Pagini recente » Diferente pentru problema/zombie intre reviziile 4 si 14 | Diferente pentru utilizator/bogdanisar intre reviziile 5 si 6 | Diferente pentru problema/bruiaj intre reviziile 1 si 2 | Atasamentele paginii Profil Fraught | Diferente pentru problema/zoro intre reviziile 3 si 4
Diferente pentru
problema/zoro intre reviziile
#3 si
#4
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
Deoarece insula este foarte periculoasa, Zoro se simte nevoit sa isi foloseasca instinctele de orientare. Astfel, acesta a realizat ca dintr-o celula $(x1, y1)$ se poate muta intr-o alta celula $(x2, y2)$ doar daca valoarea acesteia este strict mai mica decat cea in care se afla $(val[x1][y1] > val[x2][y2]).$
Toata lumea stie ca orientarea nu este punctul forte a lui Zoro. Ca urmare, dandu-se $N, M$ si matricea cu $N$ linii si $M$ coloane, aflati care este cel mai *LUNG* drum care porneste din celula $(1, 1)$ si ajunge in $(N, M)$.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $zoro.in$ va contine pe prima linie $2$ numere naturale $N$ si $M$. Pe urmatoarele $N$ linii se afla cate $M$ numere reprezentand valorile matricei.
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.