Afişează mesaje
|
Pagini: 1 ... 24 25 [26] 27
|
628
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 018 Siruri 2-3-monotone
|
: Ianuarie 31, 2005, 18:33:50
|
:lol: declar un sir de constante de lungime constanta 1000 nu il pun acuma aicia din motive evidente. Da oricum e O(1) sau oricum as initializa O(1000) = O(1) nu ?? hai sa fim seriosi; e O(N); ca stii tu ca N=1000 si iti da O(1000) bravo; dar asa poti sa zici la orice problema ca ai complexitate O(N*M*K), iar tu stii ca N,M si K au maxim 10^10; deci ai complexitate maxima O(10^30)=O(1) nu?!?
|
|
|
631
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Locala
|
: Ianuarie 30, 2005, 20:52:10
|
Problema 2 (Garfield) exista o strada cu n case; cele cu nr pare se afla pe o parte, cele cu nr impare se afla pe cealalta parte a strazii se citeste din fisier n,t si n valori (a=nr de prajituri care le primeste daca viziteaza casa i) t reprezinta EXACT de cate ori vrea sa treaca strada motanul initial poate sa inceapa de pe ce parte vrea si poate termina pe ce parte vrea, dar intodeauna merge inainte (in ordine crescatoare a nr caselor) sa se afseze nr maxim de prajituri care le poate manca Garfield, trecand de exact t ori strada si ce case a vizitat ex: in 6 1 -> n si t 7 5 3 8 9 6 -> casa 1 ii da 7 prajituri daca trece pe acolo, casa 2 ii da 5 si tot asa..
out: 26 -> nr maxim de prajituri care le poate obtine 1 2 4 6 -> casele pe care le viziteaza
explicatie: a vizitat casa 1, apoi a trecut strada si a vizitat casele 2, 4 si 6
LIMITE: 0<=T<N<=100 1<=a<=10.000.000, (nr de prajituri pentru casa i)
am mai taiat din ele, ca sa le fac mai mici; sper ca intelegeti voi...
|
|
|
632
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Locala
|
: Ianuarie 30, 2005, 20:44:47
|
subiectele pe scurt: Problema 1 (Vector): ai un robot, care are 3 registrii (A,B,C) singurele operatii care poate sa le facea sunt: - cod J - injumatatirea valorii din A - cod D - dublarea valorii din B - cod A - adauga B in C citesti din fisier A si B (nr maxim 50 de cifre), iar C e 0 initial sa afisezi o secventa de operatii (J, D sau A), a.i. in C sa se gaseasca produsul nr initiale (ce ai citit in A si ce ai citit in B); secventa nu trebuie sa aiba mai mult de 1000 de caractere! ex: in: 2 -> lungimea nr din registru A 12 -> nr din registru A 1 -> lungimea nr din registrul B 9 -> nr din registrul B out: JDDJAJDA -> secventa de operatii 108 -> produsul nr atentie la testul cand in A se da valoarea 0 (toata lumea, inclusiv eu, la ratat pe asta)
|
|
|
633
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Re: Locala
|
: Ianuarie 30, 2005, 10:16:33
|
Ce ati facut la locala ? Cum vi s-au parut problemele ? Bagati mare, s-auzim si noi cls: a X-a Eu am luat 190/200 (un test cu 0 ratat), si mi s-au parut foarte simple! Din 3 ore, dupa o ora jumate le facusem, le testatsem, nu mai aveam idei ce sa fac ca sa fiu sigur ca merg...
|
|
|
635
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / idei, sugestii, pareri si pareri
|
: Ianuarie 26, 2005, 20:40:46
|
... si eu, intr-un fel, parca as vrea mai mult ca concursurile sa se desfasoare dimineata, dar nu 9, cam pe la 10, 10:30...
|
|
|
637
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Statistici
|
: Ianuarie 23, 2005, 11:05:58
|
Ar fi folositor sa adaugati si optiunea sa vedeti pentru toate problemele deoadata (sau cate X pe pagina; X-ales de utilizator) numarul de solutii trimise pt acea problema si procentajul a cate din ele au luat maxim... sau media punctajelor tuturor solutiilor! Asta i-ar ajuta pentru cei care nu stiu sa le rezolve pe toate si ca sa nu citeasca TOATE problemele, pana gasesc ceva care pot rezolva. Asa, te poti uita la statistici si sa vezi: uite asta vad ca a facut-o multa lume, deci e posibil usoara. Asa cum este acuma sectiunea de statistici e greu sa te uiti la fiecare problema in parte.
|
|
|
638
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Concursurile USACO
|
: Ianuarie 23, 2005, 10:54:47
|
Rezultatele de la ace.delos.com/JAN05 sunt finale? Eu am trimis solutii in 3 ore si nu apar in clasament. La sursele mele tot "Saved for grading" scrie. Stiti de la ce ar putea fi Da, sunt finale rezultatele! "saved for grading" spune si la mine si apar in clasament! poate nu ai cautat cum trebuie rezultatul (incearca sa dai search pe user id) ... iar din cate stiam eu, cei care nu apar in clasament de loc, inseamna ca au trisat si ca au fost anuntati corespunzator!
|
|
|
640
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / usaco jan2005, silver, watchcow
|
: Ianuarie 21, 2005, 11:08:06
|
Poate din cauza ca ai folosit STL-ul iti merge mai bine ca mine... Asa am facut si eu, doar ca lista aia de muchii aveam eu grija de ea Aveam un vector int *m[nr de noduri] si pt fiecare element din vector ii alocam memorie cat gradul fiecarui nod * int, apoi puneam in vector (care acum este o matrice bidimensionala) lista de noduri vecine pt fiecare nod. Poate din cauza ca mai faceam aceste calcule in plus imi merge mai greu...
|
|
|
641
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / usaco jan2005, silver, watchcow
|
: Ianuarie 19, 2005, 14:14:05
|
Dar ai grija in ce complexitate vezi vecinii nodului nod! adica daca vrei sa iti mearga rapid trebuie sa ii tii mine intr-o lista! ex: daca nodul 5 are 3 vecinii: 1 2 3; poti tine minte ca v[5]={3, 1, 2, 3} si ca sa nu ai probleme cu memoria lista o poti aloca dinamic Astfel vei avea o complexitate O(M) (M=nr de muchii)
Si inca ceva ce am observat: daca faci recursiv, chiar si cu lista dinamica, nu iti intra in timp un test (cel putin mie nu mi-a intrat)... de aceea poti sa iti implementezi propria stiva. Adica in loc sa apelezi DFS(X), bagi X in fata stivei, iar in programul principal ai un while (stiva nu e goala) ... Asta se intampla din cauza ca programului ii mai ia mai mult timp sa bage in stiva reala functia DFS, cu parametru X.. Si asa poti evita si probleme cu memoria (adica la USACO poti sa declari stiva ta global, unde ai 15M!)
|
|
|
648
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Ginfo Bursele Agora ed. 2004-2005
|
: Decembrie 04, 2004, 22:21:36
|
uite un exemplu:
bcc 12345R99.CPP
daca scrii in linia de comanda bcc, o sa ai o lista cu optiunile de compilare, ex -mh pentru modelul de memorie huge
aceste compenzi de compilare le gasesti si in help! (de ex, daca vrei optimizari, te duci in BC in options->compiler->optimizations si ii dai F1; pe langa descriere iti zice si comanda de linie de comnada)
ex: bcc -ml -O2 12345R99.CPP
sper ca te-am lamurit
|
|
|
649
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / site design
|
: Noiembrie 28, 2004, 17:28:46
|
Multumesc ca pana la urma m-ati ascultat! Ciudat insa ca nimeni nu a mai postat ca sa isi dea cu parerea legata de acest topic (pro sau contra)
Insa sa puneti un buton ceva, care sa duca inapoi la portalul principal.
|
|
|
|