|
•DITzoneC
|
|
« Răspunde #20 : Decembrie 12, 2006, 23:12:34 » |
|
Merge si 3u'
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Imh0tep
Strain
Karma: -2
Deconectat
Mesaje: 10
|
|
« Răspunde #21 : Decembrie 13, 2006, 08:03:56 » |
|
Filme: Top Secret (belea), Robinson cruisoe (parodia), The Ring 1 si 2 (groaza .. de preferat sa te uiti noapte ), Samurai Resurrection (super film), Mohabbatein (Indian si ff fain !!), Legend of the EarthSea (mai tare ca stapanu inelelor ) Si ca seriale Prison Break si 24 la putere
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•NightRaven
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 7
|
|
« Răspunde #22 : Decembrie 13, 2006, 20:20:47 » |
|
Actiune/SF/Fantasy: Seria StarWars, LoTR; Comedie: Eurotrip, Van Wilder, Black Knight; Horror: hmm....Hellraiser...primele-s mai reusite
|
|
|
Memorat
|
Let us be wise...
|
|
|
•Darth_Niculus
|
|
« Răspunde #23 : Decembrie 17, 2006, 17:26:09 » |
|
In general inclin spre chestii gen: Phone Boot (sau cum d***u se scrie), The butterfly effect, Identity, Lucky Number Slevin, Vanilla Sky.... pentru cine n-a vazut A Clockwork Orange e vechi, dar e printre cele mai tari filme de le-am vazut, e regizat de Kubrick. Alte filme tari: Snatch(sper c-am scris bine), Secret Window, The Deer Hunter(si asta e vechi), Dogville.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•peanutz
|
|
« Răspunde #24 : Decembrie 21, 2006, 23:05:57 » |
|
Pot spune ca am cam vazut mai toate filmele ce s-au enumerat mai sus. Majoritatea au nota peste 7 pe imdb -care e destul de mult luand in considerare ca nasul, care este cel mai bine cotat, are nota 9, prima parte cel putin-. Ceea ce ma deranjeaza este ca nimeni nu a zis nimic de "Adaptation", regia Charlie Kaufman, care e si filmul meu preferat... Dupa parerea mea e un film complet, are tot ce ar trebui un film sa aiba.. Daca l-a vazut cineva sa-mi zica ce parere are. Apropos, a aparut "Perfume", betoana carte, beton film(unii il pun mai sus decat cartea, si e foarte greu sa faci un film cu ceea ce e in carte, cine a citit ar trebui sa stie)..
|
|
« Ultima modificare: Decembrie 21, 2006, 23:11:09 de către Andrei Homorodean »
|
Memorat
|
....staind....
|
|
|
|