Afişează mesaje
Pagini: 1 ... 24 25 [26] 27
626  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Intrebare despre programare... : Ianuarie 31, 2005, 22:15:13
pai daca vrei doar un hint, spune-ne cum ai facut-o tu pana acum!
asa, un hint mai general, sa sortezi problemele dupa timp; dintre cele care au acelasi timp, sa pastrezi doar setul de probleme cu punctaj maxim  Idea
627  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / intrebare.. : Ianuarie 31, 2005, 22:12:05
daca gasesti sa-mi spui si mie!! Smile
628  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 018 Siruri 2-3-monotone : Ianuarie 31, 2005, 18:33:50
Citat din mesajul lui: ParrAzitU
:lol: declar un sir de constante de lungime constanta 1000
nu il pun acuma aicia din motive evidente.
Da oricum e O(1) sau oricum as initializa O(1000) = O(1) nu ??  Tongue  Tongue  Tongue
 wink


hai sa fim seriosi; e O(N);
ca stii tu ca N=1000 si iti da O(1000) bravo; dar asa poti sa zici la orice problema ca ai complexitate O(N*M*K), iar tu stii ca N,M si K au maxim 10^10; deci ai complexitate maxima O(10^30)=O(1)
nu?!?
629  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / intrebare.. : Ianuarie 31, 2005, 18:23:41
Algoritmul acela nu il poti adapta!
dar daca te intereseaza, poti incerca cu RMQ
dar iti trebuie preprocesare O(NlogN) memorie si afli raspunsul la min dintre x si y in O(1) (asta ca sa iti faci o idee daca merita sa te interesezi de algoritm!)
630  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Locala : Ianuarie 31, 2005, 14:45:16
da, ai dreptate, nu trebuie sa afisiezi neaparat J, asta e asa, mai mult de forma (eventual ca sa-ti dai seama cum merge algoritmul)
631  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Locala : Ianuarie 30, 2005, 20:52:10
Problema 2 (Garfield)
exista o strada cu n case; cele cu nr pare se afla pe o parte, cele cu nr impare se afla pe cealalta parte a strazii
se citeste din fisier n,t si n valori (a=nr de prajituri care le primeste daca viziteaza casa i)
t reprezinta EXACT de cate ori vrea sa treaca strada motanul
initial poate sa inceapa de pe ce parte vrea si poate termina pe ce parte vrea, dar intodeauna merge inainte (in ordine crescatoare a nr caselor)
sa se afseze nr maxim de prajituri care le poate manca Garfield, trecand de exact t ori strada si ce case a vizitat
ex:
in
6 1 -> n si t
7 5 3 8 9 6 -> casa 1 ii da 7 prajituri daca trece pe acolo, casa 2 ii da 5 si tot asa..

out:
26 -> nr maxim de prajituri care le poate obtine
1 2 4 6 -> casele pe care le viziteaza

explicatie: a vizitat casa 1, apoi a trecut strada si a vizitat casele 2, 4 si 6

LIMITE:
0<=T<N<=100
1<=a<=10.000.000, (nr de prajituri pentru casa i)

am mai taiat din ele, ca sa le fac mai mici; sper ca intelegeti voi...
632  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Locala : Ianuarie 30, 2005, 20:44:47
subiectele pe scurt:
Problema 1 (Vector):
ai un robot, care are 3 registrii (A,B,C)
singurele operatii care poate sa le facea sunt:
- cod J - injumatatirea valorii din A
- cod D - dublarea valorii din B
- cod A - adauga B in C
citesti din fisier A si B (nr maxim 50 de cifre), iar C e 0 initial
sa afisezi o secventa de operatii (J, D sau A), a.i. in C sa se gaseasca produsul nr initiale (ce ai citit in A si ce ai citit in B); secventa nu trebuie sa aiba mai mult de 1000 de caractere!
ex:
in:
2 -> lungimea nr din registru A
12 -> nr din registru A
1 -> lungimea nr din registrul B
9 -> nr din registrul B

out:
JDDJAJDA -> secventa de operatii
108 -> produsul nr

atentie la testul cand in A se da valoarea 0 (toata lumea, inclusiv eu, la ratat pe asta) Wink
633  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Re: Locala : Ianuarie 30, 2005, 10:16:33
Citat din mesajul lui: silviug
Ce ati facut la locala ? Cum vi s-au parut problemele ? Bagati mare, s-auzim si noi Smile


cls: a X-a
Eu am luat 190/200 (un test cu 0 ratat), si mi s-au parut foarte simple!
Din 3 ore, dupa o ora jumate le facusem, le testatsem, nu mai aveam idei ce sa fac ca sa fiu sigur ca merg...
634  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Re: STL : Ianuarie 28, 2005, 10:48:49
Citat din mesajul lui: TYTUS
Cine imi zice si mie unde pot gasi un tutorial de STL pentru incepatori sau un document usor de citit?


Intai cauta pe google "stl" si iei ce iti place
Uite din ce invat eu:
- http://www.sgi.com/tech/stl/table_of_contents.html
folosesc ca reffrence
- http://www.yrl.co.uk/phil/stl/stl.htmlx
un tutorial; il folosesc ca sa ma prind mai bine cum se folosesc anumite functii

un alt tutorial destul de bun:
http://www.cs.brown.edu/people/jak/proglang/cpp/stltut/tut.html

desigur toate aceste adrese le gasesti daca cauti pe google!  wink
635  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / idei, sugestii, pareri si pareri : Ianuarie 26, 2005, 20:40:46
... si eu, intr-un fel, parca as vrea mai mult ca concursurile sa se desfasoare dimineata, dar nu 9, cam pe la 10, 10:30...
636  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Concursurile USACO : Ianuarie 23, 2005, 14:45:21
Atunci trimite-i un mail lui Kolstad si intraba-l pe el de ce nu apari!
637  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Statistici : Ianuarie 23, 2005, 11:05:58
Ar fi folositor sa adaugati si optiunea sa vedeti pentru toate problemele deoadata (sau cate X pe pagina; X-ales de utilizator) numarul de solutii trimise pt acea problema si procentajul a cate din ele au luat maxim... sau media punctajelor tuturor solutiilor!
Asta i-ar ajuta pentru cei care nu stiu sa le rezolve pe toate si ca sa nu citeasca TOATE problemele, pana gasesc ceva care pot rezolva. Asa, te poti uita la statistici si sa vezi: uite asta vad ca a facut-o multa lume, deci e posibil usoara.
Asa cum este acuma sectiunea de statistici e greu sa te uiti la fiecare problema in parte.
638  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Concursurile USACO : Ianuarie 23, 2005, 10:54:47
Citat din mesajul lui: TYTUS
Rezultatele de la ace.delos.com/JAN05 sunt finale?
Eu am trimis solutii in 3 ore si nu apar in clasament. La sursele mele tot "Saved for grading" scrie. Stiti de la ce ar putea fi Question


Da, sunt finale rezultatele!
"saved for grading" spune si la mine si apar in clasament!
poate nu ai cautat cum trebuie rezultatul (incearca sa dai search pe user id)

... iar din cate stiam eu, cei care nu apar in clasament de loc, inseamna ca au trisat si ca au fost anuntati corespunzator!
639  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / usaco jan2005, silver, watchcow : Ianuarie 22, 2005, 10:57:13
Eu "stergeam" muchiile marcandu-le cu -1... da, din cauza asta nu mi-a intrat in timp!
640  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / usaco jan2005, silver, watchcow : Ianuarie 21, 2005, 11:08:06
Poate din cauza ca ai folosit STL-ul iti merge mai bine ca mine...
Asa am facut si eu, doar ca lista aia de muchii aveam eu grija de ea
Aveam un vector int *m[nr de noduri] si pt fiecare element din vector ii alocam memorie cat gradul fiecarui nod * int, apoi puneam in vector (care acum este o matrice bidimensionala) lista de noduri vecine pt fiecare nod.
Poate din cauza ca mai faceam aceste calcule in plus imi merge mai greu...
641  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / usaco jan2005, silver, watchcow : Ianuarie 19, 2005, 14:14:05
Dar ai grija in ce complexitate vezi vecinii nodului nod! adica daca vrei sa iti mearga rapid trebuie sa ii tii mine intr-o lista!
ex: daca nodul 5 are 3 vecinii: 1 2 3; poti tine minte ca v[5]={3, 1, 2, 3}
si ca sa nu ai probleme cu memoria lista o poti aloca dinamic
Astfel vei avea o complexitate O(M) (M=nr de muchii)

Si inca ceva ce am observat: daca faci recursiv, chiar si cu lista dinamica, nu iti intra in timp un test (cel putin mie nu mi-a intrat)... de aceea poti sa iti implementezi propria stiva. Adica in loc sa apelezi DFS(X), bagi X in fata stivei, iar in programul principal ai un while (stiva nu e goala) ...
Asta se intampla din cauza ca programului ii mai ia mai mult timp sa bage in stiva reala functia DFS, cu parametru X..
Si asa poti evita si probleme cu memoria (adica la USACO poti sa declari stiva ta global, unde ai 15M!)
642  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Ginfo Bursele Agora ed. 2004-2005 : Decembrie 22, 2004, 17:43:26
Nu cred,
asa am facut si eu!
643  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / idei si idei : Decembrie 21, 2004, 19:50:35
sunt a X-a, deci concurez la grupa mijlocie in finala!
644  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / idei si idei : Decembrie 20, 2004, 22:17:03
doh, daca imparti 111111111111111111111111111, la 999, iti da un nr fix!
deci raspunsul tau e bun!
(impartirea asta o poti face cu calc din windows!)
(exista oricum mai multe solutii!)
645  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / forum - mailuri de notificare : Decembrie 07, 2004, 17:23:07
mi se pare ca daca modifici in sursa de php, poti schimba mesajul, dar eu personal nu stiu exact cum, dar stiu ca se poate!
646  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / idei si idei : Decembrie 07, 2004, 17:17:54
vladcyb1:
tu pe ce sistem de operare te-ai testat?
daca l-ai testat din windows, ai grija, ca linux si windows au caracterul "sfarsit de linie" diferit! #13 #10 (windows) si #10 (Linux)!
647  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / forum - mailuri de notificare : Decembrie 05, 2004, 20:31:58
La emailurile primite ca notificare ca a mai scris cineva pe forum, la un topic care e marcat ca vreau sa il urmaresc, de ce nu puneti un identificator in subiect?
ex: [info-arena] Topic Reply Notification - ...
asa se pot aplica filtre pe mesajele respective mai usor!
648  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Ginfo Bursele Agora ed. 2004-2005 : Decembrie 04, 2004, 22:21:36
uite un exemplu:

bcc 12345R99.CPP

daca scrii in linia de comanda bcc, o sa ai o lista cu optiunile de compilare, ex
-mh pentru modelul de memorie huge

aceste compenzi de compilare le gasesti si in help! (de ex, daca vrei optimizari, te duci in BC in options->compiler->optimizations si ii dai F1; pe langa descriere iti zice si comanda de linie de comnada)

ex:
bcc -ml -O2 12345R99.CPP

sper ca te-am lamurit
649  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / site design : Noiembrie 28, 2004, 17:28:46
Multumesc ca pana la urma m-ati ascultat!
Ciudat insa ca nimeni nu a mai postat ca sa isi dea cu parerea legata de acest topic (pro sau contra)

Insa sa puneti un buton ceva, care sa duca inapoi la portalul principal.
650  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / site design : Noiembrie 13, 2004, 21:22:29
lol, acum din cauza likului ala imens, apare tot timpul scroll orizontal pe acest topic, iar din cauza acestui scroll mai apare si unul vertical pentru inca un mm de pagina....  Smile
Pagini: 1 ... 24 25 [26] 27
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines