Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: inceput::))))  (Citit de 10497 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
andrewmemoplus
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« : Februarie 11, 2018, 16:36:53 »

Salutare sunt elev pe mate info,si anul asta incep informatica.Aruncand o privire pe ansamblu in manualul primit la inceputul anului am observat  in mod special cativa algoritmi elementari.Intrebarea mea este sunt acestia suficienti pentru a ti forma baza in programare sau mai exista si alti algoritmi de baza pe langa acestia care nu se afla in manual?
-interschimbarea valoriilor a doua variabile;
-maxim si minim;
-prelucrarea cifrelor unui nr.;
-c.m.m.d.c;
-numar prim;
-prelucrarea divizoriilor unui nr.;
-conversii intre sisteme de numeratie;
-generarea siruriilor recurente;
Deci sunt acestia singuriii algoritmi de baza sau mai sunt si altii?
Memorat
florin.elfus
Strain
*

Karma: 109
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Februarie 19, 2018, 20:22:26 »

 Brick wall Brick wall Brick wall

Eu prin "algoritmi elementari" inteleg  niste algoritmi fara de care un programator nu s-ar putea descurca niciodata, ceva indispensabil bagajului de cunostinte necesar. Cred ca te poti descurca foarte bine fara sa stii "c.m.m.d.c", "numar prim", "prelucrarea divizorilor unui nr." sau "conversii intre sisteme de numeratie". Nu mi se pare absolut nimic esential in acesti algoritmi.

Asta ar trebui sa-ti dea o mica idee cat de bine sunt scrise manualele romanesti si de ce ar fi o idee buna sa stai cat mai departe de ele.

Sfatul meu ar fi sa folosesti internetul. Exista o multime de resurse mult mai bune fata de continutul unui manual scris acum 10-15 ani. Poti cauta pe google "C++ introduction", "algorithms introductory course", "how to start programming" si sunt sigur ca resursele vor fi mult mai bune. Anyway, ca programator o mare parte din job este sa cauti pe net lucrurile de care ai nevoie.