Afişează mesaje
Pagini: 1 2 3 [4] 5 6 7
76  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Graf2 : Martie 05, 2012, 19:49:39
Citat
Sa se gaseasca numarul minim de arce ale unui graf B=(V,E2) cu proprietatea ca exista un drum de la X la Y in graful B daca si numai daca exista un drum de la X la Y in graful A.

Aceasta implica si ca daca exista un drum de la X la Y in A trebuie sa existe si in B ?
77  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Diagonale : Martie 05, 2012, 19:03:02
Numerele din matrice pot fi si negative?
78  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: OJI 2012 : Martie 03, 2012, 21:03:10
Eu totusi am o curiozitate, daca subiectele de la OJI erau atat de grele (cel putin la clasele XI-XII), ma intreb retoric cum vor fi la nationala?
79  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Arhiva de probleme propuse de useri : Februarie 29, 2012, 20:50:37
Ceea ce propui tu ar creea un precedent nu tocmai fericit. Aceasta idee ar presupune in primul rand sa existe un admin care sa citeasca fiecare problema propusa, sa o gandeasca si sa verifice daca e rezolvabila si sa trimita feedback propunatorului. In plus in acest mod s-ar putea pierde idei de probleme ce s-ar putea da la olimpiada sau la alte concursuri interesante, sau chiar reversul, s-ar putea umple site-ul cu garbage ce mai mult ar incurca pe cei ce doresc sa se pregateasca intr-un mod sigur la algoritmica.

Daca totusi ai idei de probleme interesante, este o idee buna sa le propui pentru Infoarena Monthly la adresa de email: echipa-infoarena-monthly_at_googlegroups.com!
80  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: OJI 2012 : Februarie 29, 2012, 14:42:51
Posibil: cerc3 si mosia
81  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Baraj ONI 2012 : Februarie 27, 2012, 21:06:15
Anul trecut s-au obtinut bani din sponsorizari, ministerul ca si anul acesta nefinantand a doua zi de baraj.

Anul acesta daca nu se va gasi un sponsor sa ofere bani, ma indoiesc ca va mai fi o zi in plus la olimpiada.
82  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 825 Cerc3 : Februarie 26, 2012, 20:31:24
Te poti folosi si de suma razelor si de distantele dintre centrele a doua cercuri ce se afla pe aceeasi linie pentru vedea daca se intersecteaza.
83  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2012 / Răspuns: Feedback Runda 3 : Februarie 26, 2012, 14:33:01
Felicitari organizatorilor pentru aceasta runda!

Alegerea problemelor mi s-a parut super, la cat mai multe runde cu acest format!

Astept cu nerabdare aparitia solutiilor oficiale!
84  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Librarii OJI 2012 : Februarie 25, 2012, 10:01:38
Unitul crt este un unit grafic din pascal ce contine functii ca clrscr sau textcolor si chiar nu au nicio legatura cu olimpiada.

La prima intrebare sincer nu stiu ce sa spun, dar ma indoiesc ca vor interzice STL-ul.
85  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 001 Texttrim : Februarie 25, 2012, 08:47:11
Niste teste particulare:
Cod:
1 3 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
aaabbb
12
Rezultat:
Cod:
aaabbb
Cod:
1 20 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
abc def ghi jkl mno pqr stu vxy z
20
Rezultat
Cod:
...
86  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 002 Apm2 : Februarie 23, 2012, 14:20:32
Cu toate ca n-am informatii exacte iti pot spune destul de sigur ca valoarea taxelor este mai mare ca 0. Mie mi-a mers ok initializand minimul cu 0. Ai dreptate totusi, probabi va fi adaugata cat de curand si aceasta precizare in enunt.
87  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 002 Apm2 : Februarie 23, 2012, 14:02:10
Costul muchiilor este mai mic ca 10 000. Acest lucru s-a specificat si pe forum in timpul concursului.
88  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Texttrim : Februarie 20, 2012, 20:43:56
Citat
Spatiul este considerat ca fiind parte din text?

DA, este primul caracter caruia i se precizeaza latimea...

Citat
De exemplu daca am ab si 2 spatii , cu latime 1 fiecare si w=3 afisez "ab" sau "..."?

Din ce am scris mai sus : "..." .
89  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Paranteze2 : Februarie 20, 2012, 20:24:53
Conform enuntului:

Citat
Se numeste o parantezare corecta un sir T de paranteze daca se poate forma astfel:
T = '()'
sau
T = '(' + t + ')' , unde t este o parantezare corecta
sau
T = t1+ t2 +...+tn , unde t1, t2, ..., tn sunt parantezari corecte.

Sirul ()(()) contine prima parte () parantezata corect si (()) care la randul sau sunt parantezate corect...
90  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Paranteze2 : Februarie 20, 2012, 20:19:52
DA, poate trece de 32 de biti
91  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Paranteze2 : Februarie 20, 2012, 19:50:34
NU
92  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Paranteze2 : Februarie 20, 2012, 19:44:39
DA
93  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Vector ca parametru cu dimensiune citita de la tastatura : Februarie 14, 2012, 09:23:27
Daca vrei ca sirul tau sa fie indexat de la 1 initializeaza-l asa:
Cod:
int v[] = {0,3,2,5,9,6,1,7,0,4,8}

Acum vectorul tau va avea o pozitie goala pe pozitia 0 si numerele din sir incep practic cu pozitia 1.
94  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Vector ca parametru cu dimensiune citita de la tastatura : Februarie 13, 2012, 09:35:16
Ok, s-o luam pe rand :

#1
Citat
Chestie reprezinta limiele vectorului?

Nu, chestie reprezinta numele vectorului. Chestie defapt nu e un vector in sine, e un pointer (google it daca nu cunosti termenul) spre pozitia de inceput al vectorului. Deci chestie+1 inseamna pozitia a doua a vectorului ( vectorii sunt indexati de la 0 deci pozitia cu numarul 1 din vector ), iar chestie+1+(numarul de elemente) reprezinta chiar pozitia egala cu numarul de elemente din vecctor.

#2
Citat
Ce inseamna inline din fata declararii functiei de comparare?

inline este o instructiune ce face ca functia sa fie putin mai rapida atunci cand este apelata de un numar mai mare de ori.

#3
Citat
Am nevoie de o anumita librarie pt functia sort?

Da :

Cod:
#include<algorithm>
using namespace std;
95  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Vector ca parametru cu dimensiune citita de la tastatura : Februarie 13, 2012, 07:41:11
La prima intrebare da.

La a doua intrebare da, functia qsort e mai rapida decat ce ai implementa tu, dar ar fi bine sa incerci sa inveti sort din STL care este mai rapida decat qsort si mai usor de folosit. Functia sort ar trebui sa arate cam asa:

Cod:
#include<algorithm>
using namespace std;

...............................

inline int cmp(int a,int b)
{
      return a <  b; //Aici poate fi orice conditie
}

int main()
{
.............................
    sort(chestie+1,chestie+(numarul de elemente)+1,cmp); //inceputul si sfarsitul secventei din vector pe care o sortezi
    
    return 0;
}

Si iti sorteaza elementele dupa cum doresti tu.
96  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Reteta de succes pentru olimpiada judeteana : Februarie 09, 2012, 17:40:10
Programarea dinamica nu este o instructiune, sintaxa sau o bucata de cod predefinita de limbajul c++. Programarea dinamica e o metoda de a folosi structurile cunoscute (nu mai mult de vectori si matrice, uneori si posibile cunostinte de grafuri) pentru a rezolva probleme mult mai rapid decat par la prima vedere.

Jumper007, odata ce ai aceste cunostinte de C/C++ e mai mult decat suficient pentru a te apuca sa inveti programarea dinamica.
97  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Reteta de succes pentru olimpiada judeteana : Februarie 08, 2012, 17:50:46
Defapt nu prea, in 2010 a fost o problema de combinatorica ce utiliza numere mari.

Programarea dinamica este un must have in ultimii ani la Olimpiada Judeteana pentru cel putin una din probleme, dar se pot scoate puncte pe ele si fara dinamica.

Normalizarea a mai fost un subiect ce s-a mai dat in anii trecuti la olimpiada.
98  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Duminica! : Februarie 08, 2012, 10:35:11
Da, aveti dreptate. Fiind relativ nou in comunitate si participand la putine runde de algoritmiada nu am observat acest lucru.

Eu cand am spus acestea nu m-am referit numai la algoritmiada ca si concursuri organizate de infoarena ...

Anul trecut s-au mai organizat cel putin 5 concursuri pe langa Algoritmiada...
99  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Duminica! : Februarie 07, 2012, 19:10:51
Petru ai dreptate, dar aceasta a fost doar o intamplare. Din cauza Olimpiadelor scolare datele concursurilor online sunt decalate, dar este numai temporar.

Probabil ca odata ce se va termina perioada Olimpiadelor Judetene datele concursurilor online (cel putin cele organizate de Infoarena) vor fi din nou sambata!
100  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Incepator : Februarie 04, 2012, 19:26:07
Eu nu pot decat sa completez ceea ce a zis si Mitza444.

Daca vrei sa inveti grafica mai avansata incearca sa utilizezi librarii externe mai performante cum ar fi Allegro, SDL sau OpenGL. Sfatul meu pentru un inceput cat mai usor ar fi sa incepi cu prima librarie si anume Allegro deoarece este un tool puternic si usor de inteles.

Acesta este locul de unde ar trebui sa incepi programarea cu Allegro.

Aici este un mic joculet facut de mine in Allegro.
Pagini: 1 2 3 [4] 5 6 7
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines