Afişează mesaje
Pagini: [1] 2
1  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: subiect concursul national winners cultura generala pentru clasa a-III- : Martie 20, 2008, 17:04:54
Se pare ca indexarea la google is acting funky  Pimp

[edit] cautare google dupa :
"clasa a 4-a concurs" , infoarena pagina 1
"clasa a 3-a concurs", infoarena pagina 2
 Shocked
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: freopen si EOF : Martie 18, 2008, 22:46:38
Si asa se poate. eu cel putin folosesc metoda asta.

Cod:
while (scanf(%c", &x) > 0)
    printf("%c", x);

http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cstdio/scanf.html

Citat
Return Value
On success, the function returns the number of items succesfully read. This count can match the expected number of readings or fewer, even zero, if a matching failure happens.
In the case of an input failure before any data could be successfully read, EOF is returned.
3  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Martie 18, 2008, 17:45:16
What the shite!  Shocked
http://gizmodo.com/368651/new-video-of-bigdog-quadruped-robot-is-so-stunning-its-spooky

http://www.youtube.com/watch?v=W1czBcnX1Ww

Intradevar spooky. Surprised (mai ales cand se re-echilibreaza)
4  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: LimeEval - evaluator pentru windows : Martie 17, 2008, 12:01:58
@toni2007 : Sigur va pot ajuta cu consiliere Very Happy Cum sa folositi in mod consola evaluatorul, si cum sa faceti legatura intre front end-ul web si eval-ul in mod consola, si cum sa parsati xml-urile care le scoate. Chiar ar fi interesant asa de proiect pt. fun. Insa nu am timp pt. implementari and other stuff deocamdata, insa in starea in car e acuma, doar cateva scripturi de php sunt necesare pt. ceea ce vreti sa realizati. Iti trimit PM cu id-ul meu.
check also the wiki : http://infoarena.ro/limeeval
5  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: LimeEval beta release 1 : Martie 16, 2008, 12:33:41
Thx de feedback Cosmin si rEbyTer. Mersi de oferta , insa nu cred ca va fi nevoie de host si site. Ideea lui Cosmin e great  Ok, voi edita o pagina wiki pe infoarena, unde voi putea face mai usor update-uri.
 
Chiar azi cred ca voi edita un wiki si voi pune rundele de la oji configurate cu teste and stuff, gata de download. Cat de comod e doar sa downlodezi o arhiva zip de pe net, si sa dai open si eval away Tongue (oricum doar 20 de secunde dureaza sa isi configureze oricine, daca are scrise verif-urile)

Si ideea cu Open source e super  Applause . Eu cel putin sunt de acord. Trebuie doar sa imi curat sursele sa adaug comenturi mai multe, explicatii etc.. , ca sa poata fi si citibile de alti coderi. Doar ca nu se va intampla prea curand asta, nu prea am timp sa lucrez la asta acum, busy cu BAC-ul.

Very Happy si sub Linux sa sti ca m-am gandit, si asta va fi unul din proiectele pe vara. Oricum sub linux e cu totul alta mancare de peste, de abia astept sa incerc API-urile de linux, si GTK+.
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: Olimpiada Judeteana de Informatica 2008 - liceu : Martie 15, 2008, 14:36:58
Baih deci eu m-am prostit total  Brick wall  Brick wall, greseli deastea aveam ce zice daca le faceam in a 9-a acuma no comment, total busit.
Ma uit la inceput pe ambele probleme, le stiam rezolva, trec sa fac "Iepuri", la jumatatea timpului o termin si incep sa o testez, tot gaseam un caz pe care nu merge si reparam si modificam. Mi-am rescris la un moment dat ideea, to nu mergea pe anumite teste.. . Ma uit la ceas, se facuse 11:15 , trebuie sa trec la a 2-a sa o las balta, insa nu am putut, tot am continuat aveam ideea buna da ceva tot nu iesea. Deja la 11:30 am intrat in panica ca nici nu ma gandisem asa mult la a 2-a.. am zis ca nu are rost, o termin asta sa o fac de 100, is atata de aproape. la 12:00 tot nu era facuta.
End match : Prima problema busita, si a 2-a nici o sursa Neutral Cry
Deci cat de prost a trebuit sa nu scriu nimic la a 2-a si sa stau la prima. Si era atat de simpla, aproape toata lumea a facut a 2-a, puteam  sa o fac lejer.
Oricum, success la ONI celor calificati.  Applause
7  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Martie 14, 2008, 14:32:02
HaHAh  Applause I loled la reclama si dancing walrus (i can dances for bucket?).
E old, dar ma gandeam ca unii nu au vazut inca : http://youtube.com/watch?v=qDSGmx8c2AM
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: (fopen || freopen) || (ifstream && ofstream) : Martie 14, 2008, 10:08:08
Trebuie inchise fisierele doar fiindca e posibil ca tu sa fi scris ceva si sa nu se salveze in output.
Nu se scrie automat in fisier cand zici fprintf(...), ci se scrie intr-un buffer. Ar fi culmea ca scrierea pe disc sa fie la fel de rapida ca cea in RAM. Si cand inchizi fisierul printre altele se da si un flush la buffer, si se scrie tot ce era de scris in fisier.

Daca vrei sa dai flush automat, foloseste fflush() http://www.thinkage.ca/english/gcos/expl/c/lib/fflush.html

9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Articole / Răspuns: articol nou : Martie 12, 2008, 23:57:05
Well i'm no mod or admin, dar..
Din cate am inteles din postul tau, articolul nu are relevanta algoritmica.
Si din cate inteleg vrei sa scri un articol despre buffer overflows, code injection si alte lucruri care nu au nici o legatura cu olimpiada, concursurile si infoarena.
protip : mai ai de invatat, pana sa fi capabil sa scri asemenea articole, nu doar sa traduci unul in interpretarea ta in romana.
[daca am interpretat gresit postul sorry, simteam nevoia sa bash someone la ora asta, mai ales ca ai toate caracteristicile unui script kiddie, inclusiv nickulnumele real. nu e prea credibil]
10  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Bac&Admitere 2008 : Martie 11, 2008, 22:34:39
In opinia mea e foarte bine ca sunt grele. Nu trebuie toata lumea sa ia note bune.
Oricum, acelasi clasament al elevilor ar rezulta in urma oricarui examen de bac oricat de greu ar fi sau usor, atat timp cat nu cade in extreme. Raportul procentual sau procentile-ul ramane acelasi.
Tot curba lui Gauss va rezulta. http://en.wikipedia.org/wiki/Gaussian_function
Ceea ce probabil ca se va intampla cu un examen asa greu, e ca  peak-ul functiei va fi mai apropiat de centru, decat ca si in alti ani, ceea ce e si normal.

Ah problema rezulta din alt loc... ca sistemul de invatamant romanesc lasa la latitudinea subiectiva as spune eu, a profesorilor, care stabilesc nivelul clasei. (bineinteles si clasa de elevi e responsabila pentru nivelul ei). Atunci cand lumea se loveste de standardizare, normal ca apar nemultumiri.

Oricum nu mai conteaza asa mult media la bac, (specific pentru mate). Pentru media mea de admiterea conteaza 4,1% Smile))
btw : Babes Bolyai, Informatica
(25% media generala de la bac, deci 1 / 4 * 1 / 6)
Pentru voi cat de mult conteaza?
11  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: LimeEval beta release 1 : Martie 11, 2008, 22:15:26
Mersi mult greco apreciez  Very Happy
Sper sa ii foloseasca cuiva. E un pic mai abrupta curba de invatare, dar odata ce te prinzi merge.

Deocamdata nu sunt verif-uri pentru problemele stiute pana acum. Pentru teste ce au solutie unica
am facut si un verif cu functie de comparare bit la bit. Pentru cei ce vor sa isi faca verif-uri. Trebuie doar editatate #define-urile cu numele problemei la care faci verif-ul, compilata sursa si inclusa in folderul cu teste.  Verif bit la bit located here : http://rapidshare.com/files/98787524/verif.cpp.html

Voi posta dupa oji si rundele complet configurate la toate clasele, pentru exemplificare.
12  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / LimeEval - evaluator pentru windows : Martie 11, 2008, 16:13:11
Am corectat informatiile despre evaluator si le-am mutat pe wiki, intr-un format mai placut si mai usor de digerat si updatat. Check it out  Very Happy :
http://infoarena.ro/limeeval

Am corectat buguri care apareau la evaluarea problemelor multiple si la configurarea path-urilor relative.
Updatati  la noua versiune neaprat!, vechea avea probleme se pare ca  d'oh!. *fixed*

Am adaugat la sectiunea : "Download runde", OJI2008 pentru clasele 11-12. Downlodati arhiva, extrageti in folderul cu "Extract here". Incarcati xml-ul ce se afla in : ".\OJI2008\11-12\OJI08cls11-12.xml" pentru a incarca runda spre evaluare. Sursele se pun in id-uri. Id-ul 0 contine sursele oficiale.

Also schimbat titlul thread-ului in ceva mai sugestiv.

Thx Cosmin de idee e mult mai bine asa  Applause
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 011 Generare de permutari : Martie 02, 2008, 17:52:35
sorry mods, nu e chiar ontopic
@vlad_oltean
Actualy nu e stdin si fstream Tongue astea sunt headere, care contin definitiile functiilor de citire.

Nu intodeuna citirile in C sunt mai rapide decat cele in C++.
Toate depind de implementarea lor data de compilator. Depinde de ce flaguri de compilare folosesti,
depinde de ce optimizari mai ai in cod etc..
Sa nu repet familia de functii de citire in C si C++, am sa ma refer la scanf si cin.
Nu poti zice cu siguranta ca "scanf" e mai rapida decat "cin" sa zicem.
Oricum in cazul asta si in majoritatea cazurilor unde folosesti direct functiile, diferenta de viteza e in fravoarea scanf clar.
Provine de la faptul ca cin e un obiect de tip istream, care trebuie construit, distrus, manipulat, e mare.. in fine.. e un obiect si se misca mai greu (object overhead). Bineinteles cum se misca de optimizarile compilatorului. "scanf" nu foloseste obiecte ci e o functie caruia ii dai un pattern de citire si niste pointeri, acesul in memorie se face mai rapid in cazul asta.
Niste linkuri pe tema asta:

http://forums.topcoder.com/?module=Thread&threadID=508058&start=0&mc=7
http://www.cplusplus.com/reference/iostream/
Ah si discutia prea funny in care brahle e cam owned pe subiectul asta Smile
http://www.daniweb.com/forums/thread40450.html
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 011 Generare de permutari : Martie 02, 2008, 12:38:24
@vlad_oltean
Fa scrierea si citirea in C, si scrie functia afis()  inline.
15  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Alternativa la compilator OJI : Februarie 29, 2008, 16:56:08
Corect... poi evaluatorul isi citeste informatiile astea dintr-un fisier de configurare in xml
ex din config :
Cod:
<compilatoare nr="4">
    <compilator>
<limbaj>C</limbaj>
        <extensie>.c</extensie>
        <nume>gcc</nume>
        <directiva>C:\Dev-Cpp\bin\gcc.exe -o * *.c</directiva>
    </compilator>
....
tot ce e cu steluta se inlocuieste cu numele problemei care e compilata.
se pot specifica mai multe compilatoare pt. o extensie. Pt. fiecare fisier sursa al fiecarui concurent cu un id valid, la o problema existenta in runda si salvata cu o extensie pentru care e definit cel putin un compilator se va rula directiva de compilare, care va produce sau nu binar si output cu erori sau nu. Evalul va deschide un thread pentru compilarea fiecarei surse, 1 thread odata si asteapta terminare lui. Tongue nu vad sa fie la oji multi-core ca sa bag mai multe threaduri.
Nu e asa greu cum ti-ai imagina. E usor de adaugat compilatoare in interfata, trebuie specificat dupa cum vezi in xml, un limbaj, o extensie, un nume unic, si o directiva care e compusa dintr-un path spre compilator si parametrii 
tested java, gcc, g++, bcc oricum practic ar merge cu orice produce un binar sau ceva bytecod e interpretat.
16  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Februarie 28, 2008, 23:25:59
Here some of my links :
Serious :
* Daca nu ati vazut Zeitgeist GET TO IT. cel mai bun documentar pe temele abordate.
A real eye opener
Citat
* 2 fragmente din unul din cele mai bune filme facute vreodata
   Network (1976)
   
Citat
   
Citat
Filmul era putin futurist la vremea cand a fost facut, e scary cat de mare dreptate are in contextul actual.
* Nu stiu care e pozitia infoarenei catre globalizare si police state-ul ce urmeaza .. o compilatie cu cateva secvente de la protesturile G8, prezinta in principal violentele scoase din context, dar sunt justificate. Mi-a amintit de proiectia care a avut loc acu cateva luni pe tema asta
Citat

* Daca nu ati auzit deja de masina care merge cu AER! Very Happy de la anul in Europa, era all over Reddit si Digg
Citat
Citat
Am si linkul de la articol dar nu il mai caut acuma prin bookmarks


Funny
Emo Assault Squadron
Citat
Sex life of a chair :
Citat
Crazy Guy Reinvents the Wheel
Citat
Minesweeper: The Movie
Citat
Un prank call super tare : Gordon Freeman Calls Coast to Coast AM ,
Coast to Coast AM e o emisiune la radio la americani unde oamenii suna si relateaza chestii cu ufo's si chestii paranormale
Citat

Random music, i mean total random
Cateva piese ce le-am picked up de pe raidchan radio http://irc.raidchan.org:8000/ (btw : any /b/rothers pe infoarena?)
* Cel mai bun mix din Portal Listen to it!! : Victims of Science - The Device Has Been Modified
Citat
Oh yeah funky  Banana Wild Cherry - Play That Funky Music
Citat
William Shatner Common People live -
Citat
Jet Set Radio Future - Concept Of Love -
Citat
Justice vs. Simian - We Are Your Friends - 
Citat
Detachable Penis
Citat
Jonathan Coulton - Re: Your Brains -
Citat
Oingo Boingo - Little Girls -
Citat
Billy Talent - Red Flag
Citat

Nostalgia
Deci nu stiu cat de mic eram dar damn, demult de tot, asta era like desenul meu animat preferat
Swat Cats!!!! isi aminteste cineva?
Citat

Si daca va apuca nostalgia desenelor animate Smile 30 minute de starting themes of classic awesomeness :
http://www.youtube.com/watch?v=QmcKGcKW76M
17  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Alternativa pentru compilatoarele de la OJI : Februarie 28, 2008, 18:09:22
Salut, ok, doar acuma aceasta discutie mi-a fost pointed out, nu prea frcventez infoarena..sorry

Ideea de a face un evaluator mi-a fost sugerata de domnul profesor Galatan Constantin, acum cateva luni. Sunt familiar cu criza compilatorului, am busit si eu destul din cauza Borland-ului, am participat si eu la olimpiade, nationala, concursuri, .campion topcoder etc.. nu sunt inafara temei Tongue, anyway, acuma sunt a 12-a so a last moment sa contribui si eu cu ceva.

Nu vroiam sa anunt decat peste 2 saptamani, cand sunt gata testarile complete, dar am avut acest impuls de moment sa profit de discutie.

Am facut un evaluator special pentru OJI. Deja e 3 luni in development (desigur lucrand azi 2 zile full, apoi 2 sapt. pauza, sau cand se ivea ocazia Tongue) si acuma e gata Very Happy   Banana(aprox 4000 de linii, posibil sa mai creasca in weekend, odata cu testarile si idei noi). Va asigur e meserias, si o unealta foarte profesionala. Planuiesc ca in jur de 4 martie sa fac un public beta, odata cu ideile de functionare, si documentatie ajutatoare.
As vrea ca toata lumea sa il testeze, sa isi dea cu parerea, sa se straduie sa gaseasca buguri, care le-as fi putut scapa in faza de testare. Evaluatorul este scris in Managed C++ in .NET si foloseste librariile .NET (pentru interfata, parsari etc..) si foloseste headere native Win32, si functii de kernel pentru procesul critic de rulare sub limite a unei solutii.
Ar fi multe de zis, dar la release, cateva features :

* rularea in mod consola si in mod grafic (GUI). Asemenea utilitarelor de linux este complet parametrizat, (peste 20 de parametrii care definesc outputul produs, si cum sa se comporte evaluatorul). Adica e posibil ca evaluatorul sa fie folosit de un third party, poate nu va place interfata, scrieti una in altceva, si folositi eval-ul in mod consola. Alta idee ar fi de ex, sa fie un judge online, care sa foloseasca ca engine evaluatorul in mod consola...
Are si o interfata misto si usor de folosit. Aici trebuie putin lucrat dupa usability tests, pana in 4 martie si un copil de clasa I o s il poata folosi.

* compilare si curatare automata. Adica se poate specifica orice numar de compilatoare sa fie folosite.. de ex. se poate specifica ca sursele ce se termina in .cpp sa fie compilate si cu g++, si cu Borlandc (doar un exemplu) si cu alt compilator, orice.. sau sursele in .pas sa fie compilate in Free Pascal, adica suporta orice compilatoare oricate (doar din fisierul de configurare, fara recompilarea evalului)  Compilarea se face automat. Un concurent daca vrea poate scrie o sursa si in c++ si in C si Pascal pentru aceeasi problema.
Binarele se vor pune in foldere bine determinate dupa id si compilator folosit.
Directiva de compilare este complet customizabila din fisierele de configurare si interfata.
Vreti sa folositi whatever parametrii, no problem. dirctivele de compilare sunt complet customizabile din configurare. Outputul produs de compilator este salvat pentru fiecare concurent pentru fiecare problema, fiecare compilator. pt later viewing.

* curatare.
Exact ca si la ONI cand folderul cu id-ul concurentului se ia cu totul, exact asa functioneaza si evalul asta. Folderele se vor pune pe un stick apoi direct copiate in folderul de surse al rundei evaluate. Evaluatorul va curata orice fisiere ilegale, si va lasa doar sursele la probleme. Scandal ca in alti ani, ati salvat cu litere mari, no problem, convert automat la lowercase..etc..curatare


* limita de timp!
* limita de memorie!
* evaluarea e foarte precisa, oricum v-ati declara memorie nu veti primi mai mult decat limita. Executia e perfect oprita la timp. Rezultatele evaluarii sunt salvate punctaje, timp folosit, memorie folosita, rezultate pe fiecare test etc..
Producerea de borderouri pt. fiecare concurent. Evaluarea corectitudinii se va face prin rularea unui valid.exe produs de propunatorul problemei. Mesajul produs de valid.exe se salveaza odata cu rezultatele pe test, posibilitat de punctaje partiale, mesaje custom etc..

* evaluatorul isi citeste informatii despre probleme, limite de timp, locatie test, locatie valid.exe, id-uri valide pentru acea runda (idurile invalide nu s eiau in considerare), toate informatiile se iau dintr-un fisier in XML.
care poate fi editat fie manual fie prin interfata grafica a evaluatorului. Fisierul de configurare al unei runde e transmisibil de la statie de evaluare la statie de evaluare
Ex. : comisia nationala face un fisier de configurare pt. clasa a 10-a. cei din comisiile judetene de evaluare tot ce trebuie sa faca e sa puna sursele in /surse/ (sau cum e definit folderul cu surse) sa incarce fisierul XML primit de la comisie si sa apase un start.

* Evaluarea se poate face test cu test (asteapta dupa fiecare test, pentru a continua, timp in care userul poate verifica punctaj, memorie, output etc..), teste specifice (sa zicem doar 2 3 si 9) sau evaluarea rapida, fara asteptare...de ex. unde e cazul pt. bucuresti, daca membrii comisiei nu pot chema 200 de elevi sa vada evaluarea..dau drumul la eval (merg beau o cafea, mananca o pizza), si revin cand e gata...evalueaza dintr-un foc toate solutiile, apoi au gata facute borderourile de catre eval, doar sa le traga la imprimanta.

* Clasament real time, Sigur sunteti familiari cu updatarea in real time de pe topcoder a clasamentului.. evalul ar in interfata si aceasta functie..Very Happy pentru suspans

* Erorile sunt logate in fisiere sau afisate. Orice mica problema e logata, pentru a strudia ce s-a intamplat gresit. Pana si curatarea fisierelor invalide din folderele concurentilor e logata.

* Totul e salvat de la mesaje de eroare la erori de compilare, timp, punctaj memorie, binare concurent, borderouri de evaluare, xml-uri cu rezultate ce ar putea fi parsate mai departe de un third party tool. Cu ceva vreme o sa faca pana si export in Exel daca e necesar Smile)

Ar mai fi de zis cam toata schema de functionare, dar deja am scris prea mult. In mare cam acestea sunt cele mai importante features. Cea mai buna chestie as zice e compilarea automata...cine mai sta sa deschida fiecare sursa in IDE sa compileze =))) Poate am mai uitat din features, daca aveti o intrebare da poate face chestia asta, sau chestia aia, sau aveti idei ... as fi happy sa raspund, poate chiar sa includ sugestii pana la beta release.

Am depus foarte multa munca si as aprecia daca ar fi acceptat de la anul de comisie, doar nu traim acuma in 1993 sau epoca de piatra.
Wait for the public beta, coming march 4. Very Happy  Banana
[edits] : clarificari Tongue
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2008 / Răspuns: Gather : Decembrie 16, 2007, 09:48:26
1. Pot exista mai multi detinuti intr-o celula?
2. Sunt destinuti in celula 1?
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Grupul topcoderilor de pe infoarena va saluta! : Noiembrie 01, 2007, 21:40:18
 Winner 1st place Winner 1st place Winner 1st place Good job domino . Felicitari pentru calificarea in finala (ma refer la finala finala Smile) Banana Banana
You go!  Applause domino si Romania for the win. Success in continuare, (nu zic la win, ca ar fi cam imposibil, dar calificarea e a huge success). Best news i had de mult timp.
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Intrebare\problema la djgpp cu rhide pe win : Aprilie 07, 2007, 20:10:16
Mersi  Very Happy
Cu breakpoint merge. Nu m-am gandit la asta Aha
21  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Intrebare\problema la djgpp cu rhide pe win : Aprilie 07, 2007, 19:50:44
Thx de raspuns :
1. Mie nu imi merge F8 sa treca peste, fiindca sare direct la sfarsitul programului. Stiu ca incearca sa intre in header, eu ziceam ca da eroare -> nu gaseste headerul. Se pare ca il cauta in directorul curent sau ceva. Compilarea si link-editarea merg fara probleme.
2. La ce folos ar fi sa dau sa sara peste?  Sa sara peste codul care vreau sa il depanez? Whistle
3. Da stiu ca este, dar nu ma risc pe chestii pe care inca nu sunt complet familiar, si obisnuit 100%.

Anyway..  nu cred ca exista vreun remediu la problema mea, si deja m-am hotarat ca voi depana cu printf. Poate la oni va merge si rhide-ul din windows, cine stie. Da credca o sa schimb pe linux. That's final  Rolling Eyes

[edit] am modificat putin postul
22  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Intrebare\problema la djgpp cu rhide pe win : Aprilie 07, 2007, 13:54:23
Beeing a Dev hardcore user (pentru depanat), si fiindca la Nationala nu o sa fie decat linux cu vim, si pe windows djgpp cu rhide, m-am gandit sa lucrez pe rhide.

Mi-am instalat, totul merge ok, pana la un punct.
Nu am mai lucrat demult pe rhide, si atunci demult nu foloseam stl.
Acuma dau sa depanez un program, si surpriza :
daca dau step into si da de o linie de stl : "Could not find bla bla header" (dem ex : stl_vector)
daca dau step over sare direct in main la return 0, si termina programul.
Nu pot depana nici cum surse cu stl in rhide...What is the problem i ask you..  d'oh!
Ce ar trebuii sa fac sa mearga? macar step over... a mai avut cineva aceeasi problema, incercati vedeti puteti da step-uti in rhide de pe win?

Thx in advance, waiting for responses.
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 170 Subsir 2 : Aprilie 06, 2007, 17:27:46
Au patit cumvan ceva testele?
Am implementat un subsir crescator in n log n, si iau ciaoles bulane de la 12 la 20.
Dar pe celelalalte teste 0 puncte. Solutia mea inca nu garanteaza ca solutia e si minima lexicografic, dar e imposibil sa nu returneze corect lungimea celui mai lung subsir crescator, pe care macar cat scrie parca 20% sau 40% ar trebuii sa iau. So my Q is WTF? puteti posta pls primul test sau unul din testele 1-12, care e mai scurt s avad care e faza, e imposibil sa nu gasesc lungimea corect.

Offtopic :  Banana
24  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Martie 13, 2007, 09:41:40
Citat
si pentru fanii Stargate:
Stargate best sci-fi ever  Banana
M-am uitat pe rand de la pilot, pana la seria 7. Mi-am intrerupt vizionarea pana cand o sa imi fie mai liber programul. (mai am inca 67 de ore de Stargate)  Whistle  Credca i'll be sad cand o sa mi se termine.
25  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Oji 2007 Probleme cls 11-12 : Martie 10, 2007, 16:09:00
Exact asa am facut si eu, numai am selctat pe rand fiecare nod ca si radacina a arborelui apoi
un df pentru determinare cate noduri are orice nod in subarbore, cu acelasi df calculezi cati senatori folosesc o anumita muchie (adica cu cat s-ar reduce costul daca ai selecta-o ca si gratuita), si tot in acelasi df calculezi costul total daca nici o muchie nu ar fi gratuita.
Apoi am pornit un bf dinn radacina cu rad initial bagata in coada.
Si pentru fiecare nod din coada costul muchiilor lui spre vecini (costul calculat de df-ul anterior (cati senatori folosesc muchia)) si selectezi pe cel mai mare. (mergea aici un heap da eram out of time)
Bagi noul nod spre care ai muchia cu care se reduce cel mai mult costul in coada, si repeti de K ori. \

Bineinteles.. e departe de optim algoritmul ce l-am aplicat.. dar still a mers de 25 pcte Smile) lol poate ar fi mers mai mult, dar bc memory fucked up.
Next time s ama invazt minte sa imi rpet centroidul  Brick wall
Pagini: [1] 2
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines