Afişează mesaje
Pagini: 1 2 3 [4] 5 6 7
76  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 774 Jstc : Decembrie 20, 2008, 13:09:38
Am o varianta care mi-a dat 100 de puncte. Pastrez intr-un vector raspunsul imediat la query si actualizez acest raspuns la fiecare operatie insert.

Solutia ta nu ar trebui sa ia 100 de puncte. Va trebui sa schimb niste teste, pentru ca tu ai complexitate N^2. Am mai vazut parca o solutie asa care ia 100. Din pacate nu m-am gandit inainte la solutia asta sa dau teste mai bune Sad
77  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Decembrie 18, 2008, 23:31:13
http://www.translate.google.ro/translate_t#en|ro|I%20use%20windows
78  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Feedback Runda 1 : Decembrie 15, 2008, 17:58:04
imi cer scuze pentru cele 14 teste grupate la jstc. din pacate erau multe "bulaneli" posibile si am incercat sa le pic, dar era un pic dificil asa ca am decis sa grupez atatea teste. am dat limita cu o secunda mai mare decat imi mergea sursa mea, speram sa nu fie probleme cu timpul. o optimizare era sa pui vectorul care tinea daca un numar e in stiva sau nu pe biti si nu pe char sau int. asta facea ca totul sa se miste mult mai repede  Smile
per total sper ca v-au placut problemele; data viitoare vom incerca sa fie mai bune Smile
79  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 013 Parcurgere in latime : Decembrie 09, 2008, 07:26:12
daca inteleg eu bine problema, si nu ai memorie suficienta pentru o lista inlantuita, trebuie sa tii listele de adiacenta prin vectori alocati dinamic. vezi articolul cu multe smenuri; acolo este un smen cu malloc si citirea fisierului de doua ori, la grafuri cu liste de adiacenta
80  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Decembrie 06, 2008, 15:43:10
http://www.youtube.com/watch?v=xdE1JCEKtg4
http://www.youtube.com/watch?v=n2rVnRwW0h8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=MduJjbcLSqE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=EuAzPR0ACVw
http://www.youtube.com/watch?v=YncNm0WQY2I&feature=related
81  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Noiembrie 29, 2008, 20:52:17
http://www.220.ro/YpjiT228Jb/Portet-De-Familie.html
82  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Noiembrie 17, 2008, 21:57:39
stie cineva care e treaba cu 42?
daca dai pe google : the answer to life, the universe, and everything iti da 42  wink
http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=the+answer+to+life%2C+the+universe+and+everything&btnG=Search
83  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: algoritm envelope? : Noiembrie 16, 2008, 17:39:41
In solutia de la problema forum, autorul calculeaza mai pe lung niste drepte care impart planul in doua semiplane si ar trebui ca punctul nostru sa fie de aceesi parte a acestor drepte ca si punctul (0, 0), ca punctul sa fie bun (adica sa putem pune un forum acolo). Aceste drepte sunt de fapt, mediatoarele despre care vorbiti.

Daca intersectam aceste semiplane, o sa ne dea un poligon in interiorul caruia punctul de query trebuie sa se afle, ca sa fie bun. Ajungem deci la intersectii de semiplane, problema ce se poate rezolva in N log N.

Upper envelope si Lower envelope sunt urmatoarele chestii: impartim dreptele ce determina semiplanele in doua categorii (alea cu panta negativa si alea cu panta pozitiva). Daca intersectam semiplanele dintr-un tip o sa ne dea o structura ori convexa ori concava (un fel de semicerc superior si semicerc inferior (dar mai patratos : Tongue)). Astea se numesc upper envelope si lower envelope pentru ca parca impacheteaza ceva (cred.... nici eu nu stiu de ce le zice asa exact Very Happy). Acum punctul nostru trebuie sa fie sub upper envelope si deasupra lui lower envelope ca sa fie bun.

Pentru a determina unul din envelopuri, sortam dreptele dupa panta si iese un algoritm care se foloseste de o stiva. Parcurgem dreptele in ordine si tinem dreptele vizibile (din (0, 0) = origine) intr-o stiva. O dreapta nou bagata o sa faca cateva din ultimele drepte din stiva (posibil) sa nu mai fie vizible, si altfel le scoatem din stiva pe rand. La sfarsit in stiva se vor afla dreptele vizibile din (0, 0). Daca incercati acest algoritm cu toate dreptele odata o sa observati ca nu merge pentru se intampla dubiosenii cand treci la cealata multime de drepte.

Pentru a intelege mai bine algoritmul e bine sa desenati pe foaie cateva drepte de panta de acelasi semn si sa simulati putin, sa vedeti cum se comporta si de ce daca parcurgand dreptele in ordinea pantei, ultimele adaugate pot iesi.

Intersectia celor doua envelopuri ne da fix poligonul care reprezinta intersectia semiplanelor. Intersectia se poate rezolva in complexitate liniara si de aici complexitate de N log N pentru determinarea pligonului (N log N de la sortare).

Sper ca am fost destul de explicit si am lamurit pe toata lumea  Very Happy
84  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / IAP (Infoarena Proposal) / Răspuns: IAP #10: Virtual Contest : Noiembrie 08, 2008, 16:39:40
da... banuiesc ca in functie de implementare se poate pune optiunea ca un concurs sa conteze pentru rating daca creatorul este admin. adica daca se foloseste aceeasi modalitate de a crea concursuri ca cea a adminilor, doar ca un user normal nu are aceleasi permisiuni, o sa fie unele optiuni care apar doar la admini.
85  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Noiembrie 04, 2008, 23:20:08
http://www.youtube.com/watch?v=wLnmvseCseI
http://www.youtube.com/watch?v=oCxAP7xuUQg
http://www.youtube.com/watch?v=Og9ccsb1v6o&feature=related
86  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Imbunatatire teste / 205 Pscnv : Octombrie 29, 2008, 18:53:50
am luat 100 cu kruskal ( http://infoarena.ro/job_detail/217680 ) ceea ce nu e normal pentru ca graful este orientat iar eu nu tin cont de acest lucru.

ce e ciudat e ca merge mult mai bine ca solutia oficiala care este N + M cu toate ca ar trebui sa aibe complexitate mai proasta  Smile
87  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / IAP (Infoarena Proposal) / IAP #10: Virtual Contest : Octombrie 21, 2008, 20:15:05
Aici puteti baga feedback pentru IAP #10: Virtual Contest
88  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: BOI 2008 : Octombrie 07, 2008, 20:48:33
felicitari  Applause Applause
89  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: BOI 2008 : Septembrie 26, 2008, 21:23:07
fara ei nu era concurenta... erau doar bulgarii... asa e mai antrenant  Smile  Winner 1st place
90  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Septembrie 21, 2008, 20:41:21
http://blip.tv/file/1216043
91  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: BOI 2008 : Septembrie 16, 2008, 14:42:42
mult succes. sa rupeti tot Smile
92  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: IOI 2008 : August 21, 2008, 21:35:11
am iesit pe 6 pana la urma.
Editat de moderator: Paul a luat argint si Bogdan bronz.
93  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: IOI 2008 : August 21, 2008, 08:21:08
vedem in seara asta cum iese. mai e o groaza de lume Smile (si a mai aparut unu deasupra mea, sunt pe 6 acum  Tongue )
94  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Iulie 24, 2008, 10:40:59
http://youtube.com/watch?v=DLxq90xmYUs&feature=user
95  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: CEOI 2008 : Iulie 12, 2008, 19:44:55
multumim mult pentru incurajari si felicitari  Smile
sper ca o sa fie bine si mai departe
96  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Iunie 22, 2008, 14:57:16
http://youtube.com/watch?v=c74-1-LGXAU
97  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Aprilie 18, 2008, 00:02:00
stie careva the guild?
1: http://youtube.com/watch?v=grCTXGW3sxQ
2: http://youtube.com/watch?v=Qb7GNu3NN-E
3: http://youtube.com/watch?v=SrCoUqWns6g
...
continua pana pe la 9...
98  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Aprilie 14, 2008, 21:18:39
greu sa te abtii sa nu razi de o voce ca asta : http://www.youtube.com/watch?v=E6YqOfHAeIo&feature=related
+
sa tot dea calu peste tine : http://www.youtube.com/watch?v=MsdRk7wmVj0&feature=related
Beat Dead Horse Beat Dead Horse
99  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Aprilie 12, 2008, 12:26:49
http://www.youtube.com/watch?v=TxDrbCiNRHs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=THiOu_pVqVI (no comment)
100  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Martie 29, 2008, 21:37:12
smackbook: http://www.youtube.com/watch?v=6uvQTTPr9Rw&feature=related  wink
Pagini: 1 2 3 [4] 5 6 7
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines