Diferente pentru problema/tetris intre reviziile #1 si #2

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="tetris") ==
Poveste si cerinta...
 Imagineaza-ti ca te afli in fata jocului de Tetris. Bineinteles scopul tau este de "a sparge" toate recordurile. Dar fara un algoritm bun nu puteti face nimic.
    Asa ca trebuie sa gasiti o acoperire cat mai buna a suprafetei de joc, astfel incat sa asezati piesele in ordinea aparitiei lor. Adica o piesa nu poate fi asezata pe o pozitie decat daca:
    - piesa de dinaintea ei a fost asezata
    - piesa mai incape pe suprafata de joc
    Piesele sunt plasate intr-o anumita pozitie fiind lasate sa cada libere de undeva de deasupra suprafetei de joc.
    Pentru simplificare, consideram ca piesele sunt de forma patrata.
h2. Date de intrare
...
Fisierul de intrare $tetris.in$ contine pe prima linie numarul $n$ de linii si numarul $m$ de coloane ale suprafetei de joc, despartite printr-un spatiu. Apoi, pe linia a doua se vor specifica laturile fiecarui patrat in ordinea aparitiei lor. Linia se va termina cu un 0.
 
h2. Date de iesire
...
Fisierul de iesire $tetris.out$, contine pe prima linie numarul maxim de patrate acoperite din suprafata de joc. Pe urmatoarele linii va fi afisata suprafata de joc sub forma unei matrici, unde fiecare patrat este marcat prin numarul de aparitie. Pozitiile neocupate sunt marcate prin numarul 0. Nu este obligatoriu ca toate patratele sa fie asezate.
 
h2. Restrictii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $Toate numerele din fisierul de intrare sunt mai mici decat 30.$
h2. Exemplu
table(example). |_. tetris.in |_. tetris.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|4 4
1 2 2 1 2 1 2 0
 
|15
6 0 3 3
5 5 3 3
5 5 2 2
1 4 2 2
|
h3. Explicatie

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.