Diferente pentru problema/trampoline intre reviziile #8 si #9

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Profesoara lui Pătrăţel i-a cerut să încerce $T$ exerciţii. Al $i$-lea exerciţiu are următoarele reguli:
* Exerciţiul începe la trambulina $(x~i~^start^, y~i~^start^)$.
* Exerciţiul se încheie la trambulina $(x~i~^stop^, y~i~^stop^)$.
* Exerciţiul începe la trambulina $(x<sub>i</sub>~^start^, y<sub>i</sub>~^start^)$.
* Exerciţiul se încheie la trambulina $(x<sub>i</sub>~^stop^, y<sub>i</sub>~^stop^)$.
* Daca Pătrăţel sare pe o trambulina verde la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe fie pe trambulina $(i+1, j)$, fie pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp acestea nu sunt în afara caroiajului.
* Daca Pătrăţel sare pe o trambulina albastră la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp aceasta nu este în afara caroiajului.
h2. Fisierul de intrare
Pe prima linie a fisierului de intrare $trampoline.in$ se vor găsi $R$, $C$ şi $N$.
Pe prima linie a fisierului de intrare $trampoline.in" se vor găsi $R$, $C$ şi $N$.
Pe următoarele$N$ linii se vor găsi poziţiile trambulinelor verzi. Dacă o linie conţine numerele \texttt{a b} atunci există o trambulina verde la pozitia $(a, b)$.
Pe următoarea linie se va găsi numărul $T$.
Pe următoarele $T$ se vor găsi descrierile exerciţiilor. Pe a $i$-a linie dintre acestea se vor găsi $x~i~^start^$, $y~i~^start^$, $x~i~^stop^$, $y~i~^stop^$.
Pe următoarele $T$ se vor găsi descrierile exerciţiilor. Pe a $i$-a linie dintre acestea se vor găsi $x<sub>i</sub>~^start^$, $y<sub>i</sub>~^start^$, $x<sub>i</sub>~^stop^$, $y<sub>i</sub>~^stop^$.
h2. Fisierul de iesire
* $1 &le; R, C &le; 1.000.000.000$
* $1 &le; N, T &le; 200.000$
* $1 &le; x~i~^start^, x~i~^stop^ &le; R$,
* $1 &le; y~i~^start^, y~i~^stop^ &le; C$,
* $1 &le; x<sub>i</sub>~^start^, x<sub>i</sub>~^stop^ &le; R$,
* $1 &le; y<sub>i</sub>~^start^, y<sub>i</sub>~^stop^ &le; C$,
* Coordonatele trambulinelor verzi sunt distincte două câte două.
* Pentru $23$ de puncte, $1 &le; R, C, T&le; 200$
* Pentru $20$ de puncte, $1 &le; R, C &le; 2.500, 1 &le; T &le; 4.000$
* Pentru $11$ puncte, $x~i~^stop^ - x~i~^start^ = 1$
* Pentru $11$ puncte, $x<sub>i</sub>~^stop^ - x<sub>i</sub>~^start^ = 1$
* Pentru $19$ puncte, $1 &le; T, N &le; 5.000$
h2. Exemple
Al treilea exerciţiu este imposibil. Niciun drum de la $(2, 3)$ la $(4, 4)$ nu respectă condiţiile impuse de profesoara lui Pătrăţel.
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="trampoline") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.