Fişierul intrare/ieşire: | tournament.in, tournament.out | Sursă | Lot Focsani 2016 Baraj 2 Seniori |
Autor | Andrei Heidelbacher | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 1 sec | Limită de memorie | 131072 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Tournament
Tassadar participă la Campionatul Mondial de Starcraft 2. La campionat participă N jucători. Jucătorul i a câştigat Wi meciuri şi mai are de jucat Ri,j meciuri cu jucătorul j. Dacă un jucător câştigă un meci, acesta primeşte un punct, iar dacă îl pierde, nu primeşte niciun punct.
După finalizarea tuturor meciurilor, se realizează clasamentul în ordinea descrescătoare a punctajelor, iar jucătorul cu cele mai multe puncte va fi numit câştigătorul campionatului. În cazul în care mai mulţi jucători au acelaşi număr de puncte cu primul loc, toţi vor fi consideraţi câştigători.
Tassadar este o fire curioasă şi doreşte să afle care sunt jucătorii care ar putea câştiga campionatul. Spunem că un jucător ar putea câştiga campionatul dacă există un mod de a atribui rezultate meciurilor nejucate, astfel încât la final să nu existe niciun jucător cu mai multe puncte decât jucătorul respectiv.
Date de intrare
Fişierul de intrare tournament.in conţine pe prima linie numărul N de participanti. Pe următoarea linie se vor afla N numere Wi, semnificând faptul că participantul i a câştigat, până acum, Wi meciuri. Pe următoarele N linii se vor afla câte N numere Ri,j, semnificând faptul că între jucătorii i şi j mai trebuie jucate Ri,j meciuri.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire tournament.out va conţine pe prima linie numărul de jucători care pot fi câştigători. Pe următoarea linie se vor afla indicii jucătorilor care pot fi câştigători, separaţi prin câte un spaţiu, în ordine crescătoare după indici.
Restricţii
- 1 ≤ N ≤ 50
- Numărul total de meciuri din campionat (atât cele deja jucate, cât şi cele care încă nu s-au jucat) nu va depăşi 109
- Pentru teste în valoare de 20 de puncte, se garantează că numărul total de meciuri din campionat nu depăşeşte 20
- Ri,i = 0 pentru orice i şi Ri,j = Rj,i pentru orice i şi j
- Jucătorii sunt indexaţi de la 0
Exemplu
tournament.in | tournament.out |
---|---|
3 2 0 2 0 2 2 2 0 0 2 0 0 | 2 0 2 |
Explicaţie
Dacă jucătorul 2 câştigă cele două meciuri cu jucătorul 0, iar jucătorul 0 câştigă cele două meciuri cu jucătorul 1, în final, jucătorii 0 şi 2 vor avea câte 4 puncte, iar jucătorul 1 va avea 0 puncte. Astfel, jucătorii 0 şi 2 pot fi câştigători ai campionatului. Indiferent de rezultatele meciurilor, jucătorul 1 nu poate câştiga campionatul.