Afişează mesaje
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 47
51  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Viza de internship/non-immigrant employee in U.S. : Ianuarie 28, 2012, 16:53:21
Din cate stiu e destul de multa bataie de cap sa scapi de ala, dar e posibil. Tre sa te plimbi cu o groaza pe la minister si pe la ambasada, si am impresia ca te mai costa si o groaza de bani. Din cate mai stiu eu oameni care au facut chestia asta am impresia ca aveau si legal support de la firma care vroia sa ii angajeze, in felu asta procesu devine ceva mai usor.

PS: *throwing rocks now* Nu iti vinde ba sufletu ptr bani.
52  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Viata de dupa olimpiade? (partea I) : Ianuarie 27, 2012, 18:50:25
Parerea mea e ca phd-ul il faci ptr research. Researchu in schimb poti sa il faci atat in cadrul unei companii cat si in cadrul unei universitati (de ex la fb sunt multi angajati cu phd, insa ei in general fac research in cadrul companiei). Daca vrei sa fii engineer, sa faci software development and shit, phd-u mi se pare overkill.
53  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Javascript : Ianuarie 22, 2012, 16:06:37
Cred ca nu ai citit prea bine. Ca sa muti un element 10px mai jos faci pur si simplu elem.top += 10. Ca sa il faci verde faci elem.style.backgroundColor = green; (sau color sau ce proprietate de css vrei sa schimbi).
54  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva educationala / Răspuns: Sugestii pentru probleme : Ianuarie 10, 2012, 15:23:08
Mai exista problemele care se rezolva cu Aho CoharisiK. On the top of my head:
- strigat de pe infoarena
- censored de pe TIMUS
55  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 007 Arbori de intervale : Decembrie 28, 2011, 14:02:39
Tii o informatie suplimentara in fiecare nod, reprezentand valoare pe care ai adunat-o pe tot intervalu respectiv. Acuma cand faci un update, daca ai ajuns la un nod al carui interval asociat este inclus in intervalul [a, b] atunci updatezi valoarea respectiva, si atentie, NU mai continui recursvitatea in jos de acolo.
56  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 823 Reteta2 : Decembrie 20, 2011, 13:57:35
Stringurile sunt vectori de charuri, deci nu prea are sens intrebarea ta. Ca si cum ai intreba ce ocupa mai mult, 1 char sau 2 charuri?
57  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Anectoda dintr-un interviu Google : Decembrie 17, 2011, 11:48:17
huh, did not know that. Interesant.
58  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Anectoda dintr-un interviu Google : Decembrie 17, 2011, 00:44:31
Din ce vad eu, xing nu prea stie C/C++. Codul lui nu prea are cum sa compileze fara sa precizeze ce tip de date returneaza functia main.
59  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: caractere : Decembrie 16, 2011, 20:46:30
poti sa folosesti fgets sa citesti de la standard input. In loc de fisier pui stdin.
60  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Widget infoarena : Decembrie 07, 2011, 18:17:15
GG
61  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Problema NP-completa oare? : Decembrie 07, 2011, 11:25:52
De fapt nu cred ca trebuie sa calculezi muchiile critice. Cred ca daca faci un simplu DF din nodul respectiv, trebuie sa vezi daca exista vreo muchie de intoarcere incidenta cu nodul initial. Cred ca sunt echivalente solutia mea cu a lu paul, doar ca eu verific intr-o modalitate ceva mai simpla.
62  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Sa ma angajez in timpul facultatii? : Decembrie 07, 2011, 11:04:11
Si eu cred ca e o idee proasta in general sa te angajezi in facultate. In primul rand din cauza tuturor motivelor mentionate pana acum, insa as mai adauga si anume viata sociala. De exemplu in anul I lucram la 648 (firma decenta, salariu bunicel, 6 ore, birou aproape de facultate - totu bun) si in acelasi timp stateam in camin. Imi aduc aminte ca ma intorceam seara in camin, dupa ce toata ziua am fugit cand la birou cand la facultate, si ce sa vezi pe holu caminului - petrecere. Toata lumea adunata acolo frumos (eu sunt la unibuc - deci erau si fete acolo Smile ), eu in schimb trebuia de fiecare data sa bag capu in pamant sa ma duc in camera si sa ma culc pentru ca a doua zi trebuia sa o iau de la capat.
Intr-o zi chiar am avut o discutie cu un coleg de munca care mi-a spus ca "Facultatea e o vreme in care tre sa te distrezi, sa te bucuri de viata, nu sa lucrezi toata ziua".
63  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Sportiv : Decembrie 01, 2011, 10:26:04
Mai am cateva solutii de corectat Tongue. O sa pun azi solutia.
64  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: Turneul international din Shumen, Bulgaria : Noiembrie 25, 2011, 10:15:55
Sa ii faceti praf.  Winner 1st place
65  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Nature vs Nurture : Noiembrie 22, 2011, 18:51:55
Nici eu nu sunt de acord cu faptul ca un concurs de 36 de ore nu dovedeste nimic. You should give credit where credit is due. De altfel mi se pare ca un concurs de 36 de ore cu mai multe probleme e mai aproape de real life. Stiu ca toata lumea e obisnuita cu concursuri de ~5 ore cu 3 probleme, but think about it, cand o sa ai un real job ca programator sau daca o sa lucrezi in cercetare, care din variante e mai aproape?

