Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | spider-man.in, spider-man.out | Sursă | Infoarena Monthly 2012, Runda 11 |
Autor | Teodor Plop | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.025 sec | Limită de memorie | 5120 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Spider Man
Cu totii stim ca Incredibilul Spider-Man se afla in continuare in urmarirea Doctorului Curt Connors, Soparla ucigasa care terorizeaza orasul.
Stim ca cei doi rivali se afla pe un disc cu grosime neglijabila ( 0 ). Al nostru Spider-Man se afla insa pe fata discului, iar soparla se afla pe spatele acestuia. Misiunea lui Spider-Man este de a ajunge la Soparla cat mai rapid, pentru a salva orasul.
Stiind coordonatele centrului discului ( xc, yc ), raza acestuia ( r ), coordonatele punctului de pe fata discului in care se afla Spider-Man ( x1, y1 ) si coordonatele punctului de pe spatele discului in care se afla Soparla ( x2, y2 ), sa se afle timpul minim necesar lui Spider-Man pentru a ajunge la criminal.
Atentie! Timpul de parcurgere dintre doua puncte in lumea lui Spider-Man este egal cu patratul distantei dintre ele. Astfel, timpul necesar parcurgerii distantei dintre doua puncte A(x1, y1) si B(x2, y2) este egal cu (x1 - x2) 2 + (y1 - y2) 2.
Date de intrare
Fişierul de intrare spider-man.in va contine pe prima linie coordonatele centrului cercului si raza acestuia. Pe cea de-a doua linie se vor gasi 4 numere reale x1, y1, x2, y2, avand semnificatia din enunt.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire spider-man.out se va gasi pe prima linie, un numar real reprezentand timpul minim necesar lui Spider-Man pentru a prinde criminalul.
Restricţii
- -10000 ≤ x1, y1, x2, y2, xc, yc ≤ 10000
- 0 ≤ r ≤ 1000
- Atat Spider-Man, cat si Soparla, sunt considerati punctiformi.
Exemplu
spider-man.in | spider-man.out |
---|---|
2.4234 3.12341 5.123124 2.6894 3.59560 -1.0304 -1.4928 | 34.631004 |