Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Pseudocod bac  (Citit de 3243 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
SebiSebi
Nu mai tace
*****

Karma: 76
Deconectat Deconectat

Mesaje: 306



Vezi Profilul
« : Iulie 06, 2014, 19:38:08 »

Salut!

Am o întrebare legata de subiectul 1, problema 2 puntul c) din cadrul examenului de bacalaureat. Acolo ne cerea sa înlocuim structura repetitiva cât timp ... executa cu o structura repetitiva de alt tip. Pentru corectori, structura pentru ... executa este de același tip cu cât timp ... executa? Având în vedere faptul ca una e cu număr cunoscut de pași și cealaltă cu număr necunoscut de pași?

Mai mult la o alta problema se definea termenul de interval factorial astfel: "Un interval cu proprietatea ca exista un singur număr natural, n(2<=n) , pentru care valoarea n! aparține acestui interval este numit interval factorial al lui n". Prin urmare, cat timp n este >=2, 0! si 1! nu trebuiesc luate în considerare. Intervalul [0,5] este interval factorial al lui 2! deoarece exista un singur număr natural >=2 (acela fiind chiar 2) pentru care n! aparține [0,5]. Bine înțeles ca cei care au alcătuit subiectele nu au văzut asta( nici măcar eu nu pot sa vad rostul condiției aceleia) si in barem nu se pomenea nimic. Ce părere aveți despre cele menționate? Si dacă credeți ca lucrurile ar trebui lăsate asa?

Apreciez orice părere! Mulțumesc!
« Ultima modificare: Iulie 06, 2014, 20:09:43 de către Pirtoaca George Sebastian » Memorat
rgrig
De-al casei
***

Karma: 46
Deconectat Deconectat

Mesaje: 144



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #1 : Iulie 07, 2014, 15:28:35 »

Pentru corectori, structura pentru ... executa este de același tip cu cât timp ... executa?

Daca inlocuiesti (d<-2; cat timp d<=n executa {B; d<-d+1}) cu (pentru d de la 2 la n executa B) ar trebui sa primesti toate punctele.

Citat
Mai mult la o alta problema se definea termenul de interval factorial astfel ... Intervalul [0,5] este interval factorial al lui 2!

Corect. Definitia e intr-adevar ciudata.

Citat
Si dacă credeți ca lucrurile ar trebui lăsate asa?

Care lucruri? Au corectat altfel decat spui tu mai sus?
Memorat
SebiSebi
Nu mai tace
*****

Karma: 76
Deconectat Deconectat

Mesaje: 306



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Iulie 07, 2014, 21:03:33 »

La pentru ... executa am făcut asa și am dubii ca mi-au punctat. Cat despre corectat... s-au corectat altfel decat cum am spus mai sus. Mie mi se pare cam bataie de joc. Sa nu mai spun ca am patit asta si la simulare. Acolo am luat 9 la info (nota care m-a tras in jos  Smile ) iar cand ne-am uitat pe lucrare nici eu nici doua doamne profesoare nu am vazut nicio greseala. Cred ca am verificat lucrarea de 5 ori  sad Atunci am zis ca poate a fost doar o scapare din partea corectorilor si speram sa nu se mai intample.

             Inca o faza ciudata in legatura cu mediocritatea corectarii unor "lucrari" la informatica s-a intamplat anul acesta la concursul Infoeducatie in judetul Prahova. Am participat cu un coleg (am facut un plotter de functii, care calcula si derivata) si am fost surprinși de modul in care lucrarile au fost selectate si evaluate.
             In primul rand, nu s-a facut o selectie pe categorii ci au fost amestecate lucrarile, in sensul ca se comparau lucrarile din categoria roboti cu cele din categoria software educational, ceea ce e destul de ciudat din moment ce in regulament erau alte criterii de departajare.
             In al doilea rand, am primit un punctaj pe care domnii corectori nu au fost in stare sa il argumenteze(asta s-a intamplat si altor participanti). Nici macar nu ne-au permis sa depunem contestatii. Ne-au trimis pur si simplu acasa. Nu ma asteptam la asa un tratament din partea domnilor cu atat mai mult cu cat este vorba de judetul Prahova care are rezultate destul de bune la olimpiadele de informatica.
« Ultima modificare: Iulie 08, 2014, 09:29:53 de către Pirtoaca George Sebastian » Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines