Afişează mesaje
|
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 37
|
54
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Texttrim
|
: Februarie 20, 2012, 22:56:19
|
Pentru cei cu incorect pe testul 3, vedeti ca pe teste deastea picati : 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 abc def ghi jkl mno pqr stu vxy z 33
Trebuie afisat tot sirul, dar si eu afisam ... la sfarsit, stergand pe y z . [LE] Pentru acelasi test, W = 32, se pica multe surse cu 100 puncte ... ciudate teste :-". Am bagat si un test de genu celui ce l'ai dat tu cu W = 32. Ideea era ca trebuia verificat initial daca incape tot string'ul, iar daca nu incape trebuie parcurs pana la ultima pozitie i pt care suma_lungimi (s[0] -> s[ i ]) <= W - 3; Asadar, nu exista surse cu 100puncte care sa cada teste de genul, pentru ca nu ar fi luat 100 puncte
|
|
|
59
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Texttrim
|
: Februarie 20, 2012, 19:16:09
|
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 1 2 3 4 5 6
Pe prima linie a acestuia se vor afla 27 de numere, fiecare reprezentând lăţimea fiecărui caracter în ordinea: spaţiu, a, b, c, ..., z. Eu am numarat 26 :-w Ai dreptate, am corectat.
|
|
|
61
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 000 A+B
|
: Februarie 20, 2012, 13:32:41
|
Ai primit erori de compilare. Daca citesti mesajul primit, vezi ceva de genul: user.cpp:3: error: expected identifier before ‘.’ token Te uiti la tine in cod, undeva in preajma liniei 3, si cauti ceva legat de un punct pus aiurea. O sa gasesti la tine in sursa "using namespace.std" si cred ca vezi si punctul care nu e la locul lui.
|
|
|
73
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1215 Pescari
|
: Octombrie 18, 2011, 18:46:17
|
Daca le introduci pe toate din prima, vei verifica prima data vecinii acestor puncte care nu sunt terenuri acoperite cu apa si vei introduce in coada puncte cu distante = 1. Cand vei ajunge sa procesezi aceste puncte, nu mai are rost sa verifici punctele bagate deja in coada pentru ca ai calculate deja distantele pentru ele, deci va urma sa adaugi punctele de la distanta 2, s.a.m.d pana bagi toate punctele in coada.
Poti observa ca un punct intra o singura data in coada din cauza ordinii in care le pargurgi. Nu se va intampla sa ajungi la un punct cu distanta X, sa'l bagi in coada, apoi sa ajungi la alt punct cu distanta Y (Y < X) pe care sa'l adaugi in coada, iar al doilea punct sa te determine sa recalculezi distanta primului punct.
|
|
|
|