Afişează mesaje
|
Pagini: 1 2 3 [4] 5 6 7
|
79
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Arhiva de probleme propuse de useri
|
: Februarie 29, 2012, 20:50:37
|
Ceea ce propui tu ar creea un precedent nu tocmai fericit. Aceasta idee ar presupune in primul rand sa existe un admin care sa citeasca fiecare problema propusa, sa o gandeasca si sa verifice daca e rezolvabila si sa trimita feedback propunatorului. In plus in acest mod s-ar putea pierde idei de probleme ce s-ar putea da la olimpiada sau la alte concursuri interesante, sau chiar reversul, s-ar putea umple site-ul cu garbage ce mai mult ar incurca pe cei ce doresc sa se pregateasca intr-un mod sigur la algoritmica.
Daca totusi ai idei de probleme interesante, este o idee buna sa le propui pentru Infoarena Monthly la adresa de email: echipa-infoarena-monthly_at_googlegroups.com!
|
|
|
89
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Paranteze2
|
: Februarie 20, 2012, 20:24:53
|
Conform enuntului: Se numeste o parantezare corecta un sir T de paranteze daca se poate forma astfel: T = '()' sau T = '(' + t + ')' , unde t este o parantezare corecta sau T = t1+ t2 +...+tn , unde t1, t2, ..., tn sunt parantezari corecte. Sirul ()(()) contine prima parte () parantezata corect si (()) care la randul sau sunt parantezate corect...
|
|
|
93
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Vector ca parametru cu dimensiune citita de la tastatura
|
: Februarie 14, 2012, 09:23:27
|
Daca vrei ca sirul tau sa fie indexat de la 1 initializeaza-l asa: int v[] = {0,3,2,5,9,6,1,7,0,4,8} Acum vectorul tau va avea o pozitie goala pe pozitia 0 si numerele din sir incep practic cu pozitia 1.
|
|
|
94
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Vector ca parametru cu dimensiune citita de la tastatura
|
: Februarie 13, 2012, 09:35:16
|
Ok, s-o luam pe rand : #1 Chestie reprezinta limiele vectorului? Nu, chestie reprezinta numele vectorului. Chestie defapt nu e un vector in sine, e un pointer (google it daca nu cunosti termenul) spre pozitia de inceput al vectorului. Deci chestie+1 inseamna pozitia a doua a vectorului ( vectorii sunt indexati de la 0 deci pozitia cu numarul 1 din vector ), iar chestie+1+(numarul de elemente) reprezinta chiar pozitia egala cu numarul de elemente din vecctor. #2 Ce inseamna inline din fata declararii functiei de comparare? inline este o instructiune ce face ca functia sa fie putin mai rapida atunci cand este apelata de un numar mai mare de ori. #3 Am nevoie de o anumita librarie pt functia sort? Da : #include<algorithm> using namespace std;
|
|
|
95
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Vector ca parametru cu dimensiune citita de la tastatura
|
: Februarie 13, 2012, 07:41:11
|
La prima intrebare da. La a doua intrebare da, functia qsort e mai rapida decat ce ai implementa tu, dar ar fi bine sa incerci sa inveti sort din STL care este mai rapida decat qsort si mai usor de folosit. Functia sort ar trebui sa arate cam asa: #include<algorithm> using namespace std;
...............................
inline int cmp(int a,int b) { return a < b; //Aici poate fi orice conditie }
int main() { ............................. sort(chestie+1,chestie+(numarul de elemente)+1,cmp); //inceputul si sfarsitul secventei din vector pe care o sortezi return 0; }
Si iti sorteaza elementele dupa cum doresti tu.
|
|
|
96
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Reteta de succes pentru olimpiada judeteana
|
: Februarie 09, 2012, 17:40:10
|
Programarea dinamica nu este o instructiune, sintaxa sau o bucata de cod predefinita de limbajul c++. Programarea dinamica e o metoda de a folosi structurile cunoscute (nu mai mult de vectori si matrice, uneori si posibile cunostinte de grafuri) pentru a rezolva probleme mult mai rapid decat par la prima vedere.
Jumper007, odata ce ai aceste cunostinte de C/C++ e mai mult decat suficient pentru a te apuca sa inveti programarea dinamica.
|
|
|
98
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Duminica!
|
: Februarie 08, 2012, 10:35:11
|
Da, aveti dreptate. Fiind relativ nou in comunitate si participand la putine runde de algoritmiada nu am observat acest lucru.
Eu cand am spus acestea nu m-am referit numai la algoritmiada ca si concursuri organizate de infoarena ...
Anul trecut s-au mai organizat cel putin 5 concursuri pe langa Algoritmiada...
|
|
|
99
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Duminica!
|
: Februarie 07, 2012, 19:10:51
|
Petru ai dreptate, dar aceasta a fost doar o intamplare. Din cauza Olimpiadelor scolare datele concursurilor online sunt decalate, dar este numai temporar.
Probabil ca odata ce se va termina perioada Olimpiadelor Judetene datele concursurilor online (cel putin cele organizate de Infoarena) vor fi din nou sambata!
|
|
|
100
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Incepator
|
: Februarie 04, 2012, 19:26:07
|
Eu nu pot decat sa completez ceea ce a zis si Mitza444. Daca vrei sa inveti grafica mai avansata incearca sa utilizezi librarii externe mai performante cum ar fi Allegro, SDL sau OpenGL. Sfatul meu pentru un inceput cat mai usor ar fi sa incepi cu prima librarie si anume Allegro deoarece este un tool puternic si usor de inteles. Acesta este locul de unde ar trebui sa incepi programarea cu Allegro. Aici este un mic joculet facut de mine in Allegro.
|
|
|
|