Cum a spus si paul, fiecare tip de concurs are nevoie de un anumit set de skilluri. Unele concursuri pot fi mai suited pentru si mai putin pentru altii. Nu cred ca poti decide in mod corect care tip de concurs dovedeste in mod corect cine e cu adevarat mai bun. Trebuie sa acceptati infrangerea si sa ii felicitati pe cei care au fost mai buni ca voi.
66  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 016 Range minimum query : Noiembrie 19, 2011, 01:31:50
Da se poate, doar ca e ceva mai complicat.
67  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Surse libere : Noiembrie 16, 2011, 12:41:24
Legat de sistemul de trofee:

Intamplator ne-am gandit si noi la ceva de genul acesta acum ceva vreme, insa problema mare pe care o avem e faptul ca avem 1200 de probleme in arhiva si e foarte greu sa le notam/taguim pe toate. Numai dupa ce vom avea o cantitate decenta de probleme notate si taguite am putea incepe implementarea efectiva a unui astfel de sistem. Si eu sunt de acord ca ar fi un sistem foarte bun, ca exemplu eu am descoperit de curand pe artofproblem solving (e un site de mate) un sistem asemanator numit alcumus (http://www.artofproblemsolving.com/Alcumus/Introduction.php). E foarte asemanator cu ceea ce spuneti voi si mi s-a parut si mie super motivant.

Nici eu nu prea sunt de acord cu deschiderea surselor din cauza factorului motivant. Stiu ca si eu cand eram clasa a 9-a (era inca infoarena 1 pe atunci), un obiectiv important al meu era sa ajung pe prima pagina a clasamentului infoarena, ceea ce era destul de greu pe atunci avand in vedere ca erau numai 20 de oameni pe pagina. Cand a aparut infoarena 2, s-a trecut la sistemul cu 50 de oameni pe pagina si deja simteam ca obiectivul meu isi pierduse din semnificatie (desi daca te gandesti nu era asa mare lucru).

Totodata, eu chiar cred ca lumea va "copia" surse numai ca sa fie mai sus in clasament. Uite si un exemplu: La topcoder, in practice room-uri exista un clasament cu oamenii care au facut practice acolo, daca te uiti in clasament o sa vezi o tona de oameni cu punctaje de genul 249, 499, 999 - adica au rezolvat probleme intr-o secunda. Poti obtine acest lucru daca dupa ce rezolvi problemele, le copiezi intr-un notepad, dai clear problems la practice options, si cand deschizi din nou problemele dai copy paste imediat din notepad.  Faptul ca exista atat de multi oameni care fac asta demonstreaza cat de motivati sunt oamenii sa fie mai sus in clasament (inclusiv oameni buni, cu rating de 2200+).
68  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Macrouri : Noiembrie 15, 2011, 18:04:45
Nu cred sa existe un astfel de macrou.
69  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Noiembrie 13, 2011, 18:37:52
Da.
70  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Sportiv : Noiembrie 12, 2011, 20:59:30
Este continua.
71  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Sportiv : Noiembrie 12, 2011, 12:23:48
Aici puteti comenta la blogpostul "Sportiv".
72  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: PHP : Noiembrie 11, 2011, 03:53:02
Nu mi-e foarte clar ce vrei sa faci, dar daca incerci sa downloadezi o pagina web, you are doing it wrong. E drept ca e posibil sa fi mers inainte, insa scopul functiei file_get_contents e sa ia contents-urile unui fisier de pe harddisk, nu a unui fisier care trebuie downloadat printr-un protocol http. Iti recomand sa citesti de cUrl: http://php.net/manual/en/book.curl.php
73  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Rezultate ACM ICPC 2011 SouthEastern European Region : Octombrie 16, 2011, 19:01:49
GG.
74  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Sfaturi pentru interviuri de programare : Octombrie 16, 2011, 13:39:18
@Katalin: Daca scopul tau e sa faci lucruri de care sa le pese angajatorilor sau persoanelor care se uita pe cv-ul tau, sau vrei sa te apuci tare de informatica ca sa nu ajungi un ratat, iti recomand sa nu te apuci.
75  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / .CAMPION / Răspuns: Fni triunghiular : Octombrie 11, 2011, 22:20:45
@Gabitzish: Nu cred ca merge ce ai spus tu acolo. d[nivel][camera] depinde de d[nivel][camera + 1], iar d[nivel][camera + 1] depinde de d[nivel][camera] - avand astfel o dependenta circulara. Am impresia ca o sa primesti valori diferite in functie de cum parcurgi nivelul (daca parcurgi de la stanga la dreapta sau de la dreapta la stanga).

@Elena: Eu nu vad diferenta intre textul de pe campion si textul din culegere.
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 47
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines