Diferente pentru problema/zombies intre reviziile #11 si #13

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="zombies") ==
_Notă: Se recomanda folosirea compilatorului GNU C++ pe 32 de biti._
 
Tocmai ţi-ai descărcat ultima versiune a binecunoscutului joc Plante şi Zombi. Jocul se joacă pe un teren finit 2D în care vor apărea mai mulţi zombi. Fiecare zombie are o poziţie de început $(S[~x~], S[~y~])$ în care apare, o viteză de $v$ unităţi/secundă şi un şir de exact 15 mutări pe care le va face. O mutare este codificată printr-un caracter din mulţimea ${U, R, D, L}$ ("up", "right", "down", "left").
Zombii vor executa mutările secvenţial, pornind de la prima mutare. Fiecare zombie se va mişca în direcţia indicată de mutarea curentă timp de exact o secundă, după care va trece la mutarea următoare. De exemplu, dacă un zombie are viteză $3$, începe de pe poziţia $(2, 4)$ şi prima mutare este $U$, acesta va executa mutările $(2, 4) -> (2, 5) -> (2, 6) -> (2, 7)$ într-o secundă, după care va trece la următoarea mutare. Pentru mai multe informaţii, vezi explicaţiile.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.