Diferente pentru tabele-hash-prezentare-detaliata intre reviziile #15 si #16

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

const int M = 9973;  // Numarul de "intrari".
typedef struct {
    char b_T[8][8];  // Tabla de joc, cu 0 <= T[i][j] <= 12.
 
    char b_CastleW, b_CastleB;  // Ultimii doi biti ai lui b_CastleW
                                // indica daca albul are dreptul de a
                                // efectua rocada mare, respectiv pe cea
                                // mica. Analog pentru b_CastleB.
 
    char b_Side;  // 0 sau 1, dupa cum la mutare este albul.
                  // sau negrul.
 
    char b_EP;  // 0..8, indicand coloana (0..7) pe care
                // partea la mutare poate efectua o
                // captura "en passant". 8 indica ca nu
                // exista aceasta posibilitate.
 
    int b_NMoves;  // Numarul de mutari efectuate.
} Board;
Board B;
    int i, j;
    // Valoarea initiala a lui S este un numar pe 17 biti care
    // inglobeaza toate variabilele suplimentare pe langa T.
    // S se va lua apoi modulo M
    // S se va lua apoi modulo M.
    long S = (B->b_NMoves           // 8 biti
            +(B->b_CastleW << 8)    // 2 biti
            +(B->b_CastleB << 10)   // 2 biti

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.