Pagini recente » Atasamentele paginii Profil MushyMushy | Atasamentele paginii Profil tonicodrea | Diferente pentru problema/sir5 intre reviziile 17 si 8 | Diferente pentru problema/nozero intre reviziile 2 si 3 | Diferente pentru problema/snake intre reviziile 1 si 2
Diferente pentru
problema/snake intre reviziile
#1 si
#2
Diferente intre titluri:
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="snake") ==
Poveste şi cerinţă...
Într-o matrice cu obstacole există un şarpe de lungime impară $Len$. Din păcate, un muritor obişnuit nu poate vedea şarpele în totalitate, el vede doar poziţiile impare din corpul lui, poziţiile pare fiind văzute ca celule obişnuite ale matricii, fără obstacol.
Matricea este dată în fişierul de intrare având ca fiecare element una din următoarele valori:
* $-1$ - obstacol
* $0$ - poziţie liberă sau ocupată de o bucată pară din şarpe
* $x$ cu $1 ≤ x ≤ Len$ - poziţie ocupată de a $x$-a bucată din şarpe
Se cere să se reconstruiască o amplasare validă a şarpelui pe matrice. Dacă sunt mai multe solutii, se poate afişa oricare dintre ele. Se garantează că există cel putin o soluţie.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $snake.in$ ...
Pe prima linie se găsesc numerele $N$, $M$ şi $Len$, reprezentând numărul de linii, numarul de coloane ale matricii, respectiv lungimea şarpelui.
Pe următoarele $N$ linii se află câte $M$ numere care descriu matricea ca în cerinţă.
Toate numerele impare de la $1$ la $Len$ apar exact o singură dată. Distanţa Manhattan dintre oricare două poziţii impare consecutive ale şarpelui este $2$.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $snake.out$ ...
Se va găsi matricea cu amplasarea şarpelui descrisă în totalitate.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ N, M ≤ 100$
* Pentru 20 de puncte, $1 ≤ N * M ≤ 20$
* Se garantează că există cel puţin o soluţie
h2. Exemplu
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.