Diferente pentru problema/tournament intre reviziile #1 si #6

Diferente intre titluri:

tournament
Tournament

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="tournament") ==
Poveste şi cerinţă...
Tassadar participă la Campionatul Mondial de Starcraft 2. La campionat participă $N$ jucători. Jucătorul $i$ a câştigat $W{~i~}$ meciuri şi mai are de jucat $R{~i,j~}$ meciuri cu jucătorul $j$. Dacă un jucător câştigă un meci, acesta primeşte un punct, iar dacă îl pierde, nu primeşte niciun punct.
 
După finalizarea tuturor meciurilor, se realizează clasamentul în ordinea descrescătoare a punctajelor, iar jucătorul cu cele mai multe puncte va fi numit câştigătorul campionatului. În cazul în care mai mulţi jucători au acelaşi număr de puncte cu primul loc, toţi vor fi consideraţi câştigători.
 
Tassadar este o fire curioasă şi doreşte să afle care sunt jucătorii care ar putea câştiga campionatul. Spunem că un jucător ar putea câştiga campionatul dacă există un mod de a atribui rezultate meciurilor nejucate, astfel încât la final să nu existe niciun jucător cu mai multe puncte decât jucătorul respectiv.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $tournament.in$ ...
Fişierul de intrare $tournament.in$ conţine pe prima linie numărul $N$ de participanti. Pe următoarea linie se vor afla $N$ numere $W{~i~}$, semnificând faptul că participantul $i$ a câştigat, până acum, $W{~i~}$ meciuri. Pe următoarele $N$ linii se vor afla câte $N$ numere $R{~i,j~}$, semnificând faptul că între jucătorii $i$ şi $j$ mai trebuie jucate $R{~i,j~}$ meciuri.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $tournament.out$ ...
Fişierul de ieşire $tournament.out$ va conţine pe prima linie numărul de jucători care pot fi câştigători. Pe următoarea linie se vor afla indicii jucătorilor care pot fi câştigători, separaţi prin câte un spaţiu, în ordine crescătoare după indici.
 
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ N ≤ 50$
* Numărul total de meciuri din campionat (atât cele deja jucate, cât şi cele care încă nu s-au jucat) nu va depăşi $10^9^$
* Pentru teste în valoare de $20$ de puncte, se garantează că numărul total de meciuri din campionat nu depăşeşte $20$
* $R{~i,i~} = 0$ pentru orice $i$ şi $R{~i,j~} = R{~j,i~}$ pentru orice $i$ şi $j$
* Jucătorii sunt indexaţi de la $0$
h2. Exemplu
table(example). |_. tournament.in |_. tournament.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| 3
2 0 2
0 2 2
2 0 0
2 0 0
| 2
0 2
|
h3. Explicaţie
...
Dacă jucătorul $2$ câştigă cele două meciuri cu jucătorul $0$, iar jucătorul $0$ câştigă cele două meciuri cu jucătorul $1$, în final, jucătorii $0$ şi $2$ vor avea câte $4$ puncte, iar jucătorul $1$ va avea $0$ puncte. Astfel, jucătorii $0$ şi $2$ pot fi câştigători ai campionatului. Indiferent de rezultatele meciurilor, jucătorul $1$ nu poate câştiga campionatul.
== include(page="template/taskfooter" task_id="tournament") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.