Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Diferenta intre C si C++  (Citit de 8056 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
TFifes
Strain
*

Deconectat Deconectat

Vezi Profilul
« : Iunie 17, 2009, 17:09:15 »

Am o intrebare...........Sunt incepator...
Care e diferenta dintre C si C++
De ce unii folosesc  #include<iostream> si altii #include<stdio.h> ca biblioteca standard?De ce unii
folosesc printf()
si altii cout<<?
 Brick wall
Memorat
miculprogramator
Nu mai tace

Deconectat Deconectat

Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Iunie 17, 2009, 17:38:22 »

Pe Wikipedia zice asa:

Citat
Limbajul de programare C++ a fost iniţial derivat din C. Totuşi, nu absolut orice program scris în C este valid C++. Deoarece C şi C++ au evoluat independent, au apărut, din nefericire, o serie de incompatibilităţi între cele două limbaje de programare [1]. Cea mai amplă revizie a limbajui C, C99, a creat un număr suplimentar de conflicte. Diferenţele fac să fie greu de scris programe şi biblioteci care să fie compilate şi să ruleze corect în calitate de cod C sau C++, şi produce confuzii celor care programează în ambele limbaje. Diferenţele fac ca fiecare din cele două limbaje de programare să împrumute din caracteristicile celuilalt limbaj de programare.

Bjarne Stroustrup, creatorul limbajului C++, a sugerat de nenumărate ori [2] să se reducă incompatibilităţile pe cât de mult posibil pentru a maximiza interoperabilitatea dintre cele două limbaje de programare. Unii au argumentat că C şi C++ sunt două limbaje de programare distincte, compatibilitatea dintre ele fiind utilă dar nu vitală; potrivit acestei opinii, eforturile de a reduce incompatibilitatea nu trebuie să reducă eforturile de a aduce elemente noi în mod independent celor două limbaje de programare.

Acum,din cate stiu eu se foloseste mai mult C++ .
Memorat
alexandru92
Nu mai tace

Deconectat Deconectat

Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Iunie 17, 2009, 19:28:04 »

http://www.faqs.org/qa/qa-117.html