Diferente pentru utilizator/nod_software intre reviziile #122 si #123

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Premiul I - salonul national de inventica pentru Tineret Invetika
Premiul de excelenta din partea Fundatiei Dan Voiculescu - salonul national de inventica pentru Tineret Invetika
h3. Clasa a X-a (2010-2011)
h3. Clasa a XI-a (2010-2011)
h5. Concursuri interjudetene/natioanale/internationale
h2. Softuri la care am lucrat - Lista cu proiecte
1. NeurosLab  software utiltar, care permite crearea, simularea, invatarea si exportarea retelelor neuronale Multi-Layer-Perceptron
1. AILab - scripting language for Artificial Intellgience - este un limbaj de programare(un interpretor) care incearca sa contina mai multe paradigme de AI(momentan Retele neuronale(MLP, Kohonen, Carpenter), Programare logica, Tehnici fuzzy, algoritmi genetici) si in ideea de a genera un DLL care sa contina masina virtuala si codul scris de utilizator, pentru importarea lor intr-un mediu de programare nou, pentru o dezvoltare ulterioara a programatorului. Lucrez la retele bayesiene si lanturi markov.
2.	“LearnGraphs and Tree” – Este un software educational, orientat spre editarea, vizalizarea grafurilor si studierea diferitilor algoritmi. Proiectul este alcatuit din 4 aplicati. "LearnGraphs - Grafuri Orientate" "LearnGraphs - Grafuri Neorientate", "LearnGraphs - Arbori binari" si "LearnGraphs - Educational"(un software de evaluare)
2. Brain Computer Interface -un encefalograf care citeste semnalul de la neuroni, il amplifica si il moduleaza in amplitudine sau frecventa si il trimite la calculator iar apoi cu AI incearca sa se clasifice. Momentan este doar un singur canal, iar pentru primul test practic trebuie 3 canale.
 
3. BrainPort - o interfata om calculator in ideea ca un nevazator sa vada cu ajutorul limbii. Imaginea preluata de la o camera web(si aplicare de image processing) se trasmite pe o matrice senzor plasata de limba. Practic in matrice se genereaza un semnal direct proportional cu intensitatea pixelilor.
 
4. NeurosLab – software utiltar, care permite crearea, simularea, invatarea si exportarea retelelor neuronale Multi-Layer-Perceptron sub forma  de DLL, impreuna cu algoritmul de invatare, si ponderile acestora, pentru a dezvoltare ulterioara a programatorului.
 
5.	“LearnGraphs and Tree” – Este un software educational, orientat spre editarea, vizalizarea grafurilor si studierea diferitilor algoritmi. Proiectul este alcatuit din 4 aplicati. "LearnGraphs - Grafuri Orientate" "LearnGraphs - Grafuri Neorientate", "LearnGraphs - Arbori binari" si "LearnGraphs - Educational"(un software de evaluare)
3        "Logicus" - Soft educational. Cu ajutorul caruia elevi, pot creea scheme logice, cu drag&drop, dupa aceea, se pot simula schemele logice, si se poate vizualiza codul in: Pascal,C++,Pseudocod, coduri generate automat.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.