Diferente pentru problema/trampoline intre reviziile #3 si #16

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="trampoline") ==
Pătrăţel a început să sară pe trambuline în sala de sport. În sala de sport sunt $R * C$ trambuline aşezate într-un caroiaj dreptunghiular cu $R$ linii şi $C$ coloane. Fiecare trambulină este fie albastră, fie verde. Printre acestea sunt exact $N$ trambuline verzi. Spunem că $(i, j)$ reprezintă trambulina de pe linia $i$ şi coloana $j$. Indexăm liniile de la $1$ la $R$ şi coloanele de la $1$ se la $C$.
Pătrăţel a început să sară pe trambuline în sala de sport. În sala de sport sunt $R*C$ trambuline aşezate într-un caroiaj dreptunghiular cu $R$ linii şi $C$ coloane. Fiecare trambulină este fie albastră, fie verde. Printre acestea sunt exact $N$ trambuline verzi. Spunem că $(i, j)$ reprezintă trambulina de pe linia $i$ şi coloana $j$. Indexăm liniile de la $1$ la $R$ şi coloanele de la $1$ la $C$.
Profesoara lui Pătrăţel i-a cerut să încerce $T$ exerciţii. Al $i$-lea exerciţiu are următoarele reguli:
\item Exerciţiul începe la trambulina $(x_i^start^, y_i^start^)$.
\item Exerciţiul se încheie la trambulina $(x_i^stop^, y_i^stop^)$.
\item Daca Pătrăţel sare pe o trambulina verde la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe fie pe trambulina $(i+1, j)$, fie pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp acestea nu sunt în afara caroiajului.
\item Daca Pătrăţel sare pe o trambulina albastră la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp aceasta nu este în afara caroiajului.
* Exerciţiul începe la trambulina $(x{~i~}^start^, y{~i~}^start^)$.
* Exerciţiul se încheie la trambulina $(x{~i~}^stop^, y{~i~}^stop^)$.
* Daca Pătrăţel sare pe o trambulina verde la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe fie pe trambulina $(i+1, j)$, fie pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp acestea nu sunt în afara caroiajului.
* Daca Pătrăţel sare pe o trambulina albastră la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp aceasta nu este în afara caroiajului.
Pătrăţel vrea să afle, pentru fiecare exerciţiu, daca este posibil sa facă ce i-a cerut profesoara.
h2. Fisierul de intrare
Pe prima linie a fisierului de intrare $trampoline.in" se vor găsi $R$, $C$ şi $N$.
Pe următoarele$N$ linii se vor găsi poziţiile trambulinelor verzi. Dacă o linie conţine numerele \texttt{a b} atunci există o trambulina verde la pozitia $(a, b)$.
Pe prima linie a fisierului de intrare $trampoline.in$ se vor găsi $R$, $C$ şi $N$.
Pe următoarele $N$ linii se vor găsi poziţiile trambulinelor verzi. Dacă o linie conţine numerele $a b$ atunci există o trambulina verde la pozitia $(a, b)$.
Pe următoarea linie se va găsi numărul $T$.
Pe următoarele $T$ se vor găsi descrierile exerciţiilor. Pe a $i$-a linie dintre acestea se vor găsi $x_i^start^$, $y_i^start^$, $x_i^stop^$, $y_i^stop^$.
Pe următoarele $T$ se vor găsi descrierile exerciţiilor. Pe a $i$-a linie dintre acestea se vor găsi $x{~i~}^start^$, $y{~i~}^start^$, $x{~i~}^stop^$, $y{~i~}^stop^$.
h2. Fisierul de iesire
In fisierul de iesire $trampoline.out$ se vor afişa $T$ linii. Pe linia $i$ se afişează $Yes$ daca este posibil cel de al $i$-lea exerciţiu şi $No$ daca nu este posibil.
h2. Restrictii
 
* $1 ≤ R, C ≤ 1.000.000.000$
* $1 ≤ N, T ≤ 200.000$
* $1 ≤ x_i^start^, x_i^stop^ ≤ R$,
* $1 ≤ y_i^start^, y_i^stop^ ≤ C$,
* $1 ≤ x{~i~}^start^, x{~i~}^stop^ ≤ R$
* $1 ≤ y{~i~}^start^, y{~i~}^stop^ ≤ C$
* Coordonatele trambulinelor verzi sunt distincte două câte două.
* Pentru $23$ de puncte, $1 ≤ R, C, T≤ 200$
* Pentru $23$ de puncte, $1 ≤ R, C, T ≤ 200$
* Pentru $20$ de puncte, $1 ≤ R, C ≤ 2.500, 1 ≤ T ≤ 4.000$
* Pentru $11$ puncte, $x_i^stop^ - x_i^start^ = 1$
* Pentru $11$ puncte, $x{~i~}^stop^ - x{~i~}^start^ = 1$
* Pentru $19$ puncte, $1 ≤ T, N ≤ 5.000$
h2. Exemple
== include(page="template/taskfooter" task_id="trampoline") ==
 

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.