Diferente pentru problema/tabletennis intre reviziile #2 si #1

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="tabletennis") ==
În clasa lui Pătrăţel toată lumea este înnebunită după tenisul de masă. Fiecare elev are un scor întreg nenegativ distinct, ce arată cât de bine joacă el tenis de masă. Clasa lui are $N$ elevi şi este ~perfect echilibrată~ la tenis de masă. Acest lucru înseamnă că se pot forma $N / 2$ echipe a câte doi elevi astfel încât scorul total al fiecărei echipe este acelaşi. Observaţi că acest lucru înseamnă şi că $N$ este par.
Poveste şi cerinţă...
Din nefericire, $K$ elevi din clasa lui Triunghiuleţ s-au furişat în sala de clasa a lui Pătraţel. Acum sunt $N + K$ elevi în clasă, fiecare cu câte un scor întreg nenegativ distinct, ce arată cât de bine joacă tenis de masă. Alegeţi un grup de $N$ elevi care să fie ~perfect echilibrat~ la tenis de masă.
h2. Date de intrare
h2. Fisier de intrare
Fişierul de intrare $tabletennis.in$ ...
Pe prima linie a fisierului de intrare $tabletennis.in$ se vor găsi $N$ şi $K$.
Pe al doilea rând veţi găsi $N + K$ numere întregi nenegative, distincte, în ordine crescătoare. Acestea sunt scorurile oamenilor din sala de clasă a lui Pătraţel după ce s-au furişat şi cei din clasa lui Triunghiuleţ.
h2. Date de ieşire
h2. Fisier de iesire
În fişierul de ieşire $tabletennis.out$ ...
Să se afişeze, in fisierul de iesire $tabletennis.out$ o linie ce conţine $N$ numere întregi nenegative, distincte, în ordine crescătoare. Acestea vor fi o submulţime a scorurilor din input, şi ar trebui sa corespundă unui grup de oameni ~perfect echilibrat~ cu privinţă la tenis de masă. Dacă sunt mai multe soluţii posibile, se acceptă oricare.
h2. Restricţii
h2. Restrictii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ N ≤ 150.000$
* $1 ≤ K \q 150$
* $0 \leq \textnormal{\textit{scorul unui elev}} \leq 1.000.000.000$
* Pentru primul subtask, $1 \leq N \leq 2.000, $K = 1$
\end{itemize}
h2. Exemplu
\SubtaskWithScore{9}
\begin{itemize}
    \item $1 \leq N \leq 150.000$
    \item $K = 1$
\end{itemize}
table(example). |_. tabletennis.in |_. tabletennis.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
\SubtaskWithScore{14}
\begin{itemize}
    \item $1 \leq N \leq 150.000$
    \item $K = 2$
\end{itemize}
h3. Explicaţie
\SubtaskWithScore{15}
\begin{itemize}
    \item $1 \leq N \leq 100$
    \item $1 \leq K \leq 100$
\end{itemize}
...
\SubtaskWithScore{9}
\begin{itemize}
    \item $N + K \leq 18$
\end{itemize}
 
\SubtaskWithScore{14}
\begin{itemize}
    \item $1 \leq N \leq 2.000$
    \item $1 \leq K \leq 20$
\end{itemize}
 
\SubtaskWithScore{15}
\begin{itemize}
    \item $1 \leq N \leq 150.000$
    \item $1 \leq K \leq 20$
\end{itemize}
 
\SubtaskWithScore{13}
\begin{itemize}
    \item Nicio restricţie suplimentară.
\end{itemize}
 
 
\Examples
 
\begin{example}
\exmp{4 3
1 2 3 4 8 10 20}{
1 2 3 4}%
\exmp{4 2
1 2 3 4 5 6}{
1 2 3 4}%
\end{example}
 
\Explanation
 
În ambele exemple, outputul este corect căci are 4 elemente, este o submulţime a inputului, şi pentru că putem forma două echipe cu scor total egal (una cu scorurile 1 şi 4, alta cu scorurile 2 şi 3).
 
În primul exemplu, ar fi fost corect să se afişeze şi 1, 3, 8, 10 sau 2, 4, 8, 10.
 
În al doilea exemplu, ar fi fost corect să se afişeze şi 2, 3, 4, 5 sau 3, 4, 5, 6.
== include(page="template/taskfooter" task_id="tabletennis") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.