Afişează mesaje
Pagini: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
101  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2013 / Răspuns: Feedback Runda 1 : Decembrie 17, 2012, 07:23:06
Se pot lua 90 de puncte la kinetic astfel: pt testele 1 2 3 5 brute, iar pt cele de la 6 pana la 10 ia OK o sursa gresita care cauta binar in functie de valoarea functiei la momentul T, chiar daca valorile celor N functii la acel moment nu sunt sortate  Tongue  Whistle


LE: vad ca imi scade si karma cu ocazia asta, nu vad ce am zis asa rau
102  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2013 / Răspuns: Feedback Runda 1 : Decembrie 16, 2012, 15:54:30
Felicitari pt aceasta runda!
Problemele au fost interesante, pacat ca mi-am prins urechile la kinetic (nu sunt singurul)  Tongue
103  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 517 Examene : Decembrie 14, 2012, 19:03:48
Se ia 100 cu ciclurile facute in O(N ^ 3), destul de ciudat ca n-a mers cu CTC.  Think
104  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 517 Examene : Decembrie 13, 2012, 22:09:21
Cei care picau testul 1 si apoi au luat 100 au trimis la intervale scurte de timp, care e faza cu el? Variante diferite de rezolvare si pica multe pe acelasi test  Annoyed
105  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 267 TreiD : Decembrie 07, 2012, 14:44:11
Mersi mult! Banana

Are ceva special testul 8 de iau incorect doar pe el?  Aha

LE: 100
106  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 267 TreiD : Decembrie 06, 2012, 21:45:18
Limita de timp cred ca e cam mica. Am O(N ^ 3), ce-i drept, cu o constanta maricica, dar ia TLE pe multe teste. Am vazut ca in afara de 2 surse, celelalte care au 100 au in jur de 400-500 ms pe ultimele teste. Cu o solutie incompleta iau 75, iar pe ultimele teste intra la limita, cu o solutie completa iau TLE la greu.
107  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2013 / Răspuns: Algoritmiada 2013, Runda 1 : Decembrie 03, 2012, 14:13:29
@repp4radu: +1
Oricand, dar nu duminica (sau duminica mai pe seara, dar nu are niciun farmec)  Banana
108  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Problema incepator : Decembrie 01, 2012, 21:21:01
Cand faci cu stream-uri, faci asa:
ifstream in("fisierintrare");
ofstream out("fisieriesire");
Citirea o faci cu in >> valoare/ce vrei;
Afisarea cu out << valoare/ce vrei;
Asa ar trebui sa fie main-ul pt problema a + b:
Cod:
ifstream in("adunare.in");
ofstream out("adunare.out");
in >> a >> b;
out << a + b;
return 0;
109  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Decembrie 01, 2012, 21:09:26
Se poate face ceva in legatura cu pm-urile care trebuie sa mearga la o persoana, dar merg la alta care are acelasi nume?
110  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 986 Numar4 : Decembrie 01, 2012, 07:06:06
X % 2 e echivalent cu X & 1.
111  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Haideti sa imbunatatim Infoarena impreuna! : Noiembrie 30, 2012, 22:47:40
@visanr

Klamathix ti-a raspuns suficient la intrebarea ta. Precum am spus mai sus, trebuie sa stii exact ce face cu fiecare linie din cod compilatorul cu care lucrezi in cazul in care lucrezi cu un compilator. Asta presupune multa munca, iti sugerez sa iei cartea lui Bjarne Stroup despre C. Algoritmica e una, implementatul e alta.
Ce legatura are postul tau cu ultimul post al meu?  Aha
112  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1240 Bal : Noiembrie 30, 2012, 22:10:32
100, mersi mult  Banana
113  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1240 Bal : Noiembrie 30, 2012, 21:42:25
Cred ca ar merge marita putin limita de timp, in general am timpi mai buni decat alte surse care iau 100, dar eu iau TLE pe testele 17 si 19.  Confused
114  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Haideti sa imbunatatim Infoarena impreuna! : Noiembrie 29, 2012, 21:56:46
In general, daca nu stii cum sa apuci o problema, nu prea inveti bine din cod si atat. Zicea cineva odata sa nu pui mana pe tastatura pana cand nu ai clar in cap ce faci. La fel si aici, primul pas e sa gasesti un algoritm bun. conceptual. Apoi sa te gandesti cum il poti simplifica pentru a fi mai usor de implementat iar in final te gandesti efectiv ce faci in linii de cod.
Pai si daca nu iti dai seama cum ar trebui facut, un hint mic dintr-o sursa nu cred ca strica. E problema fiecaruia cat invata din alte surse. Pentru cineva care nu stie sa faca anumite probleme si nu are cine sa-i arate, singura solutie e sa intrebe pe cineva care a facut problemele respective (din cate am observat, cei mai buni sunt intrebati la probleme), dar cati ajuta "necunoscuti"? Prea putini.
115  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Haideti sa imbunatatim Infoarena impreuna! : Noiembrie 29, 2012, 21:00:39
Cand discuti problemele cu prietenii, le ceri sursa si gata, nu e nevoie de surse libere pe infoarena ca tot acolo se ajunge.
Eu am zis de accesul liber la surse ca sa nu mai fie cazul sa citesc o problema si sa trec la alta ca nu stiu nici de unde sa o apuc (asta e valabil la mai multi, nu doar la mine).


Eu am spus ce cred ca ar trebui imbunatatit, daca vreti sa luati vreuna in considerare bine, daca nu tot bine  Tongue
116  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Haideti sa imbunatatim Infoarena impreuna! : Noiembrie 29, 2012, 20:44:19
Si daca nici asa nu iti iese?  Rolling Eyes
117  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Haideti sa imbunatatim Infoarena impreuna! : Noiembrie 29, 2012, 20:39:27
@Dan Alex: chiar tu ai zis pe prima pagina ca esti de acord cu sursele libere, of of  Fighting
@speedzeal: si cand iti dai zeci de teste random si iti merg toate, dar nu iei 100, spune tu ca nu ai vrea sa vezi ce test pici   Fool
118  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme externe / Răspuns: În câte moduri se pot aşeza 6 prieteni în bănci de câte 3 locuri ? : Noiembrie 28, 2012, 22:42:26
Ce seamana formula aia cu cea de la aranjamente Shocked
119  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Haideti sa imbunatatim Infoarena impreuna! : Noiembrie 28, 2012, 21:25:32
Cred ca ar fi utile urmatoarele:
1. sa avem acces liber la surse ca sa nu imbatranim langa unele probleme (aici e discutabil)
2. sa putem vedea si ce test picam, ca pe Codeforces si Topcoder (input-ul  Tongue)
3. sa fie marcata dificultatea problemelor (necesita multa munca, dar cateodata avem nevoie si de asta)
4. sa apara editoriale dupa fiecare runda
120  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Noiembrie 20, 2012, 16:19:46
Evaluatorul e picat de cateva ore. Rolling Eyes
121  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 116 Suma : Noiembrie 19, 2012, 00:48:21
Tu ai de gand sa te opresti din a posta aiurea?


LE: @Mihai: Ok  Rolling Eyes
Prin aiurea nu m-am referit la testele puse de el.
122  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 075 Colectie : Noiembrie 18, 2012, 18:38:16
Am luat 100, mersi mult  Winner 1st place

Cam naspa testele, am pus un break dupa ce gaseste prima solutie, am luat 100, dar nu mai merge pe exemplu.
123  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 075 Colectie : Noiembrie 18, 2012, 17:05:40
Cat e de mic "altceva" ?
124  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 075 Colectie : Noiembrie 18, 2012, 11:43:02
Limita de timp e cam mica, iau 70 cu TLE cu o complexitate O(2 ^ (N / 2) * ceva).  Rolling Eyes
125  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: ONI 2013 : Noiembrie 13, 2012, 21:18:39
Fizica e la Satu-Mare, info e la Timisoara. Sursa: forumul inspectoratului  Tongue
Pagini: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines