Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test1.in
Diferente pentru documentatie/textile intre reviziile #107 si #85
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h1.
h1. Tutorial de formatare Textile == include(page="documentatie/sidebar")== h2. Introducere _Textile_ este un limbaj de markup ce vă ajută să editaţi paginile web. Ce înseamnă aceasta? În loc să scrieţi tag-urile specifice de $HTML$ pentru a edita o astfel de pagină, _Textile_ vă pune la dispoziţie o serie de elemente de sintaxă prin care puteţi edita mai simplu si mult mai rapid aceste pagini. În continuare sunt prezentate noţiunile care trebuie cunoscute înainte de a începe scrierea unei pagini $HTML$ folosind _Textile_. h2. Paragrafe
Un text este structurat pe mai multe paragrafe. Atunci când folositi Textile, paragrafele trebuie separate de o linie alba ( goală ).
table(example). |_. Cod _Textile_|_. Cod HTML asociat| |Un paragraf Al doilea paragraf |@<p>Un paragraf</p>@ @<p>Al doilea paragraf</p>@|
Un întreg paragraf se poate transforma cu usurinţă într-un header, folosind sintaxa {$hn$} la începutul paragrafului, unde {$n$} este un numar de la $1$ la $6$. De exemplu, _Textile_ va interpreta linia @h1. Primul header@ ca @<h1>Primul header</h1>@ şi rezultatul va fi:
Printre aceste caractere speciale există şi @, care opreşte formatările speciale într-o secvenţă. Exemplu: @*capşună*@ are ca rezultat *capşună*. Daca asta nu funcţionează în pasajul tău poţi să foloseşti direct 'entităti HTML':http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_XML_and_HTML_character_entity_references. Poţi să scrii &#42;elefanţi&#42; pentru a obtine *elefanţi*.
h2. Liste
h2. Liste
Pentru a crea o lista numerică cu Textile, este suficient să inserăm $#$ înainte de fiecare paragraf: @# Primul item@ @# Al doilea item@
@# Al treile item@
@# Al treilea item@
va genera:
@* Capitolul 1@ @** Capitolul 1.1@
@***Capitolul 1.1.1@
@** Capitolul 1.1.1@
@* Capitolul 2@ produce următorul efect :
Atunci când dorim să inserăm un fragment de cod în pagina curentă, putem să folosim sintaxa:
@== code(limbaj) |@
@== code(c) |@
@...fragment de cod...@ {@==@} Următoarele limbaje sunt suportate:
* $code({@c@})$ pentru $C$
* $code{@(c)@}$ pentru $C$
* $code(cpp)$ pentru $C++$ * $code(pas)$ pentru $Free Pascal$ * $code(java)$ pentru $Java$
Iată un exemplu: == code(c) |
# include <stdio.h>
# include <cstdio>
int a, b ; int main ( void ) { fscanf ( fopen ( "adunare.in", "r" ), "%d %d", &a, &b ) ;
fprintf ( fopen ( "adunare.out", "w" ), "%d", a + b ) ;
fprintf ( fopen ( "adunare.out", "w" ), "%d\n", a + b ) ;
return 0 ; } ==
== code(cpp) | # include <fstream> int a, b ; int main ( void ) { std :: ifstream f ( "adunare.in" ) ; std :: ofstream g ( "adunare.out" ) ; f >> a >> b ; g << a + b ; } == == code(pas) | program adunare ; var a, b : longint ; begin freopen ( input, 'adunare.in' ) ; reset ( input ) ; freopen ( output, 'adunare.out' ) ; rewrite ( output ) ; readln ( a, b ) ; writeln ( a + b ) ; close ( input ) ; close ( output ) ; end. ==
h2. Aplicarea stilurilor $CSS$ Este posibil să ataşăm cod $CSS$ elementelor in felul urmator:
Diferente intre securitate:
protected
public