Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru utilizator/mdan intre reviziile #14 si #40
Diferente intre titluri:
Profil MDan
Profil Moldovan Dan
Diferente intre continut:
== include(page="template/noprofile") ==
h2. DespreYo
h2. Despre
* Pasionat de Inteligenta Artificiala si Algoritmica... si Psihologie * Imi place metoda bulelor :p * Lucrez in Java, Pascal, C si Delphi h2. Chestii... Treburi... Socoteli... * Autor al softului "OrarMaKer 1.0" * 0 puncte la OJI 2006 * Locu'2 la OJI 2007 (cu 88 de puncte)
* Student in anul III la Facultatea de Matematica si Informatica, Universitatea Bucuresti * 'Linkedin':http://www.linkedin.com/pub/dan-moldovan/3b/20/6b6 * 'TopCoder':https://www.topcoder.com/members/mmdan/ h2. Profesori * Vera Radovici - Grup Scolar Electromures, Tg-Mures (Pregatire Olimpiade si Concursuri) * Szabo Zoltan - Grup Scolar Petru Maior, Reghin (Pregatire Centrul de Excelenta) * Alexandru Radovici - Universitatea Politehnica Bucuresti (Initiere in Java) h2. Una alta * Locul 3 la AI-MAS WO 2011 - AI-Olympics - Challenge Crafting Quest 2 * Honorable Mention la Sapientia ECN International Programming Contest 2008 * Locul 2 la Sapientia ECN International Programming Contest 2009 * Autor al softului "OrarMaKer v1.0" si "OrarMaKer v2.0" * Locul 2 la IT Innovation-Challenge Cluj-Napoca 2009, cu OrarMaKer v2.0 * Locul 2 la OJI 2007
* Participare la ONI 2007
* Locu' 3 la OJI 2008 (cu 100 puncte pe prima problema) * Premii de la Microsoft si Cisco in cadrul IPWorkshop editia a III-a desfasurata la UPB * Participare la Scoala de vara IPWorkshop 2008
* Locul 3 la OJI 2008 * Locul 3 la OJI 2009 * Premii de la Microsoft si Cisco pentru OrarMaKer v1.0 in cadrul IPWorkshop editia a III-a desfasurata la UPB 2007 * Prezentare OrarMaKer v2.0 la IPWorkshop aditia a IV-a, Sinaia 2009 * Organizator Junior la Scoala de vara IPWorkshop 2009, Tg-Mures
h2.Cursuri depregatirein
h2. Interesat de:
* Algoritmica * Inteligenta Artificiala
* Java * Functionarea Sistemelor de Operare h2. Proiecte in derulare * Implementarea personalitatii si reflexelor in limbaj de programare * Dezvoltarea unui program de invatare flexibila si modelare a personalitatii pentru roboti cu ajutorul simturilor(camera video, microfon, etc.), a reflexelor si a experientei dobandite pana la un moment dat