Fişierul intrare/ieşire: | unda.in, unda.out | Sursă | Algoritmiada 2012, Runda 1 |
Autor | Cosmin Gheorghe | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.05 sec | Limită de memorie | 8192 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Unda
Pe suprafata apei unei fantani de la un anumit obiectiv tursitic X plutesc N frunze. Damia arunca o moneda de 50 bani in fantana pentru a avea noroc. Unda creata de moneda loveste cele N frunze in ordinea 1, 2 ... N, la momente de timp distincte. Damia, nemaistiind exact unde a lovit moneda suprafata apei, va cere o posibila pozitie astfel incat frunzele sa fi fost lovite de unda rezultata in ordinea de mai sus. (Damia este ferm convinsa ca norocul rezultat din aruncarea monedei in fantana are stricta legatura cu locul unde aceasta a lovit suprafata apei)
Date de intrare
Fişierul de intrare unda.in contine pe prima linie numarul N. Pe fiecare dintre urmatoarele N linii se va gasi o pereche de numere reprezentand coordnoatele unei frunze. Frunzele vor fi date in ordinea in care sunt lovite de unda.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire unda.out se va afisa o posibila pozitie pentru locul unde moneda ar fi putut lovi suprafata apei.
Restricţii
- 1 ≤ N ≤ 100
- Coordonatele frunzelor sunt numere reale mai mici in modul ca 1 000 000 000.
- Unda poate fi considerata ca un cerc cu raza in continua crestere, cu centrul in punctul unde moneda a lovit apa.
- Frunzele nu isi vor schimba coordonatele dupa ce vor fi lovite de unda.
- In cazul in care nu exista solutie afisati "Nu exista solutie.", fara ghilimele.
- Daca exista solutie, atunci coordonatele solutiei se incadreaza in intervalul [-2 000 000 000, 2 000 000 000].
Exemplu
unda.in | unda.out |
---|---|
3 0 3 0 2 0 1 | 0.000000 3.000000 |
Explicaţie
O alta solutie ar fi putut fi 0,4.