Capatina Razvan Nicolae (Razvan48)
Vezi solutiile trimise | Nume | Capatina Razvan Nicolae |
---|---|---|
Cont | Razvan48 | |
Rating | 0 | |
Statut | Utilizator normal | |
Forum | trimite mesaj privat, vezi activitate |
![]() |
Despre mine
- Data de nastere: 24 Ianuarie 2003
- Cont CodeForces: https://codeforces.com/profile/Razvan48
- Cont LeetCode: https://leetcode.com/Razvan48
- Cont GitHub: https://github.com/Razvan48
- Cont LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/razvan-capatina
- Am absolvit Colegiul National "Bogdan Petriceicu Hasdeu", Buzau (2018-2022)
- Student la Facultatea de Matematica si Informatica, Universitatea din Bucuresti, sectia Informatica, seria de olimpici (2022-2025)
- Software Engineer Intern la Microsoft (Bucuresti, vara 2024)
Distinctii primite
- Medalie de bronz ONF 2019 (clasa a IX-a)
- Calificare ONI 2020 si ONF 2020 (nu s-au mai tinut) (clasa a X-a)
- Participare ONI 2021 (clasa a XI-a)
- Participare ONI 2022 (clasa a XII-a)
- Alte premii si mentiuni la concursuri judetene si interjudetene de Informatica, Fizica si Matematica
Prieteni pe infoarena
Proiecte personale (https://github.com/Razvan48)
- Un brute-force A.I. de sah (C++) (Am folosit algoritmi precum MinMax Algorithm, Alpha-Beta Pruning, Position Hashing, Zobrist Hashing.)
- Un brute-force A.I. de X si 0 (C++) (sunt asa de putine configuratii posibile ale tablei de X si 0 incat pot fi precalculate toate raspunsurile si apoi programul raspunde in O(1) la fiecare mutare, folosind o functie de hash).
- Un voxel game (C++, OpenGL)
- Diverse jocuri 2D (C++, Python impreuna cu PyGame, OpenGL)
- Un simulator de coliziuni plastice si elastice intre cercuri 2D (C++, OpenGL) (poate reusesc sa il generalizez pentru orice poligon convex)
- Diverse jocuri si proiecte 3D (C++, OpenGL)
- Un raycaster inspirat dupa jocurile Wolfenstein (1992) si Doom (1993) (C++, OpenGL)
- Jocul MineSweeper facut in Python, folosind modulul PyGame
- Un greedy A.I. pentru jocul online Wordle (Python si PyGame)