Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Sunt praf. Ajutati-ma  (Citit de 5571 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
rockkidd57
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« : Noiembrie 12, 2016, 22:56:55 »

Buna seara prieteni.Am observat ca am o problema si am nevoie de ajutorul vostru.
Sunt elev in clasa a 11 a la profilul mate-info si situatia mea la info este una interesanta. Intr-a 9 a iubeam informatica, ma pricepeam foarte bine si voiam sa merg la facutatea AC( automatizari si calculatoare).Intre timp fizica a devenit imposibila si m-am hotarat sa merg la info. Anul a trecut si am trecut de la pseudocod(cls a 9a ) la c++. A fost ok, intr-a 10 eram doar bun spre decent,nimic iesit din comun. Dar,ma minteam singur spunandu-mi ca nu-mi dau interesul,ca e vina mea. Si astfel am ajuns intr-a 11a. M-am apucat de citit,cantat la chitara,jocuri pe pc si informatica a ramas pe ultimul loc. Nu am mai acordat atentie informaticii de la Divide et Impera,metode de sortare,etc. si m-am trezit acum,la jumatatea sem 1 ca facem tablouri bidimensionale si nu stiu nimic. Nu chiar 0 absolut la capitolul subprograme(facute inainte de astea) dar la matrici nu stiu nici o ...( va las pe voi sa va imaginati ).
NU STIU CE SA FAC... Am trecut de la bine la mult prea rau. Am simtit de un an si ceva ca nivelul meu scade incet si sigur, dar sa ajung atat de rau incat sa nu mai inteleg nimic??? E inacceptabil. Asa ca m-am hotarat sa pun chitara in cui si sa ma apuc de lucrat suplimentar la informatica.
Am nevoie de niste recomadari pentru a putea intelege, stapani si pentru a deveni bun la infromatica din nou.
Multumesc anticipat, va doresc o seara placuta Banana Banana
Memorat
ReksioCroft
Strain


Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Februarie 05, 2017, 13:53:10 »