Pagini recente » Diferente pentru utilizator/oldatlantian intre reviziile 61 si 62 | Diferente pentru utilizator/freak93 intre reviziile 31 si 32 | Diferente pentru utilizator/azotlichid intre reviziile 29 si 30 | Diferente pentru utilizator/andrici_cezar intre reviziile 174 si 175 | Diferente pentru warm-up-2004/solutii intre reviziile 12 si 11
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h3. Boom
Vom construi un graf din cele $2^N^$ stari posibile. Prin stare intelegem un numar binar in care bitii de $1$ reprezinta locurile in care s-ar putea afla sobolanul. Pentru fiecare astfel de nod, exista $M$ muchii la alte noduri, care se obtin aplicand bomba asupra pozitiilor si avansarea pozitiilor ramase. Deoarece muchiile au costuri numere naturale, iar graful nu este neaparat aciclic vom aplica algoritmul Dijkstra, pentru a determina drumul de cost minim de la nodul $2^N-1^$ la nodul {$0$}. Pentru a se incadra in timp era necesara implementarea cozii de prioritate cu heap-uri. Complexitate finala {$O(2^N^ * N * M)$}.
Vom construi un graf din cele 2^N stari posibile. Prin stare intelegem un numar binar in care bitii de 1 reprezinta locurile in care s-ar putea afla sobolanul. Pentru fiecare astfel de nod, exista M muchii la alte noduri, care se obtin aplicand bomba asupra pozitiilor si avansarea pozitiilor ramase. Deoarece muchiile au costuri numere naturale, iar graful nu este neaparat aciclic vom aplica algoritmul Dijkstra, pentru a determina drumul de cost minim de la nodul 2^N-1 la nodul 0. Pentru a se incadra in timp era necesara implementarea cozii de prioritate cu heap-uri. Complexitate finala O(2^N * N * M).
h3. PetSoft
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.