Afişează mesaje
Pagini: 1 [2]
26  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2007 / Răspuns: alta eroare de compilare : Martie 04, 2007, 13:41:17
Evaluarea se face pe linux, inca nu am vazut gcc, care sa aiba math.h
foloseste <cmath>
27  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Unirea 2007 / Raspuns: Secventa5 : Ianuarie 27, 2007, 15:17:36
Damit , 15 minutes late...
Da totusi, imi puteti spune daca e garantat ca rezultatul incape intr-un int? (32 b) sau trebuie 64?
28  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2007 / Raspuns: Feedback runda 1 : Ianuarie 21, 2007, 13:40:16
hmm? e si 40..aproape...de ce se mai pot trimite inca solutii?
sau evident nu se pun astea trimise dupa 13:30..?
29  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: cod c++ gresit (?) : Ianuarie 14, 2007, 19:59:56
Credca wefgef a vrut sa declare o matrice de pair, nu un sir.
Dupa cum spuneam nu e bine sa fie declarata asa datorita mecanismului de ralocare a vectorului. Corect ar fi vector<vector<pair<int, int > > >
30  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: cod c++ gresit (?) : Ianuarie 14, 2007, 19:02:16
Cod:
s[j-1].sz();

wefgef, greseala pe care o faci este ca folosesti .size() la clasa string
corect ar fi .length() .
[later edit] Sorry my bad, implemntarea la Dev c++ arata ca e acelasi lucru...

[mai later edit] 
Ok credca am solutia
Nu se poate sa fie de la faptul ca ai declarat un vector<...> A[] ? practic ai declarat un pointer la o clasa vector ar putea aparea complicatii avand in vedere ca vectorul e alocat dinamic, iar numarul elementelor din vector cand depasesc capacitatea vectorului, acesta se realoca dublandu-si capcitatea.
Astfel daca depasesti sa zicem un anumit numar de elemente (iar acele elemente nu mai au loc dupa coada vectorului sa fie alocate), se produce o realocare, acesta fiind realocat la o alta zona, unde incape. Schimbandu-si locatia. vectorul vechi se distruge si astfel tu accesezi o zona de memorie unde nu ai voie.
Declara vector<vector<..> >
31  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 197 Semne : Decembrie 14, 2006, 20:49:41
Done  Applause Thx for tips ppl. Altfel ramaneam la 75
32  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 197 Semne : Decembrie 14, 2006, 16:56:41
SmileDancing This is so much fun... am scris un algoritm aproape random Smile)=)) am reusit sa iau maxim 20 pcte...  You were joking asai? Smile) oricum.. mai trimit inca de cel putin 10 ori...too much fun, e ca si cum ai primi cadouri de craciun, nu sti ce iti poate aduce urmatoru submit.

[later edit] OMG chiar nu glumeai, m-am mai jucat cu sursa, si am luat 80pcte Surprised incredible Tongue
33  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 286 Itree : Octombrie 18, 2006, 16:33:15
Acum ca problemele sunt in arhiva ma poate ajuta cineva cu un test la care raspunsul e No.  Very Happy pls?
34  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2006 / Raspuns: 010 Itree : Octombrie 12, 2006, 08:59:20
Ne dati va rog si un test cu No.... Very Happy
pls  Cry
35  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / Pareri despre Grigore Moisil byNet : Martie 30, 2006, 20:06:42
Ca intodeauna.....ar fi si culmea sa nu se puna Smile
36  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / Pareri despre Grigore Moisil byNet : Martie 30, 2006, 19:20:48
Citat
Ce-a patit evaluatoru'?


Cand sa postez pe forum...Wow...ce super merge evaluatoru, ce viteza are...se blocheaza Tongue oricum..intradevar merge super...adika...a prin viteza fatza de alte datzi Smile

Ontopic : La clasa a X-a (la care apartzin) mi s-au parut simple.... din pacate nu am facut 200  Brick wall  Brick wall  Brick wall  Brick wall  Boo hoo!
37  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / Jocul : Martie 30, 2006, 16:57:06
Daca sunt mai multe solutii? se va afisa doar una?
38  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / nu gasesc problemele la grupa VIII : Martie 30, 2006, 15:48:17
Citat
   Grigore Moisil By Net, clasele VII-VIII (2 probleme)

Concursul incepe joi, 30 martie 2006, la ora 16:00 si dureaza 3 ore.
Click aici pentru pagina oficiala a concursului.


Grupa e VII-VIII. Cum n-ai gasit-o?
http://infoarena.devnet.ro/index.php?page=read&conid=moisil1
39  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / Numar : Martie 30, 2006, 15:30:46
lol dorin, la ce mai intrebi, daca ai luat 200? in concurs? si ai trimis sursele(la amandoua in 1 sec) Tongue STFU:) :lol:
40  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / data grigore moisil : Martie 29, 2006, 17:51:41
Citat
Cred ca data si ora initiala au fost puse in asa fel incat concursul bynet sa se desfasoare aproximativ in acelasi timp cu cel live

Poi chiar deloc ... si era si imposibil Smile
Fiindca Concursul a avut loc sambata la ora 9, deodata cu Preoni Smile
si era programat sa fie Luni la 16 .. ummm ... "aproape" WinkWink
Daca tot e miercuri...macar lasatipe sambata..va fi ceva de gen : "Happy Moisil Coding"  Mr. Green ...cica is simple anywayz.. Guitar

[later edit] Hopa..stati Smile) am uitat sambata e finala campion  Shocked  ...si 1 aprilie pe deasupra  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad , Ar fi si o idee sa le aduagati la arhiva si gata Smile) d'oh! sau duminica?

Offtopic:
    Simt ca aceastei situatii i se potriveste urmatoarea combinatie de smilleyuri  Santa Claus  Guitar  Santa Claus
41  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / data grigore moisil : Martie 29, 2006, 14:10:17
Poi mnush si ce ii cu faza bynet a Moisilului..io de abia o astept...din motivul ca is din Bistrita..si pentru o greseala tampita de memorie la OJI nu m-am calificat nici la Moisil..so...anyway...Nu cred ca ar trebui grabit concursu sa fie pus in timpul saptamanii. Daca motivul e ca s-ar putea face rost de subiecte si solutii, pana sambata, nu ar avea sens. Ca cine chiar vrea asta le are...(cel putin eu nu le am desi e usor sa le gasesc). Scopul e sa vezi cam cat ai lua. Sambata ar fi cel mai bine Very Happy:D
42  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / Zebughil .. nice one : Noiembrie 19, 2005, 18:57:02
o well daca nu se dau teste ... sorry...topic closed din partea mea
43  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / Zebughil .. nice one : Noiembrie 19, 2005, 18:35:27
Da tot 2, 12 9 imi da si mie...
am cerut un test din cele oficiale daca se poate...
si am ramas surprins ca ai spus ca e greedy  :lol:  Raised eyebrow

wow... no offence...da e dinamica 100%  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  Shocked
deci am putea primi un test?
44  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / Zebughil .. nice one : Noiembrie 19, 2005, 14:54:09
Nu stiu daca sunt reguli impotriva topicurilor de genu asta:P da se pare ca mai sunt.
Prob o fo faina  Tongue ..si din cate am observat si comuna la grupele X, XI-XII
Am ramas dezamagit ca nu mi-o iesit Boo hoo!  si surprins de ce nu...
Multzi au patzit asa...

Daca atzi facuto cum atzi facuto? si de ce nu e bine asa: (prea mult pana se posteaza articol)

de ex. eu am considerat asa: a = nr minim de camioane spre a transporta greutatea i. (obtinuta din insumarea greutatii pietrelor selectate)

cu o dinamica de genu:
Cod:

  for (int i = 1; i <= n; ++i)
    {
        for (int j = G*n - z[i]; j; --j)
        {
            if (a[j])
            {
                if (z[i] + j <= a[j]*G)
                    k = 0;
                else k = 1;
                if (a[j+z[i]] > a[j] + k || a[j+z[i]] == 0)
                    a[j+z[i]] = a[j] + k;
            }      
        }    
        if (!a[z[i]]) a[z[i]] = 1;
    }


si rasounsul era in a unjde s suma greutatii pietrelor... si G cat poate duce un camion

hmm.. de ce nu e bine...? daca puteti da ceva idei despre cum se rezolva sau  de ce nu e bine asa i would aprieciate it  Mr. Green

si un test consnsistent daca se poate..pls....macar primul...sau oricare...mor daca nu aflu cum se rezolva... Brick wall  Brick wall  Brick wall
45  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 023 Numere Prime : Iulie 05, 2005, 16:05:41
Incearca ca la

Citat
for i:=1 to n do ;


sa pui in loc de ; instructiune vida sa pui o instructiune simpla.  Smile cred d'oh!,  nu am testat vezi daca functioneaza...daca nu incearca in C/C++.
Daca inca nu jtii...ar fi bine sa te apuci wink
46  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 008 Cifra : Mai 17, 2005, 21:24:46
Poi... pt. cine inca nu s-a apucat de problema... cateva hint-uri
asa de ajutor(e voie?Tongue)

1. numai ultimele 2 cifre
2. formula
3. 2 siruri constante - sume partiale
4. (((n % 10) * 10) + 2) % 4 -> 0 sau 2

si gata..Tongue spor la treaba.... Mr. Green

Am facut prima data prob si era la conditizie if (n % 4)...si luam 0 nu
jtiam ce greseam...si am lasao balta o vreme, daca avetzi acelasi algoritm
si nu stitzi unde atzi gresit....few...sper ca  scapatzi de o zi cu migrene Tongue Shocked
Pagini: 1 [2]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines