Pagini recente » Diferente pentru problema/sir8 intre reviziile 7 si 6 | Risc2 | Diferente pentru problema/dungeon intre reviziile 19 si 7 | Diferente pentru problema/nolife intre reviziile 2 si 3 | Diferente pentru problema/tetris2 intre reviziile 12 si 13
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
Andrei este un maestru al jocului de tetris, il poate juca zile intregi cu ochii inchisi si cu mainile legate la spate. De aceea el a hotarat sa treaca la un alt nivel si sa joace varianta 3D a jocului. Piesele vor cadea pe o suprafata plana orizontala de forma patrata, cu latura de $M cm$, denumita baza. Pe baza este trasat un caroiaj ce delimiteaza $MxM$ patratele de latura $1 cm$, fiecare patratel fiind identificat prin coordonatele sale (linia si coloana pe care se afla). Dupa caderea unor piese pe baza, se obtine o anumita configuratie de joc, ce va fi reprezentata ca o matrice $B$ cu $M$ linii si $M$ coloane, $B{~i,j~}$ fiind inaltimea atinsa de cel mai inalt cub plasat pe patratelul de pe linia $i$ si coloana $j$ al matricei $(1≤i,j≤M)$ - vezi figura 1. O piesa a jocului se obtine prin lipirea unor cuburi de latura $1 cm$ pe o suprafata plana (baza piesei) - vezi figura 2. O piesa va fi reprezentata de asemenea ca o matrice $P$ cu $N$ linii si $N$ coloane, $P{~i,j~}$ fiind numarul de cuburi asezate pe patratul de pe linia $i$ si coloana $j$ al bazei piesei $(1≤i,j≤N)$.
|!problema/tetris2?fig1.bmp!fig. 1|!problema/tetris2?fig2.bmp!fig. 2|
|!problema/tetris2?fig1.bmp! fig. 1|!problema/tetris2?fig2.bmp! fig. 2|
|Configuratia bazei din figura 1 va fi descrisa de urmatoarea matrice:
$3 2 3 2 3 2$
$2 1 2 1 2 4$
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.