Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | spider-man.in, spider-man.out | Sursă | Infoarena Monthly 2012, Runda 11 |
Autor | Teodor Plop | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.025 sec | Limită de memorie | 5120 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Spider Man
Cu totii stim ca Incredibilul Spider-Man se afla in continuare in urmarirea Doctorului Curt Connors, Soparla ucigasa care terorizeaza orasul.
Stim ca cei doi rivali se afla pe un disc cu grosime neglijabila. Al nostru Spider-Man se afla insa pe fata discului, iar soparla se afla pe spatele acestuia. Misiunea lui Spider-Man este de a ajunge la Soparla cat mai rapid, pentru a salva orasul.
Stiind coordonatele centrului discului (xc, yc), raza acestuia r, coordonatele punctului de pe fata discului in care se afla Spider-Man (x1, y1) si coordonatele punctului de pe spatele discului in care se afla Soparla (x2, y2), sa se afle timpul minim necesar lui Spider-Man pentru a ajunge la criminal.
Atentie! Timpul de parcurgere dintre doua puncte in lumea lui Spider-Man este egal cu patratul distantei dintre ele. Astfel, timpul necesar parcurgerii distantei dintre doua puncte A(x1, y1) si B(x2, y2) este egal cu (x1 - x2) 2 + (y1 - y2) 2.
Date de intrare
Fişierul de intrare spider-man.in va contine pe prima linie coordonatele centrului cercului si raza acestuia. Pe cea de-a doua linie se vor gasi 4 numere reale x1, y1, x2, y2, avand semnificatia din enunt.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire spider-man.out se va gasi pe prima linie, un numar real reprezentand timpul minim necesar lui Spider-Man pentru a prinde criminalul.
Restricţii
- -10000 ≤ x1, y1, x2, y2, xc, yc ≤ 10000
- 0 ≤ r ≤ 1000
- Atat Spider-Man, cat si Soparla, sunt considerati punctiformi.
Exemplu
spider-man.in | spider-man.out |
---|---|
2.4234 3.12341 5.123124 2.6894 3.59560 -1.0304 -1.4928 | 34.631004 |