Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test5.in
Diferente pentru teoria-jocurilor/probleme intre reviziile #8 si #7
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h3. 4. Triomino, Bytecode, 2008.
!>teoria-jocurilor/probleme?triomino.jpg70%! Fie o tabla cu doua linii si $N$ coloane si doi jucatori care muta alternativ. La fiecare pas, jucatorul aflat la mutare aseaza pe tabla o piesa de forma celei din figura alaturata, astfel incat aceasta piesa sa nu se suprapuna (nici macar partial) peste alte piese deja asezate pe tabla. Atunci cand este asezata, piesa poate fi rotita cu {$90$}, {$180$} sau {$270$} de grade. Sa se precizeze care din cei doi jucatori are strategie de castig. De exemplu, pentru {$N = 3$},jucatorul care muta primulare strategie de castig,iar pentru {$N = 4$}ce de-al doilea jucator areo astfel de strategie.Se cere un algoritmde complexitate {$O(N^2^)$}.
!>teoria-jocurilor/probleme?triomino.jpg! Fie o tabla cu doua linii si $N$ coloane si doi jucatori care muta alternativ. La fiecare pas, jucatorul aflat la mutare aseaza pe tabla o piesa de forma celei din figura alaturata, astfel incat aceasta piesa sa nu se suprapuna (nici macar partial) peste alte piese deja asezate pe tabla. Atunci cand este asezata, piesa poate fi rotita cu {$90$}, {$180$} sau {$270$} de grade. Sa se precizeze care din cei doi jucatori are strategie de castig. De exemplu, pentru {$N = 3$}, primul jucator are strategie de castig. Pentru {$N = 4$} al doilea jucator are strategie de castig.
h3. 5. 'Chess Training':http://www.topcoder.com/stat?c=problem_statement&pm=6866&rd=10808, Topcoder, SRM 384