•Binary_Fire
Client obisnuit
Karma: 82
Deconectat
Mesaje: 87
|
|
« : Aprilie 13, 2006, 19:48:08 » |
|
La ONI se poate folosi Dev-C++?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•azotlichid
|
|
« Răspunde #1 : Aprilie 13, 2006, 19:59:37 » |
|
In anii trecuti a fost, deci e foarte posibil sa fie si anul asta.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Binary_Fire
Client obisnuit
Karma: 82
Deconectat
Mesaje: 87
|
|
« Răspunde #2 : Aprilie 13, 2006, 20:04:44 » |
|
Thanks. M-am linistit acum. Dev-C++ ii un IDE destul de bun.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•vanila0406
De-al casei
Karma: -174
Deconectat
Mesaje: 107
Be wise,be smart,be like me!
|
|
« Răspunde #3 : Aprilie 14, 2006, 12:17:11 » |
|
A fost vreo editie la care nu s-a folosit? Anyway,orice e posibil.{ e ONI,NU?}
|
|
|
Memorat
|
Only one thing I know:Death is the best way to a better life.
|
|
|
•silviug
|
|
« Răspunde #4 : Aprilie 14, 2006, 19:05:23 » |
|
Anyway,orice e posibil.{ e ONI,NU?}
La ONI nu e garantat decat ce e scris in regulament. Restul e normal sa fie sub semnul intrebarii. Silviu
|
|
|
Memorat
|
"Don't gain the world and lose your soul, wisdom is better than silver or gold." [Bob Marley - Jamaican reggae musician & singer (1945 - 1981)]
|
|
|
•skyel
|
|
« Răspunde #5 : Martie 11, 2007, 16:36:55 » |
|
stie careva o instructiune pt randomize in dev? Ma tot chinui de vro cateva zile cu rand() dar de fiecare data imi genereaza aceleasi numere executabilul si m-am cam saturat sa tot recompilez sursa k sa am un alt executabil cu alte randomuri
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•sima_cotizo
|
|
« Răspunde #6 : Martie 11, 2007, 17:10:44 » |
|
Ai incercat sa folosesti ceva de genul: #include <time.h> #include <stdlib.h>
int main() { srand(time(0)); rand();... // ma rog, de aici poti folosi cum vrei functia rand(); return 0; }
Srand schimba seed-ul de random in functie de ce returneaza time() (care returneaza ceva diferit mereu ) ... nu prea stiu sa explic, dar poti cauta pe google despre srand();...
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•skyel
|
|
« Răspunde #7 : Martie 12, 2007, 13:05:09 » |
|
10x incepuse sa ma enerveze ca dadea aceleasi chestii de fiecare data
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Mishu91
|
|
« Răspunde #8 : Aprilie 25, 2007, 18:26:55 » |
|
am si eu o intrebare in legatura cu DevC++: Cum se poate face debugul mai eficient? Adik at knd am de urmarit siruri sau matrici nu inteleg nimic din debug(intrucat la fiecare pas imi afiseazaq sirul, lucru foarte incomod).
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•skyel
|
|
« Răspunde #9 : Aprilie 25, 2007, 18:29:55 » |
|
in borland
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Mishu91
|
|
« Răspunde #10 : Aprilie 27, 2007, 11:56:02 » |
|
am o problema: daca folosesc headerul <stdio.h> cum pot copia continutul unui fisier in alt fisier? am dat de o problema care chiar cere chestia asta pls help
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•vanila0406
De-al casei
Karma: -174
Deconectat
Mesaje: 107
Be wise,be smart,be like me!
|
|
« Răspunde #11 : Aprilie 29, 2007, 00:10:39 » |
|
Dev-C++ are un debug destul de prost...recomand folosirea RHIDE
|
|
|
Memorat
|
Only one thing I know:Death is the best way to a better life.
|
|
|
•Darth_Niculus
|
|
« Răspunde #12 : Aprilie 29, 2007, 20:02:08 » |
|
aaaa..... sau se poate folosi si o metoda de debug foarte eficienta...... printf-u'
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•devilkind
|
|
« Răspunde #13 : Aprilie 29, 2007, 20:13:21 » |
|
ptr cei care vor sa faca un debug k-lumea nu mi se pare prea eficient printf-u. Recunosc ca si eu il mai folosesc dar asta ptr ca incerc sa fac problema corect din prima si sa ma dezobisnuiesc de a implementa problema la repezeala cu gandul ca dak nu da bine voi face debug. Incerc sa implementez corect din prima ptr a castiga timp, mai bine sunt atent 20 minute decat sa depanez 2 ore.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Darth_Niculus
|
|
« Răspunde #14 : Aprilie 29, 2007, 20:21:16 » |
|
pai..... my point exactly... daca cauti un debug amanuntit in care sa vezi fiecare chestie cum se schimba la fiecare pas..... probabil ca printfu' nu e ceea ce cauti..... dar in general, nu e bina sa ajungi sa faci debug dala....
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|